در تظاهرات جهانی ١ نوامبر در حمایت از کوبانی فعالانه شرکت کنیم

در تظاهرات جهانی ١ نوامبر در حمایت از کوبانی فعالانه شرکت کنیم .

مقاومت دلیرانه و سرافرازانه کوبانی وارد ۴۵ روز خود شد . جریان تروریستی داعش ارتش مجهز و آموزش دیده عراق توسط فرماندهان و ژنرالهای آمریکایی را در عرض چند ساعت در بخش مهمی از این کشور را شکست داد و قسمتهای مهمی از عراق را تصرف نمود. قبلآ نیز در سوریه فتوحات زیادی کسب و دست بالا را نسبت به رقبایش در برابر رژیم فاسد بشار اسد به دست آوردە بود .این دارودستە خون آشام و تروریست ، در خواب و خیال ایجاد خلافت ارتجاعی – اسلامی در کشورهای عراق، سوریه ،اردن ، لبنان، فلسطین، عربستان ،کویت و دیگر ممالک عربی حاشیە خلیج فارس، تحت عنوان “دولت اسلامی عراق و شام ” بودند که در برابر مقاومت متحدانه شهر کوچک و ناشناختە کوبانی در جهان و در منطقه، آنچنان به ذلالت افتادند که برای جبران شکست ناکامی هایشان از هر وسیلە و ابزاری از جمله سلاح شمیایی استفادە کردند، اما کوبانی کماکان تسلیم نشد.
کوبانی با مقاومت دلیرانەاش، با رزم بی آمان زنان و مردان تسلیم ناپذیرش، با پیکار سرسختانەاش در برابر یکی از جانی ترین و بی رحم ترین گروەهای ضدانسانی، همچنان می رزمد و نه تنها در برابر “داعش” بلکه در برابر واعظان چند دهه گذشته “پایان تاریخ” ، “پایان مبارز و مقاومت” و مبلغین تسلیم و بی ارادە کردن بشر در برابر اقلیتی کوچک و مفت خوار که سرنوشت اکثریت جامعه را با زور و سرکوب در گروگان گرفتەاند، بار دیگر ارادە را به انسان بازگرداند و نشان داد که انسان مصمم ، انسان متحد و مقاوم ، از هر تصمیم ، توطئه و طرحهای ضدبشری قدرتهای محلی ، منطقەای و فرامنطقەای و امپریالیستی بسیار فراتر و کوبنده تر است. کوبانی جنبش تودەای دهەها ۶٠ و ٧٠ قرن بیست را در برابر زورگویی و قدرقدرتی امپریالیست ها و در دفاع از مردمان سرکوب شده و مبارزه و مقاومت جهانی را در اذهان زنده کرد. امروز کوبانی تنها رزم زنان و مردان مسلح و جان بر کف قهرمان و شکست ناپذیر در برابر یورش جنایتکارن تاریخ قرن ٢١ نیست، بلکه کوبانی جنبش عظیم انسانیت مترقی و معترض علیه وضع موجود ، علیه بیعدالتی ، سرکوب، شکنجە، اعدام، تروریسم اسلامی ، دولتی و امپریالیستی در گوشە و کنار جهان است. اما کوبانی نه فقط در رزم و مقاومت خیابانی ، بلکه در سیاست و در نبرد و در دیگر عرصەهای مبارزه با دوستان دروغین ، از امریکا و متحدینش ، از فاشیستهای ترکیه ، از جانیان پیش کسوت داعش حاکم بر ایران، از حامیان دلار و نفت آنان در میان سران فاسد دولت های عربی ، از ناسیونالیستهای کرد در بخش های مختلف کردستان که چشم دیدن “کانتون های خودگرادن” در کردستان سوریه را نداشتند و اکنون تحت فشار آمریکا و در توافق با ترکیه نیرو به کوبانی اعزام می کنند تا پای “ارتش آزاد سوریه ” وابستە به ترکیه را به کوبانی و دیگر کانتونهای این منطقه باز کنند، باید و لازم است اگاه و هوشیار باشد.
نقطه قوت و پشتیبان واقعی حمایت از کوبانی، جنبش اعتراضی و انقلابی جهانی است که در بسیاری از کشورهای جهان راه افتادە و کماکان ادامه دارد. جنبشی که آمریکا ، ترکیه و دیگر مدافعین دروغین و ریاکار مردم کرد را ناچار به حمایت از کوبانی کرد. اگر کرکس ها بر تن فرسودە و خسته عقاب کوبانی در هر سو در کمینند تا آنرا نابود کنند ، اما جنبش مبارزه و حمایت جهانی از کوبانی آن مادر مهربانی است که با شیرە جانش زخمهای کوبانی را التیام می بخشد و در تب و تاب پیروزی آن می سوزد. پیروزی کوبانی پیروزی این جنبش و کوبانی رمز مقاومت جهانی علیه ارتجاع و تروریسم است .
کوبانی پاینده باد عزمت
زنده باد رزمت
در تظاهرات جهانی شنبه اول نوامبر ٢٠١۴ فعالانه شرکت کنیم .
٢٩ اکتبر ٢٠١۴