ردپای گله های حزب الله در اسید پاشی به صورت دختران اصفهان

ردپای گله های حزب الله در اسید پاشی به صورت دختران اصفهان

از چند روز پیش خبر در خصوص اسید پاشی در محلات اصفهان اذهان عمومی را جریحه دار کرده است وتا بحال حدود ۸نفر در شهر اصفهان طعمه جنایتکاران حکومتی شده اند و صورت و بخشی از بدنشان را برای همیشه از دست داده اند تا مبادا زیبایی و نحوه پوششان ارکان دین شوم اسلام را به لرزه در بیاورد . صرف نظر از هر گونه گرایشی اینجا چند سوال اساسی وجود دارد که جامعه در برابر حکومت دارد .
اولا چطور ممکن است موتورسواران و ماشین اسکورتشان در روز روشن و در پرتو جو شدیدا امنیتی چنین اقدامی را بدور از چشم نیروهای حکومتی انجام دهند ؟
دوما چرا تا بحال بررسی پرونده شروع نشده است با وجود چهره شناشی ضاربان و پلاکهای موجود اتوموبیل ها و متور سیکلت اسید پاشان ؟
مسئول امنیت جامعه کیست و چرا همه سکوت میکنند ؟
برای پاسخ به سوالات باید موضوع را از زاویه ای دیگر بررسی کرد تا معلوم شود اساسا تعمدی در کار هست تا با ایجاد جو خفقان به مانند سالهای اولیه ظهور داعشیان جمهوری اسلامی ، طالبان افغانستان ، پاکستان و جاهای دیگر زنان را از ورود به مجامع عمومی باز دارند . همانطور که در خبر ها امده امام جمعه جنایتکار اصفهان در اعلام موضعی اشکار گفته قرار نبوده که که غیر از تذکر کاری انجام شود و اشکارا خبر از حرکتی کاملا سیستماتیک داده است . برای مخاطبان جالب است بدانید که استاندار بنفش دولت حسن کلید میگوید ما بدحجابی را تقبیح میکنیم ولی نباید عناصر خود سر بدون اجازه وارد عمل شوند . اینجا اشکار میشود که دوباره گله های وحشی حزب الله سعی در تکرار جنایات دهه شست دارند وپس از خط و نشان کشیدن های ماههای پیش برای بد حجابی عملا در اصفهان کار خود را شروع کرده اند، جامعه بباید بداند که مسئول این اعمال وحشیانه داعشیان جمهوری اسلامی هستند ودر این هیچ شکی نیست . حال باید دید چگونه اینها در روز روشن و در پناه نیروهای امنیتی و انتظامی رژیم دست به همچین اقداماتی زده اند ایا غیر از این است که کل نظام جمهوری اسلامی با این نوع توحش نه تنها مخالف نیست بلکه حتی در تریبون های رسمی بجای تقبیح این اعمال بی حجابی این زنان را باعث اسید پاشی دانسته اند .مردم شریف اصفهان و بخصوص زنان این شهر در به عقب راندن گشت های ارشاد و گله های خواهر زینب در تابستان گذشته زخم کاری به پیکره مرتجعین زدند تا جایی که امام جمعه فاسد شهر در دو ماه گذشته از برخورد تند با بی حجابان سخن گفت و حال این جنایت هولناک با دستور شخص امام جمعه و حزب الله اصفهان انجام شده است .
مردم شریف اصفهان :
رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی از حرکت های اعتراضی شما در ماههای گذشته در اعتراض به وضعیت محیط زیست ، پارازیتهای ماهواره ای و خشک شدن رودخانه زاینده رود به شدت هراسان گشته است و با حضور پر رنگ شما زنان ازاده اصفهان در این تجمعات در صدد انتقامجویی از شماست تا شما را به مانند زنان سالهای اولیه استقرار بربریت اسلامی در خانه ها محبوس کند . از این رونقشه هولناک اسید پاشی به صورت زیبا رویان شهر را با کمک نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تهیه کرده و برای اجرا به گله های ادمخوار حزب الله سپرده است ، خطر در کمین است و رژیم سعی در ایجاد رعب و حشت دارد تا مانع حضور شما زنان مبارز در عرصه های علنی شود .نباید این توطئه داعشیان جمهوری اسلامی را بدون پاسخ گذاشت و بدون هراس باید فعالین شهر اصفهان در اسرع وقت علیه اینگونه اقدامات اسلامی که ریشه در تحجر منجلاب عقب افتادگی دارد دست به کار شوند و این نقشه سفیهانه عناصر اطلاعاتی و حزب الهی را نقش بر اب سازند . بدون شک حمهوری اسلامی در وضعیتی نیست که بتواند مقاومت کند و با کوچکتر ین اعتراض شما هراسان و دست به سینه عقب خواهد نشست . اعتراضات اخیر شهر های کردستان و تهران در علیه جنایات داعش اینکته را اثبات میکند .پس باید از همین حالا بدون هیچ شک و تردید مسئولیت این اعمال را متوجه رژیم سرمایه داری حاکم بر ایران و مرتجعین مذهبی ساخت و پیامد های مردمی ان را به داعشیان جمهوری اسلامی نشان داد .
بربریت اسلامی بیش از پیش در منطقه منزوی است و هراس از فرو ریختن دیوارهای بلند تحمیق مذهبی ، جمهوری اسلامی و برادران دینی اش در عراق ، سوریه ، افغانستان و پاکستان را به چنین اعمال شنیعی واداشته است . باید همه مردم در اقدامی هماهنگ بر علیه این اقدامات به خیابان ها بیایند و ندای اعتراض خود را علیه این بربریت اشکار به جهانیان برسانند . خصوصا در این شرایط که دولت های فاسد غربی به سرکرده گی امریکا در حال حشر و نشر و بده بستان های سیاسی اقتصادی هستند باید از فرصتی که به وجود امده است استفاده کنیم و مانیز به مانند غربی ها شرایط جدید خودمان را به رژیم ادمخوار جمهوری اسلامی تحمیل کنیم .
از همین حالا باید قداره بندان حزب الهی و گله های خواهر زینب را عقب زد شرایط باید به گونه ای باشد که انها احساس امنیت نکنند حتی اگر چند اعلامیه محکم در برابر اینها داده شود به سرعت مرعوب و منزوی خواهند شد . فعالین کارگری و کمونیست به خوبی با چنین شرایطی اشنا هستند و باید سکان این حرکت اعتراضی را به دست گیرند ، بدون شک ایجاد کمیته های مخفی جوانان در محلات برای شناسایی عوامل این جنایات و همچنین حزب الهی ها و در گام بعدی تنبیه و گوشمالی دادن به انها باید در دستور کار فعالین شهر اصفهان قرار گیرد .
شجاع ابراهیمی
۱۸٫۱۰٫۲۰۱۴