اروپا میخروشد

خروشیدن اروپا جهان را به تفکر و تعمق واداشته است. به شکل کاملا اتفاقی پرچم این جنبش شارلی ابدو است. نشریه ای که خدا را از آسمان به زمین آورد و قداست پیامبر اسلام و دیگرا مقدسات مذهبی و ملی را با قلمش سوراخ سوراخ کرده است. آنطور که اکنون میتوان در پس پرده سیاه پیغمبران مذهبی و ملی زیر نور قلم آنها را کالبد شکافی کرد. این آن اتفاقی است که آغاز شده و در جریان است.

میلیونها نفری که در اروپا به خیابان آمدند، تنها به حال خون ریخته شده کاریکاتوریستهای شارلی ابدو و دیگر قربانیان اسلام تروریست گریه نکردند، بلکه قدرت قلم و اهمیت روشنایی آنرا به جهانیان نشان دادند و آنرا بیشتر از قبل ارج گذاشتند. این میلیونها نفر که همچنان در اروپا در حال خروش هستند و پاریس گل سرسبد آن شده است، برخلاف کوته نظران و ژورنالیسم سطحی و فرقه های حاشیه نشین، بخاطر حضور اولاند و مرکل و…نبود که کبوتر آزادی بر سر آنها رید.

بلکه این جایگاه و قدرت حضور مردم در دفاع از آزادی بیان و مقابله با اسلام تروریست بود که سران تعدادی از کشورها را با اردنگی به پاریس راند و پیامبر اسلام هم اعلام کرد من چارلی هستم.
پاریس به دلیل دفاعش از حرمت انسان و آزادی قلم و علیه اسلام تروریست، امروز این چنین در مرکز توجه جهانیان قرار گرفته است. به همین دلیل رسانه های جهان آنرا پایتخت دفاع از آزادی بیان نام نهاده اند. به دلیل احترام به آزادی و نقد، به دلیل قدرت و جایگاهی که پاریس علیه اسلام سیاسی و اسلام تروریست کسب کرده است. خروش مردم اروپا و حمایت بخشهای زیادی از مردم جهان در همبستگی با پاریس بود که کل جهان را بیش از پیش متوجه نقش مخرب مذهب و بویژه اسلام کرده است. فقط از این طریق افسار زدن به اسلام تروریست ممکن میشد. پاریس با پرچم شارلی ابدو، به دلایل زیادی این وظیفه تاریخی بشریت متمدن را عهده دار شد و شیپور مقابله با این جنبش خونریز را به صدا در آورد.
اروپا قبلا با رنسانس فکر کرد به مذهب افسار زده است. اما در میانه راه متوجه شد که کار هنوز به اتمام نرسیده و ماشین رنسانس در جهان اسلام همچنان بوکسواد میکند. اینبار باز هم اروپا با پرچمداری پاریس پیشقدم رنسانس دیگری در قرن ٢١ م شده است. ماشین در حال بوکسواد رنسانس خاور میانه و آفریقا امروز با به خیابان آمدن اروپا قدرت ده چندان خواهد گرفت و از درجا زدن و بوکسواد کردن نجات پیدا میکند و راه خود را باز میکند. آسنگران ١٣ ژانویه ۲۰۱۵