تروریستهای اسلامی با شعار الله اکبر در پاریس امروز حمام خون به پا کردند

امروز ٧ ژانویه ۲۰۱۵ حدود ساعت ١١ ظهر به وقت اروپای مرکزی گروهی تروریست اسلامی به دفتر “نشریه چارلی هبدو” در پاریس حمله مسلحانه کرده و تا کنون ١٢ نفر کشته شده و تعدادی زخمی شده اند. تروریستها فرار کرده اند. فیلم منتشر شده از لحظه ترور دو نفر با لباس سیا و کلاشینکوف سوار یک ماشین سیاه رنگ شده و از محل دور میشوند. این هفته نامه قبلا کاریکاتور پیغمبر مسلمانان را چاپ کرده بود و یکی از نشریات منتقد اسلامیستها است. دو نفر از کشته شدگان پلیس محافظ بوده و ده نفر از کارمندان نشریه از جمله چهار کاریکاتوریست هستند. در ویدئوی دوربین مخفی این محل تروریستها گفته اند ما دستور پیغمبر اسلام را اجرا میکنیم.
واقعه ترور اخیر در پاریس فاز دیگری از سیاست و اقدامات قانونی و سیاسی و ائتلافها و افتراقهای تازه را باعث میشود. تا وقتی که بشر نتواند این جنبش کثیف و جانی را افسار بزند این حمام خونها مرتب تکرار خواهند شد. کشورهای غربی بلاخره بعد از ١١ سپتامبر هم نخواستند از این جنبش دست بردارند و انقلاب سوریه را به کمک همین جنبش به خاک و خون کشیدند و این عواقب امروز آن مملکت است که میبینیم.
اکنون باز هم در پاریس شاهد این جنایت هستیم. اما اینبار بعد از واقعه پاریس، اتفاقات دیگری خواهد افتاد. آنچه مسلم است فضای تعرض به اسلامیستها جدی تر و گسترده تر خواهد شد. چپ و حزب کمونیست کارگری در راس چپ ایران باید فورا وارد این میدان تازه بشود و تعرض خود را به این جنبش گسترده تر کند. آنچه در پی این توحش در ابعاد جهانی دیده خواهد شد و اتفاق خواهد افتاد نه ترس و محافظه کاری بلکه تعرض به این جنبش است. متوهمین هم مجبورند از خواب بیدار شوند.. چپهای اسلامی “ضد امپریالیست” که تا دیروز با عکس حسن نصرالله به خیابان میآمدند حاشیه ای تر خواهند شد. مساجد اروپا که بدون استثنا جای پرورش ارتجاع و این نوع تروریستها است بیش از پیش مورد نفرت عمومی خواهند بود. اما باید هشیار بود راستها و فاشیستهای اروپا هم میدان فعالیت بیشتری پیدا خواهند کرد. چپ اگر با قدرت و روشنبینی به میدان نیاد راست ناسیونالیست و فاشیست اروپا میداندار میشود. باید ضمن همدردی با خانواده قربانیان و مردم آزادیخواه به دلیل این کشتار بیرحمانه به خیابان آمد و پرچم آزادیخواهی و آزادی نقد مذ‌‌هب و اسلام را برافراشت. باید مردم متمدن دنیا علیه اسلامیستها و راسیستها به میدان بیایند و این جنبش هار اسلامی را سر جای خود بنشانند.
محمد آسنگران ٧ ژانویه ٢٠١۵