رضا رخشان شارلی عبدو نیست

رضا رخشان شارلی عبدو نیست
طرفدار اسلام سیاسی-طرفدار تروریستهای اسلامیست

رضا رخشان که قبلا از دولت احمدی نژاد حمایت میکرد وبه کارگران نوید میداد که وضع خیلی خوب است وحتی میتوانند یک خودرو بخرند، اینباردر رابطه با تروریستهای اسلامی در پاریس اعلام میکند که – شارلی عبدو بودن افتخار نیست.
رضا رخشان معتقد است که چون دولت آمریکا به کشورهای اسلام زده حمله کرده،پس تروریستهای این کشورها وحتی مسلمانان کشور فرانسه حق دارند نویسندگان شارلی عبدو را ترور کنند.
خب با این حساب آمریکا به ویتنام هم حمله نظامی کرد وآنجا را به خاک وخون کشید. آیا مردم فقیر ویتنام حق دارند در کشورهای غربی مردم مترقی وچپ وحتی مردم عادی را ترور کنند؟
رضا رخشان میگوید تمام شواهد نشان میدهد که این تروریستها افراد ی از محله فقیر و معمولی و با همه مهربان بودند. برای همین رضا رخشان از این تروریستها حمایت میکند .
مثلا این تروریستها اگر از محله غنی نشین بودند و با دوستانشان مهربان نبودند ، شاید رضا رخشان این تروریستها را محکوم میکرد.
رضا رخشان معتقد است که این تروریستها فقیر وبی چیز بودند وفقط امیدشان به الله ورسول او بود. شارلی عبدو تمام امید و مقدسات آنان را تمسخر میکرد.
با این حساب رضا رخشان معتقد است که کارگران ومزد بگیران باید خدایی داشته باشند وهیچکس هم نباید خدایشان را مسخره کند. آیا این همان موضع احمدی نژاد نیست که رضا رخشان قبلا در مسایل اجتماعی-اقتصادی هم از آن دفاع کرد.
آیا مگر وظیفه کمونیستها ونیروهای مترقی این نیست که به کارگران بگویند باید حقتان را در همین دنیا بگیرید، حواله دادن به خدا، روز قیامت وغیره همه کشک است.
رضا رخشان معتقد است که آزادیهای اجتماعی-سیاسی در غرب قابل دفاع نیست چون سرمایه داری در آنجا حاکم است، امپریالیست در آنجا حاکم است.
این دقیقا همان موضع خمینی و دیگر آخوندهای مرتجع در رابطه با جوامع غربی است.
آزادی های اجتماعی-اقتصادی-سیاسی ربطی به سرمایه داری در جهان امروز ندارد. دستاورد صدها سال مبارزه بی امان ودهها انقلاب اجتماعی در غرب است.
رضا رخشان مثل خمینی واحمدی نژاد مخالف آزادیهای اجتماعی در غرب است………………مخالف آزادی بیان و به خصوص آزادی انتقاد از مذهب-اسلام-الله و محمد است. و ترور نویسندگان چپ ومترقی شارلی عبدو را ضمنی تایید میکند.
رضا رخشان نمیداند وشاید نمیخواهد بداند که از قضا حکومتهای غربی ،مخالف موضع گیری ضد مذهب ،اسلام،خدا و محمد شارلی عبدو هستند. حتی همین امروز هم تمام میدیای آمریکا دستور ندارند که تصویر محمد را نشان دهند. موضع سرمایه داری غرب طرفداری از اسلام سیاسی، ارزشهای اسلامی وتروریستهای اسلامی بوده وهست.
رضا رخشان شاید آنروزها هنوزبه دنیا نیامده بود ویا خیلی خردسال بود که بداند همین دول غربی بودند که در کنفرانس گوآدولپ تصمیم گرفتند حکومت خمینی-بازرگان را حاکم ایران بکنند. اگر رضا رخشان از این حکومت وسیاستهایش امروز یکی در میان حمایت میکند از صدقه خیر سر همین دول سرمایه اری غربی است.
از قضا در همان دوران اول خمینی عناصر حزب توده-اکثریت-جبهه ملی ودیگر چپهای سنتی از حکومت خمینی در مقابل انقلابیون دفاع میکردند. دفاع رضا رخشانها،فریبزز رئیس دانا ها در ادامه همان سیاست حمایت از حکومت اسلامی است که امپریالیستهای غربی برای مردم به ارمغان آوردند. اگر کسی طرفدار سیاستهای دول غربی است همان رضا رخشانها ورئیس دانا ها هستند که هنوز هم از اسلام سیاسی وتروریزم اسلامی حمایت میکنند.
شارلی عبدو ها،کمونیستهای کارگری وهمه مردم آزاده جهان ،طرفدار آزادی بیان ومخالف سر سخت دیکتاتوری، سانسور، اسلام سیاسی و حکومتهای اسلامی دست پرورده دول غربی هستند.
موضع رضا رخشان در دفاع از اسلام سیاسی، دفاع از تروریستهای اسلامی دقیقا منطبق با سیاستهای تا کنونی دول غربی است.