داعش در عراق و لاشخور اسلامی در ایران!

محمد جواد ظریف به نقل از خبرگزاری مهر:

 

“اگر ما توافق کنیم که یک سری کارها در عراق انجام دهیم، طرف مقابل در مذاکرات نیز باید کارهایی در مقابل آن انجام دهد … یکی از این کارها، رفتن گروه ۱+۵ به شورای امنیت و برداشتن تحریم‌های این شورا است، که این اقدام در متن توافقات خواهد آمد”.

ظاهر غلط انداز این اظهارات به کنار، وزیر خارجه کارچاق کن حکومت اسلامی اینجا دارد وسط دعوا نرخ تعیین میکند. آنهم “دعوایی” که بسیار خونین است. “دعوایی” که فرزندان خلف اسلام به نام داعش برسم خود رسول الله در آن مرد قتل عام میکنند، کودک زنده بگور میکنند، زن اسیر میکنند و تجاوز میکنند و حراج میکنند!

براستی این فقط از عهده دیپلمات جمهوری اسلامی بر میاید که توحش داعش سنی در عراق را به دنیا نشان دهد تا برای داعش شیعه در ایران امتیاز دست و پا کند. این فقط از عهده داعش شیعه حاکم در ایران برمیاید که به کودکان و زنان و مردان آواره و گرسنه در کوههای سنجار به مثابه کارتی برای بازی در میز مذاکره اتمی نگاه کند! تازه این جناح “تدبیر و امید و حقوق بشر و …” جمهوری اسلامی است!

اما اخبار نشان میدهد که لاشخور امور خارجه جمهوری اسلامی علیرغم این ژست توخالی با پوزه ای خونین اما دست از پا درازتر  و بدون هیچ امتیازی به بیت رهبری بازگشته است! گزارش خبرگزاری رویترز را نگاه کنید: “مقام‌های غربی بارها گفته‌اند نمی‌خواهند پرونده هسته‌ای ایران با رویداد‌های دیگر نقاط منطقه مخلوط شود”.

معلوم است که تروریسم دولتی شیعی نتوانسته است و نخواهد توانست به نام مقابله با تروریسم شبه دولتی سنی برای خودش آبرو و امتیاز دست و پا کند!

 این هم یک نشان دیگر از وضع زار اسلام سیاسی و جمهوری اسلامیش. دولت “تدبیر و امید” آنهم در عرصه ای که قرار بود شق القمر کند، آنهم در کشوری که دهها دار و دسته اسلامی زیر کنترلش است، نتوانسته است منشا امیدی برای حکومت اسلامی شود! *

ژورنال روزانه

اول شهریور ۹۳، ۲۳ اگوست ۲۰۱۴