یک با یک برابر نیست! مقایسه پوشش خبری قتل چارلی ابدو و قتل عام ٢٠٠٠ نفر در بوگا دهکده ای در نیجریه؟

یک با یک برابر نیست!

نزدیک به ۲،۰۰۰ نفر از مردم تحت ستم و استثمارشده ی در بوگا یک دهکده در نیجریه در حمله تروریستی بوکو حرام در ۳ ژانویه ۲۰۱۵ کشته شدند؟

تضاد بین پوشش خبری در (محکوم کردن که هیچ!) قتل عام ۲۰۰۰ نفر در نیجریه و چارلی ابدو آنقدر خودنمایی می کند، که احتیاجی به گفتن ندارد!

همان احزاب چپ و مدعی “مارکسیست-لنینیست” و یا “مائوئیستی(م ل م)”، طرفداران دیدگاه ضد کمونیستی منصور حکمت( حکمتیستهای مختلف)، تروتسکیستها، خوجه ایستها، فعالین کارگریست اکونومیست طرفدار منافع ملموس “طبقه کارگر”، طرفداران دو آتشه ی حقوق بشری، ملیون مصدقی و ملی-مذهبی ها ووو که گوی سبقت را در پوشش خبری شارلی ابدو از هم ربودند، و پلاکارد “من چارلی هستم” و یا “من چارلی نیستم” را بر صفحه اینترنتشان آویزان نمودند و اشک تمساح ریختند، اما در مورد ۲۰۰۰ نفر از ستمکش ترن مردم دهکده ی بوگا در نیجریه سکوت کرده اند!

در نقشه ی کره زمین این جریانات دهکده ی بوگا وجود ندارد! اما نقشه یَقیس(پاریس) و محل انتشارات چارلی ابدو را به میمنت تبلیغات نظام امپریالیستی را مثل کف دستشان می شناسند! و بسیاری شان به طواف(همچون مکه) آن رفته اند!

اجساد زیادی از این ۲۰۰۰ نفر هنوز در اطراف آن دهکده بعد از ۲ هفته همچنان بر روی زمین افتاده است!

گویی ‌‌خون این ۲۰۰۰ نفر روستا نشین به سرخی خون اون ۱۲ نفر پاریسی-فرانسوی که در اطراف شانزیلزه ریخته شد، نیست!

آی! که در چه دنیای وحشتناکی، پرریا و کثیفی که سرمایه داری-امپریالیستی بر آن حاکم است، و بسیاری از جریانات مدعی کمونیسم و تغییر به درون اطاق های فکری امپریالیستی خیزیده(ایران تریبونالِ تحت رهبری مهره ی امپریالیستی پیام اخوان و شرکا!) و انقلاب کمونیستی را استحاله نموده اند، زندگی می کنیم!

آی مدعیان آدمیت و دفاع از عدالت و برابری… ۲۰۰۰ نفر از نقشه کره زمین برای همیشه محو گردیدند!

آی آدمها

آی آدمها، که بر ساحل نشسته شاد و خندانید،
یک نفر در آب دارد می‌سپارد جان …..

http://www.alternet.org/news-amp-politics/nearly-2000-civilians-were-killed-nigerian-terror-attack-wheres-media#.VLmln4HxlQs.facebook