استخراج “خنده حلال”!

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در جمع برنامه سازان تلویزیون:

“مردم نیاز به خندیدن دارند، ضعف ما این است که برای خنداندن مردم به تمسخر دیگران روی می‌آوریم در حالی که از متن سخنرانی‌های خودم ۱۰ هزار متن خنده حلال استخراج کرده‌ام.”

این کشف بزرگ مفسر کبیر قران البته خودش به اندازه کافی مایه مزاح خاطر است. آخرفقط سفیه الاسلامی از مکتب خمینی میتواند این درجه بی استعداد باشد که بعد از ۳۵ سال نبرد خنده و گریه، تازه دوزاریش بیافتد که مردم نیاز به خنده دارند!

آری، مردم نه تنها نیاز به خندیدن، بلکه هم استعداد خندیدن و هم موضوع برای خندیدن تادلتان بخواهد دارند حتی اگر هیولاهای خونینی مثل خمینی و لاتهای عمامه بسرش همه امکانات جنبش اسلامی را برای گریاندن مردم بسیج کنند!

براستی این “معلم اخلاق، مفسر قران و معنا کننده واقعی شاگردان اما صادق” چگونه به عقلش نرسیده است که قبل از ایشان و مهمتر از ایشان، امام بزگوار میراث بزرگی از سخنان مسخره و بسیار خنده دار برای بشریت بر جای گذاشته است؟! با این “دستاورد” بزرگ از سخنان سفیهانه امام، آیا مردم دیگر نیازی دارند که یک آیت الله گندیده دیگری ۱۰ هزار “متن خنده حلال” وعده دهد؟

مردمی که نیاز به خندیدن دارند راهش را هم پیدا میکنند. آخرین مثال؟ همین دیروز تقریبا همزمان با این کشف گهربار، مردمی که نیاز به خندیدن دارند فیس بوک “مزاح خمینی” راه انداختند! و برای چنین فیس بوکی چه کسی بهتر از امامی که در عین آدمخوار بودنش منشا بی پایانی از حماقت و بلاهت بود!

“خنده حلال” پیشکش آیت الله های گریان! ۳۵ سال است که اکثریت عظیم یک جامعه دارند به ریش حکومت اسلامی و اسلام و آیت الله هایش از ته دل میخندند. ۳۵ سال است که جوک و تمسخر همه ارکان اسلام و حکومتش یک جبهه بزرگ نبرد علیه حکومت اسلامی است. ۳۵ سال است که حکومت اسلامی، داس مرگ مرگ و ماتم را بالای سر جامعه چرخانده است اما نتوانسته است بر قدرت شادی و خنده پیروز شود چون ۳۵ سال است که مردم در دهها جبهه ازجمله جبهه شادی و خنده علیه حکومت مرگ و ماتم جنگیده اند.

و بالاخره همین مردم در میان هلهله شادی و قهقهه خنده، تابوت منادیان عزا و ماتم را به سوی نابودی کامل بدرقه خواهند کرد!

کوتاه شده این مطلب در ژورنال روزانه، ۲ سپتامبر ۲۰۱۴ چاپ شده است .