پیام به رفقای واحد های مسلح بهاران و سپیدار گارد آزادی شهر سنندج!

پیام عبداله دارابی از فرماندهی گارد آزادی
به: رفقای واحد های مسلح بهاران و سپیدار گارد آزادی  شهر سنندج!

در هفته گذشته روز های ۱۷ و ۲۳ مهر ماه ۱۳۸۷، مردم آزادی خواه شهرک نایسر و محله شیخ ره ش و کوچه های روبروی پارک فرح تا مسجد هاجره خاتون شهر سنندج،  شاهد حضور علنی و جسورانه دو  واحد مسلح بهاران و سپیدار گارد آزادی بودند که با کاردانی و جسارت کم نظیر خود جاده اصلی نایسر را به کنترل خود در آورده، به کانگستر های اسلامی و عاملین مواد مخدر جمهوری اسلامی هشدار داده  و در همین رابطه مردم را هم برای یک مقابله جدی و سازمانیافته علیه این جانیان فرا خوانده اند.

انجام این اقدامات انقلابی و رزمنده شما در میان ده ها مقر و قرارگاه مزدوران رژیم، از یک سو مورد استقبال گرم و پر شور مردم سنندج قرار گرفته و از سوی دیگر نیرو های سرکوبگر و آدمکش رژیم را نیز بیش از پیش بهراس انداخته است.
رفقای عزیز!
حضور مسلح و علنی شما در شهر سنندج، نشانگر بخشی از عزم و اراده سازمانیافته کارگران، زنان و جوانانی رزمنده ای است که در هر شرایط سخت و دشوار حاکم بر جامعه، در برابر هر نوع یورش و قلدری رژیم قاطعانه می ایستند و به مقابله علیه آنها بر می خیزند. و در ادامه آن با مبارزه مستمر و سازمانیافته خود، روند سرنگونی رژیم را هم شتاب می بخشند. تلاش پیگیرانه شما در راستای تسریع این امر مهم است که برای همه آزادیخواهان و برابری طلبان در سراسر ایران قابل ارج و احترام است. با توجه به آن فعالیت در این زمینه باید با شتاب هر چه بیشتر سازمان و گسترش یابد.
به همین خاطر، فرماندهی گارد آزادی دست توانای همه شما فرماندهان و رفقای عزیز واحد های بهاران و سپیدار گارد آزادی را بگرمی فشرده و به تک تک این عزیزان، پیام آوران آزادی و برابری و همه جوانان و مردم مبارز سنندج که در انجام این حرکات یار و همکار شما بودند درود میفرستیم.
زنده باد گارد آزادی
مرگ بر جمهوری اسلامی