محمود قزوینی : سوسیالیسم مردم را فراری میدهد

محمود قزوینی که با شعار سوسیا لیسم مردم را رم میدهد از حزب کمونیست کارگری جدا شد ، طی یک مقاله کوتاه اعلام کرد که شنیده است در طهران یک عده در تظاهراتهای مردمی بر علیه داعش شعار زنده باد سوسیالیسم داده اند. از نظر ایشان این شعار در این موقعیت زهر است وباید جلویش را گرفت.

یادتان هست در انقلاب ۵۷ چه کسانی میگفتند نگویید زنده باد سوسیالیسم. زنده باد کارگر. کسانی که میگفتند کمونیست هنوز زود است باید دنبال جنبش توده ای رفت. باید سعی کرد هر چه بیشتر مردم را در خیابان کشاند. واگر کسی در تظاهراتها مثلا شعار نان-مسکن وآزادی میداد. همین چپ سنتی و همان حزب اللهی ها بسرش میریختند واز صف تظاهرات بیرونش میکردند. میگفتند فعلا فقط اتحاد.
محمود قزوینی هنوز هم میگوید باید مردم را بسیج کرد. توده مردم در تظاهرات مهم است. سوسیالیسم وشعار سوسیالیستی دادن مربوط به چپ مریخی است. هنوز نوبت کمونیستها نرسیده. جنبش کوبانی ربطی به کمونیستها ندارد و نبایست داشته باشد. کمونیستها اصلا عددی نیستند.
کمونیستهای ایران از یکطفرف دارند با سانسور-زندان-شکنجه واعدام حکومت اسلامی مقابله میکنند از طرف دیگر باید مواظب محمود قزوینی ها باشند که آنان را از صف تظاهرات مردم اخراج نکنند.
البته محمود قزوینی میگوید باید با مردمی که شعارهای ناسیونالیسم کرد را میدهند کاملا مدارا کرد. فقط باید با کمونیستها وسوسیالیستها برخورد قاطع کرد.