فیلم افشاگری حکمتیستها در جلسه عوامل رژیم جمهوری اسلامی در منچستر

براى دیدن این فیلمها اینجا را کلیک کنید


جلسه دانشگاه منچستر تحت عنوان "ایران هسته‌ای"
 به دادگاهی برای کیفرخواست مردم ایران علیه رژیم فاشیست اسلامی تبدیل شد.
محمد جواد ظریف نماینده سابق جمهوری اسلامی در سازمان ملل از ترس مخالفین جرات حضور در جلسه را نداشت.

اجازه ندادیم و دیپلماسی کثیف و ارتجاعی را همراه با ناسیونالیسم وطن پرست ایرانی خنثی و بی آبرو کردیم.
شعارهای "زندانی سیاسی آزاد باید گردد"، "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد"، اسانلو، صالحی آزاد باید گردند"، "مرگ بر جمهوری اسلامی" در سالن چند صد نفره دانشگاه منچستر طنین افکند و مزدوران اسلامی را به هراس انداخت و کاملا غافلگیر کننده بود و یارای مقابله با این تعرض انقلابی را نداشتند. جمعیت قابل ملاحظه‌ای از شرکت کنندگان به مطالبات و نقطه‌ نظرات ما سمپاتی نشان داده‌ و از آن دفاع میکردند.
حکمتیستها با تحمیل خود به اداره کنندگان جلسه که قصد سانسور و کنترل حضار را داشتند و تعدادی را از قبل  دستچین کرده بودند تا از پرس TV که تلویزیون انگلیسی زبان جمهوری اسلامی ایران است و بنا بود مستقیما پخش بشود، نقطه نظرات خود و سوالاتی در مورد سرکوب و جنایات سیستماتیکی که توسط رژیم اسلامی بر مردم ایران، کارگران، زنان و جوانان و دانشجویان و غیره در ابتدای روی کار آمدن این رژیم منحوس اعمال میشود، حضار را متوجه عمق جنایتکاری جمهوری اسلامی نمودند.
بانرهایی به زبان انگلیسی در آن نوشته شده بود "نهادهائیکه تریبون را در اختیار مامورین جمهوری اسلامی برای مشروعیت دادن به جنایاتشان قرار میدهند، در جنایات این رژیم شریک هستند" و "عکسهایی از دانشجویان زندانی و پرچم حزب حکمتیست بنمایش گذاشته شد.
سخنرانان تحت فشار حضور چشمگیر جمعیت مخالف و علیرغم میل و هدفی که برگزار کنندگان برای جلسه‌ تعریف کرده‌ بودند، بارها در سخنانشان بر اینکه جمهوری اسلامی ناقض حقوق بشر است تاکید کردند و مخالفین معترض به این بسنده نمیکردند و اصرار بر این داشتند که بگویند ایران یک رژیم فاشیست مذهبی است.
جمعیت قابل ملاحظه‌ای از ایرانیان آزادیخواه مقیم بریتانیا از شهرهای مختلف این کشور برای اعتراض خود را به محل رسانده بودند.
متعاقبا گزارش تکمیلی به اطلاع عموم خواهد رسید و روزهای سه‌ شنبه و چهارشنبه (۴ و ۵ فوریه) هفته جاری از تلویزیون پرتو بطور کامل پخش خواهد شد.
تشکیلات بریتانیای حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
سوم فوریه ۲۰۰۸