به رفقای واحدهای بهاران و سپیدار گارد آزادی

فاتح شیخ

از طرف دفتر سیاسی حزب حکمتیست به تک تک شما رزمندگان گارد آزادی به خاطر حضور جسورانه و پی در پی در میان مردم آزادیخواه سنندج صمیمانه خسته نباشید می گویم و دست شما و رفقای کمیته کردستان حزب حکمتیست را بخاطر کاردانی و دقت عمل در سازماندهی و اجرای این اقدام انقلابی به گرمی می فشارم.

حضور قدرتمند شما بعنوان سمبل و سخنگوی مبارزه رزمنده مردم و متقابلا شور و هیجان توده های تشنه آزادی در استقبال از اقدام انقلابی تان، یک بار دیگر نشان داد که گارد آزادی بازوی واقعی قدرت طبقه کارگر و توده های محروم در مبارزه دائم و تعطیل ناپذیر علیه استثمار و سرکوب، علیه ارتجاع و استبداد و خفقان، علیه گانگسترهای اسلامی و علیه مسببان تیره روزی جوانان است.

تمام تجربه تاریخی مبارزه طبقاتی اثبات این حقیقت است که طبقه کارگر و توده های محروم جامعه، بدون داشتن قدرت مسلحی که قادر به اعمال قدرت میلیتانت و انقلابی علیه کل ارتجاع و گندیدگی طبقات حاکم باشد، ناگزیر باید هر روز از نو بر سند بردگی و ناتوانی خود مهر بزنند. حضور شما بعنوان واحدهائی از بازوی مسلح حزب انقلابی تان حزب حکمتیست، بدون شک عزم و اراده کارگران، زحمتکشان، زنان و جوانان تشنه آزادی و برابری را برای برانداختن بساط کثیف سرمایه داری راسخ تر خواهد کرد. شجاعت و دقت عمل در سازماندهی و اجرای اقدام انقلابی تان بدون شک سرمشق و الهامبخش توده وسیع جوانان و مردم آزادیخواه برای فعالیت در صفوف رزمنده گارد آزادی خواهد شد. بار دیگر دستتان را میفشارم و برایتان موفقیت بیشتر و سلامتی و شادی آرزو میکنم

از طرف دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
فاتح شیخ
١۵ اکتبر ٢٠٠٨