ترور در پاریس و معضل اسلامیت حکومت تهران

ترور و قتل عام جمعی کارکنان و کاریکاتوریست های روزنامه شارلی ابدو در پاریس علاوه بر فضای متناقضی که در صف بندی اعتراضات در پاریس و سراسر جهان بوجود آورده است دولت آقای روحانی و بیت امام را نیز با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
آقای روحانی در فاصله گرفتن از جنایت شارلی ابدو و در معرفی اسلام پاستوریزه در حکومت خودشان تلاش کرد که از طریق سخنگوی وزارت خارجه به نحو دوپهلویی، هم این جنایت را محکوم کند و هم علیه انشار مطالب توهین آمیز نسبت به اسلام به زبان نزاکت سیاسی عقاید مردم اعلام موضعی کرده باشد. روحانی بعلاوه زیرلبی در مورد معرفی اسلام رحمانی در مقابل اسلام بعنوان دین خشونت، پچ پچ هایی هم کرده است. بعلاوه برای خالی نبودن عریضه بعنوان متولی داعش ظاهر شده و در حالی که داعش مسولیت این ترور وحشیانه را پذیرفته است، رسانه هایشان روی انزجار عموم از جنایات دولت اسراییل سرمایه گذاری کرده و این جنایت را به گردن اسراییل انداخته اند.
تعارفات روحانی و خامنه ای در محکومیت ترور و جنایاتی که با پرچم اسلام این بار بدون رهبری مستقیم آنها افسار گسیخته از خاورمیانه تا اروپا و استرالیا و آفریقا وحشیانه آدم می کشد، تنها و تنها نشان شکست ایدولوژیک جمهوری اسلامی است.
اسلام راستین در قدرت در ایران که بدون نزاکت سیاسی و بی تعارف و صریح صحبت میکند، آن چیزی است که کیهان و شریعتمداری بالا میآروند و مثلا خواهان اعدام رفقای خودشان، موسوی و کروبی به جرایم بسیار کمتری از ژورنالیست های شارلی ابدو است. …
تلاشهای امروز جمهوری اسلامی برای فاصله گرفتن از آن دسته عملیات هایی که خودشان در تهران و سنندج و اصفهان و مشهد و پاریس و میکونوس و بن و لارناکا میکردند و آنروزها آن را با افتخار نشان عظمت انقلاب اسلامی میدانستند، چیزی جز یک توبه سیاسی و مصلحتی بیش نیست. این بیش از هرچیز، امروز نشان شکست عمیق رژیم اسلامی در پیاده کردن اهداف ایدیولوژیک اش است.
خودشان بیش از هرکس میدانند که رهبران و قاتلان شارلی ابدو از جنس خمینی و لاجوردی و خامنه ای و رفسنجانی و شریعتمداری و همه رهبران حمهوری اسلامی ایران اند. توبه های امروزشان تلاشی برای پنهان کردن این رابطه خویشاوندی است.

خمینی رهبر همه شان و همه جناحهایشان بود و هست. از مقام معظم رهبری و امام و سرور همه شان خمینی، بیاد بیآوریم آنگاه که علیه ایات شیطانی فتوا داد:
” بسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‌رسانم مؤلف کتاب ”آیات شطانیی“ که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‌باشند. از مسلمانان غیور می‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعا آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است ان شاء الله. ضمناَ اگر کسی دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد. والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته ”
روح الله الموسوی الخمینی ۲۹ بهمن ۱۳۶۷
و بعلاوه در ایران بیاد بیآوریم؛ فرمان جهاد خمینی علیه کفار در کردستان ایران مرداد ۵۸؛ فرمان قتل عام های خرداد شصت؛ استقبال از حمله عراق به ایران و فرمان جنگ جنگ تا فتح کربلا؛ فرستادن کودکان بر روی میادین مین و فروختن کلید بهشت برای فرستادن مردم به جنگ؛ فرمان قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ و پاک سازی زندانها به خاطر قبول آتش بس در جنگ کور هشت ساله با عراق؛ سازمان دادن عملیات تروریستی در خارج کشور علاوه بر حکم قتل نویسنده آیات شیطانی و حمله به کتافروشی هایی که این کتاب را عرضه میکرد؛ قصابی و قتل فریدون فرخزاد، ترور غلام کشاورز در مقابل چشمان مادرش، قتل شاپور بختیار، کشتار جمعی در رستوران میکونوس و قتل صادق شرفکندی ُ همایون اردلان، فتّاح عبدلی و نوری دهکردی …
هر انسان متوهم و پادرهوایی که بخواهد ادعایی در مورد تبدیل اسلام به دین رحمت و عطوفت داشته باشد، سردادن این ادعا از جانب سران فاشیسم اسلامی ایران، بیش از هرچیز بیانگر اعتراف به شکست آنها در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی در ایران و جهان است.
اگر بتوان از نازیسیم پس از تجربه آشویتس، شاخه حقوق بشری تولید کرد، از اسلامی که در اواخر قرن بیست و اوایل قرن بیست و یکم در ایران سی و چند سال حکومت کرده است، نیز میتوان رگه خوش خیم ساخت.
شکست هویتی اسلام سیاسی در ایران در دل خلا ایدولوژیکی که بر جهان حاکم است را، باید با پیشروی ایده های انسانی، با تعرض سوسیالیسم و کمونیسم طبقه کارگر علیه ارتجاع منطقه ای و بین المللی پاسخ داد.
در فقدان عروج سوسیالیسم و ایده های برتر و انسانی و انقلابی آن، هر هویت فاشیستی و دست راستی دیگری میتواند جایگزین این خلا ایدولوژیکی شود که بر جهان امروز غالب است.

١٢ ژانویه ٢٠١۵