در همبستگی با مبارزات کوبانی با تمام نیرو شرکت می کنیم!

کارگران و زحمتکشان متحد شوید

دوستان و رفقا، همه ما می دانیم که کوبانی سمبل مقاومت انسانیت، رهائی از حاکمیت وحشیانه ی سرمایه و سلطه انسان بر سرنوشت خویش می باشد که خود را در تشکیل شوراهای مردمی به نام کانتونها نشان می دهد. این شهر و روستاهای اطراف آن، مدت حدود یک ماه است که بهمین جرم که به باور من و بطور واقعی و با توجه به همه تجربیات تاریخی و معاصر، در دنیای موجود یعنی دنیای تحت سلطه سرمایه امپریالیستی ،جرم کوچکی هم از نظر دولت های امپریالیستی و ارتجاعی نیست، مورد توپ باران و خمپاره باران داعش این گروه تروریست و وحشیِ مانند همه ار تش های امپریالیستی و هسته های مرگ، همچون بلک واتر و غیره دست ساخت امپریالیست ها و دولت های مرتجع منطقه، قرار دارد.

مدافعان جان برکف و دلیر و بی باک کوبانی نیز از زن و مرد و پیر و جوان مشلح شده اند و با هر چی که در دسترس دارند، از زندگی خویش در برابر بربریت سرمایه امپریالیستی با ایدئولوژی اسلامی دفاع می کنند. تا کنون ضربات سختی زده اند و جان های عزیز بسیاری نیز در راه سعادت جامعه ی خود و جهان داده اند.

باز هم می دانیم که در شهرهای مختلف جهان تظاهرات و اعتراضات دودمبارزات مختلف و انقلابی به دولت های امپریالیستی و فاشیست جهانی و منطقه ای و در محکومیت این یورش وحشیانه و در همبستگی با کوبانی ادامه دارد. دو روز آینده یعنی شنبه ۱۱ و یکشنبه ۱۲ اکتب ۲۰۱۴ربعنوان روز های جهانی همبستگی با انقلاب غرب کردستان(کوبانی) اعلام شده است. در هر جا که هستیم ، برایش تبلیغ نمائیم و فردا خیابانها را باید گرفت، اگر توانست ساختمانهای دولتی و مراکز مهم و مخصوصا سفارتخانه ها را باید اشغال کرد و نشان داد که کوبانی بطور واقعی و در عمل تنها نیست. یورش به کوبانی برای دولت های پشتیبان دولت اسلامی یعنی ددمنشان تروریست داعش بدون هزینه نیست و نخواهد بود.

البته، امروزه در اعتراض به شرایطی که حاکم است، و در اقصی نقاط جهان مبارزه و نبرد در اشکال مختلف بین دو جبهه کار و سرمایه با شدت ادامه داردو شعله ور است، بنگرید، به مکزیک و دزدیدن وکشتار ۴۳ نفر ازدانشجویان بدست نیروهای دولتی پلیسی و لباس شخصی ، در اعتراض به این قتل عام دانشجویان چپ و سوسیالیست که اکثراٌ متعلق به بومیان کشور مکزیک بودند، در اکثر شهر های مکزیک تظاهرات و نبرد خیابانی در گرفته است و از طرف دیگر و همین امروز بعنوان نمونه در اعتراض با برنامه اعلام شده دولت ایتالیا یعنی قرار داد با بازار کار که دانشجوها را به سرمایه داران خصوصی می فروشد، ۸۰ هزار دانشجو در ایتالیا به خیابانها ریختتند. در اعتراض به پشتیبانی آشکار دولت فاشیست ترکیه ار داعش و بستن مرزها و اجازه ندادن به مبارزان برای پیوستن به کوبانی، در ۳۱ شهر ترکیه چندین روز است که نبردی قهرمانانه در جریان است و تا کنون ۳۱ نفر تا ۴۰ نفر جان فشان شده اند. امروز اعلام شد که دو نفر ارتشی در ترکیه هدف تیر اندازی قرار گرفته اند و… کوبانی به سمیل چنین مبارزه ی خونینی برای رهائی از توحش سرمایه ی امپریالیستی ورسیدن به زندگی انسانی تبدیل شده است.

به نظر من، همبستگی با مبارزه کوبانی و شرکت در این نبرد خونین و سخت- راهگشای رهائی و آزادی از سلطه سرمایه امپریالیستی و توحش سازمان بافته اش می باشد.

کارگران و زحمتکشان جهان متحد و متحزب کمونیستی شوید، سلاح بر گیرید و ستاد سیاسی نظامی ایجاد کنید.، دنیای در حال نیستی و نابودی است. خون کوبانی و… خون انقلاب است که جاری است!

همبسته و با مشت گره مبارزه کنیم که فقط خودمان و مبارزه ی سازمانیافته و با هدف مان ضامن رهائی ماست.

توجه شما را به گزارش و فراخوان گونه ای در این رابطه از سایت اینترنتی اخبار انقلاب به انگلیسی جلب می کنم.

http://revolution-news.com/solidarity-call-smash-isis-ally-turkish-state-borders-choking-rojava-revolution