یک دسته گل اسلامی دیگر: حمایت رضا رخشان از تروریستهای القائده -اسلامی در فرانسه

رضا رخشان که قبلا از دولت احمدی نژاد حمایت میکرد و با زشت “مارکسیستی –کارگری ” به کارگران گفته بود قرار است احمدی نژاد به کارگران اتومبیل بدهد در یک نوشته کوتاه اینبار از تروریستهای القاعده که در کشتار نویسندگاه فرانسوی دست داشته اند حمایت میکند.

رضا رخشان چون بسیار” ضد امپریالیست ” و سوپر ” ضد سرمایه داری ” است دست به ” ریشه های” سرمایه داری میبرد. ایشان معتقد است که چون دول غربی وسرمایه داری دارند دنیای فقیر را چپاول میکنند وبه مردم فقیر هیچ نمیدهند، در نتیجه این مردم فقیر فقط خدا را دارند، وهر آته ایست ، چپ ونیروی مترقی که این خدای مظلومان وفقرا را مورد مسخره بگیرد حقش ترور است. البته ایشان در ضمن متذکر میشوند که از ترور نمیشود حمایت کرد.

ایشان با شعار ” ما همه چارلی هستیم” مسئله دارد. اما ترور آته ایستها،چپها وکمونیستها برای آزادی بیان وعقیده توسط نیروهای اسلامی القاعده را محکوم نمیکند وآنرا حق این خدا پرستان بی چیز میداند.

رضا رخشان شارلی عبدو را مقصر اصلی این ترورها میداند.چرا؟ چون این چارلی عبدو بود که خدای این تروریستهای اسلامی را به تمسخر گرفت. این او بود که تنها امید آنان(خدا ) را مسخره میکرد.

از نظر رضا رخشان طرفداری از شارلی عبدو وحق آزادی بیان چرت است واین بهانه های لیبرالیستی و سرمایه داری است که این فقرای بی چیز (تروریستهای اسلامی) را محکوم میکنند. مقصر اصلی چارلی عبدوو دیگر روزنامه نگاران چپ بودند که ترور شدند( بخاطر اهانت به خدا).

من تابحال فکر میکردم رضا رخشان در حد واندازه های احمدی نژاد وحکومت اسلامی است، اما حداقل جمهوری اسلامی-حزب الله وحماس در ظاهر هم که شده این ترور را محکوم کردند وآنرا ضد اسلامی نام نهادند. ایکاش بعضی از “چپهای “سوپرضد امپریالیست مواضع خودرا تا حد راست تر از حکومتهای اسلامی تقلیل نمیدادند.