پیام به: جوانان مبارزو آزادیخواه مریوان

همانطورکه شما عزیزان شاهد میباشید درطی  روز های گذشته رژیم جمهوری اسلامی به دستگیری وسرکوب دانشجویان آزادی خواه وبرابری طلب  پرداخته است. تا کنون ۳۶ نفراز رهبران و فعالین دانشجویی دستگیر شده اند. دانشجویان مبارز و برابری طلب توانستند تجمع های با شکوه خود را به مناسبت ۱۶ آدر در تهران و بسیاری از دانشگاه های دیگر کشور برگزار کنند و خواهان آزادی دانشجویان در بند شوند. این خواست برحق دانشجویان مبارز از طرف همه ما باید مورد حمایت بی دریغ قرار بگیرد. رژیم اسلامی و متحجر را باید به عقب راند.

ما به عنوان انسانهای آزادی خواه وبرابری طلب این حرکت رژیم را بهر شکل ممکن باید محکوم کنیم و برای آزادی دانشجویان دربند سازمان یافته و متحد حرکت کنیم. مبارزه ما جوانان در شهر مریوان این را به رژیم نشان داده است. اعتراضات و اعتصابات متعدد ما، اتحاد و مبارزه ما در برابر و سرکوب و بی عدالتی این را نشان داده است.
دانشجویان در بند  ندایی جز آزادی وبرابری ومبارزه برای حق وحقوق دانشجویان، کارگران  و آزادی بی قید وشرط بیان ، برسمیت شناختن حق و حقوق میلیونها انسان آن جامعه چیز دیگر نداشتند. این ها خواست ما بوده است و این پرچمداران واقعی را نباید تنها گذاشت.
ما باید این بار هم  متحد و متشکل شویم.  قدرت ما مردم و جوانان  دراتحاد و هم گامی ما است. خود رژیم بر این امر کاملا واقف است. آنها هرکاری میکنند که مردم از کارگر،زن ومرد،پیر وجوان باهم متحد نباشند تا بیشتر بتواند قدرت خودکامه خود را اعمال کند.
اگر ما متحد نباشیم این رژیم جنایتکار، کارگر را به جرم اینکه خواهان  یک زندگی بهتر است  زندانی می کند،سرمایه داران و کارفرما ها را هرچه  بیشتر افسارگسیخته به جان کارگران می اندازد. اسالو وصالحی را زندانی و  دچار مرگ تدریجی می کند، جوانان را به عنوان اراذل واوباش شکنجه واعدام می کند، حکم اعدام را برای  عدنان حسن پور و هیوا بوتیمار صادر می کند.
این حکومت را باید به عقب راند و دستش را از سر سفره مردم  کوتاه کرد. به هر وسیله ممکن، به هر شکلی که مناسب میدانید همراه با همه مردم  و دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب، خواهان آزادی دانشجویان دربند شویم.

زنده باد آزادی، زنده باد برابری
۲۲ آذر ۱۳۸۶
Jamill_kh@yahoo.com
عضو کمیته کردستان حزب حکمتیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *