اسلام ،یک دین فاشیستی …

موضعگیری مارکسیسم در قبال مذهب توده ها به مثابه یک امر خصوصی روشن و همان است که به خصوص لنین جزئیات آنرا تشریح کرده است . این سیاست و موضع ما در مورد دین و دین داران است . دینی که مجموعۀ افکار است و دین داری که صاحب افکاری است . در اینجا دین یک امر خصوصی و افکاری بقوه است . 

مذهب در دنیای سیاست و امروز اسلام در عرصۀ جهانی مسئلۀ دیگر است . تفاسیر متفاوت از اسلام به وسیلۀ مسلمان ها یک امر جانبی و اعتقاد به مبانی اصلی این دین در همۀ مسلمانان مشترک است . ملایم ترین و دمکرات ترین مسلمان ها در قدرت همان را پیش خواهند برد که قرآن و اسلام تعیین کرده است . مسلمان ملایم در حرف ،در قدرت و عمل موجود خطرناکی خواهد شد .
قرآن مانیفست مسلمان هاست . چپ در ایران در مواجهه با اسلام به ندرت به سراغ قرآن رفته است . بحث ما در اینجا در مورد قرآن و به طریق اولی در مورد اسلام است .در قرآن نابرابری های اجتماعی به شکل خشنی تائید و مهر ابدی و ازلی خورده است . مسلمان و کافر ،گدا و ثروتمند ،زن و مرد ،ضدیت با زنان به مثابه نصف بشریت ،جهنمی و بهشتی و وظایف یک مسلمان در دفاع از این نابرابری ها و تحکیم و ماندگاری آنها روشن است .
همانندی های نازیسم و اسلام در مورد انسانها و در مواجهه با آنان بسیار است . نازیسم ،نژاد آریایی را ،نژاد برتر میدانست و اسلام ،مسلمان را برتر و هر دو امر به کشتن غیر خود داده اند . قتل عام یهودیان و سیاست جمهوری اسلامی و داعش و قتل عام وحشیانۀ غیر مسلمانان و گردن زدنشان از طرف آنها هر دو اعمال فاشیستی و از یک قماشند .
قبول فاشیسم از طرف مردم آلمان در آن دوره و پشتیبانی فعال آنان از آن با همانندی های فکری توده های مسلمان در ایران با جمهوری اسلامی یکی است و از یک منبع آب میخورد
جریانات اسلامی ،چه در قدرت و چه فعال برای کسب قدرت ،دشمنان طبقاتی کارگران و زحمتکشان به حساب میآیند
بهروز شادیمقدم
۱۶٫۱۰٫۲۰۱۴
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000566060345&fref=nf