فردا دیر است!

فردا دیر است!

 

سلفی های کردستان ایران که تا کنون با تبلیغات ضد انسانی و ضد زن شان در جامعه و بخصوص توسط رهبران مذهبی و ملاهای سلفی در مساجد انجام شده است، اکنون با تعرض داعش در عراق وسوریه، تحرکات بیشرمانه ای را در شهرها و روستاهای کردستان انجام داده اند. سوار برموتور شبانه شمشیر بر بالای سر چرخانده اند، در روستاهای مریوان از مردم کمک مالی خواسته اند و تبلیغات آشکاری را توسط ملاهایشان در دفاع از داعش شروع کرده اند. کارگران تاناکورای سنندج سلفی های شمشیر بدست را گوشمالی و فراری دادند و از دو تن از سلفی های تاناکورا که پای شمشیر کش های سلفی را به این بازار کشانده بودند، خواستند که بساطشان را جمع کرده و گورشان را گم کنند.

سلفی های کردستان ایران این بی شرمی، وقاحت و پررویی را در حالی انجام می دهند که جنایات  دولت اسلامی “داعش” افکار عمومی مردم جهان را بشدت تحت تاثیر قرار داده و احساسات انسان های متمدن را جریحه دار و نفرت بیحد وحصری را موجب گشته است. بشریت متمدن علیه جنایات دولت اسلامی بسیج و به میدان آمده است. تظاهرات و اعتراض مردم ازادیخواه مریوان و سردشت علیه دولت اسلامی “داعش” جزئی از این تحرکات انسانی است.

در چنین شرایطی تحرکات بیشرمانه سلفی های کردستان با پشت بستن به دولت اسلامی در عراق و منطقه وحمایت از آنها، اهانت بزرگی به مردم آزادیخواه کردستان ایران است. زنان و مردان وجوانان شهر و روستاهای کردستان این وقاحت و بیشرمی سلفی ها را نمی بخشند و این پررویی و گستاخی شان را بی جواب نمی گذارند. شکی نیست اگر سلفی های کردستان توان آن را داشتند هم اکنون یک جبهه جنگ علیه مردم کردستان ایران در شهر و روستاها را باز می کردند و جنایات برادارانشان در موصل و کوبانی و شنگال در عراق و سوریه را در سنندج وسقز و بوکان و مهاباد و دیگر شهر و روستاهای کردستان ایران تکرار می کردند. اما اگر ما هوشیار نباشیم و اگر از همین حالا این جریان ارتجاعی و ضد بشر و ضد زن و ضد هر گونه ازادی را در نطفه خفه نکنیم، فردا دیر خواهد بود. اعلان جنگ سلفی های کردستان ایران همانند همپالگیهای داعشی شان با بریدن سر انسان ها، تجاوز به زنان و زیر پا نهادن هر گونه آثار تمدن و مدنیت وانسانیت شروع خواهد شد. اما با خشکاندن ریشه ی این سم خطرناک می توانیم جامعه را از شر آن مصون کنیم.

مردم آزادیخواه!

کارگران، زنان و جوانان آزادیخواه شهرهای سنندج، مریوان، سقز، مهاباد و سراسر کردستان!

سر مار را قبل از گاز گرفتن باید کوبید. سلفی های را قبل از اینکه سر کسی را ببرند باید از جامعه طرد و افشا و رسوا کرد. شمشیرهایشان را قبل از اینکه بکار گیرند باید از دستشان انداخت. همه ی اهالی هر شهر یک صدا اعلام کنند که هر گونه حمایت از دولت اسلامی “داعش” ممنوع است. گلوی ملاهایی که در مساجد سلفی ها از داعش دفاع می کنند را باید فشرد. بلندگوهایشان را باید شکست. بشریت متمدن صلیب شکسته و تبلیغات نژادپرستانه ی نازی ها در سراسرجهان را ممنوع کرده است. پرچم سیاه دولت اسلامی “داعش” و شمشیر و تبر و قمه ی این جنایتکاران هم دست هر کسی باشد، مجرم است و باید توسط آزادیخواهان زن و مرد و جوان تنبیه و مجازات شوند. دفاع از دولت اسلامی “داعش” دفاع از ادمکشی و جنایت و سربریدن مردان و تجاوز به زنان و خرید و فروششان در بازار جنایتکاران است. تبلیغاتچی ها و مدافعین این جنایتکاران، باید تنبیه و مجازات شوند.

نباید منتظر عکس العمل جمهوری اسلامی در مقابل سلفی ها شد. سلفی ها خود محصول این رژیم علیه مبارزین و آزادیخواهان و مردم سکولار و مترقی و متمدن کردستان اند. باید با نیروی توده ای، اعتراض دستجمعی، تجمعات و تظاهرات و میتینگ های چند هزار نفری به مقابله با این سم و زهر رفت. اگر مردم یک شهر اراده کنند، ملا و امام جمعه سلفی شهر را که مبلغ سلفی گری و دفاع از دولت اسلامی داعش و اهانت به خون هزاران زن و کودک و جوان سر بریده ی عراق و سوریه است را، می توانند از شهر خود بیرون کنند. اگر زنان و مردان و جوانان یک محله بخواهند می توانند مبلغ و فعال سلفی و مدافع داعش در محله را ازمحله شان بیرون برانند. اگر قرار است نگذاریم سری بریده شود، قبل از اینکه این جنایتکاران کارشان را شروع کنند، باید دست بکار شد. همین امروز دست بکار شد. قبل از اینکه سر انسانی بدست این ها بریده شود، قبل از اینکه زنی و دختری توسط این حیوانات وحشی، مورد تجاوز قرار گیرد، قبل از اینکه جنگی شروع شود که امروز در شهرها و مناطق عراق و سوریه می بینیم، باید دست بکار شد و تحرکات سلفی هارا در نطفه خفه کرد.

سلفی های بی شرم بجای اینکه از جنایات همفکرانشان در منطقه سرشان را پایین انداخته و خجالت بکشند و بساطشان را از جامعه بر چینند، در کمال وقاحت و گستاخی آمده اند و پیام تشکیل دولت اسلامی را به مردم کردستان ایران، می دهند. وعده ی سر بریدن مردان وبرده کردن زنان و تجاوز به آزادی  وحرمت و کرامت انسانی همه را می دهند.

آیا مردم کردستان ایران به سلفی ها اجازه می دهند که فردا با آغاز یک جنگ به مردم بگویند یا باید به دولت اسلامی بیعت کنید یا بمیرید!؟ اگر سلفی های کردستان امروز برچیده نشوند، فردا از یک  روستای مریوان هم شده سر بر می آورند و اهالی را به جرم  کمک نکردن سر بریده  و زنان را به اسارت و غنیمت اسلامی می برند! و آن زمانی است که دیر شده و خود را نخواهیم بخشید!Ankare

 داعش کردستان ایران در نماز جمعه ها ی سلفی ها، در میان سلفی های بازار و ادارات و مدارس و محل های کار و زندگی مردم و هسته های مسلح مخفی لانه کرده است، کافی است در نقطه ای از کردستان جنگ علنی شان را آغاز کنند. جلو تاوانی را که ان روز برای سرکوب این جنایتکاران می پردازیم را از امروز باید گرفت.

باید جنبشی عظیم اجتماعی علیه سلفی های داعش آینده ی کردستان راه بیفتد. جنبشی اجتماعی متعرض و معترض از همه ی گرایشات اجتماعی و سیاسی آزادیخواه و انساندوست و ضد دولت اسلامی “داعش”.

جنبشی که  با اراده و تصمیم خود اعلام کند که:

۱- هر گونه تبلیغات به نفع و دفاع از داعش، ممنوع است. ملاها و مبلغین از این نوع تعقیب می شوند و اماکنی که به بهانه های از قبیل نماز جمعه و غیره در آن تبلیغات ضد انسانی و ضد زن از نوع دولت اسلامی “داعش” انجام می گیرد باید بسته شوند.

۲- هرگونه کمک مالی به سلفی های داعشی ممنوع است.

۳- کسانی را که پرچم سیاه دولت اسلامی “داعش” راآممم بدست می گیرند مجرم اند و مجازات می شوند.

۴- هر گونه تحریکات و حمل شمشیر در ملا عام و تهدید، جرم جنایی است و مجازات دارد.

۵- مردم از زن و مرد و جوان و پیر حق دارند تهدید شمشیر سلفی ها را با هر سلاح و امکانی که دارند پاسخ دهند.

مسلح شدن در ابعاد توده ای در مقابل سلفی های داعش آینده ی کردستان حق مردم است. پاسخ شمشیرکش هایی که سر انسان را به بریدن تهدید می کنند، اسلحه است. تجارب تلخ و تراژدی انسانی عراق و سوریه نباید در کردستان و ایران تکرار شود!

این ادعانامه ی همه ی انسان های شرافتمند و آزادیخواه و همه ی زنان ومردان جوانان کردستان است. ادعانامه ای که باید بر دیوارهای هر کوی و برزن در شهر و روستاها نوشته شده و آویزان گردد. ادعانامه ای که در میتینگ های بزرگ و کوچک مردم خوانده شده و در نوشته ها و تبلیغات کتبی و شفاهی  گروه ها و جمع های کارگری و زنان و جوانان و روشنفکران و همه انسان های ازادیخواه درج و به جامعه اعلام گردد.

زنان کردستان ایران امروز شاهد خرید و فروش زنان ایزدی در بازار دولت اسلامی هستند. در دولت اسلامی زنان اموال و غنایم جنگی اند که مورد تجاوز قرار گرفته یا به فروش می رسند.

 تجربه ی زنان کوبانی پاسخ جسورانه و ازادیخواهانه ی زنان به این توحش اسلامی علیه زنان است. زنان در کردستان امروز باید بیشتر از هر کسی در مقابل عروج سلفی ها و مدافعان دولت اسلامی ضد زن بایستند و تلاش کنند دوش به دوش کارگران و مردم ازادیخواه، جامعه را از وجود کثیفشان پاک و مصون نگه دارند. پرچم آزادی، برابری را در مقابل پرچم سیاه ارتجاع دولت اسلامی، درکردستان ایران و منطقه، بر افرازیم!

مظفر محمدی

مرداد ۹۳ (اوت ۲۰۱۴)