دست ها را بالا ببرید – پائین نی اندازید!

دست ها را بالا ببرید – پائین نی اندازید!

تظاهرات خود انگیخته ی توده ی مردم کارگر و زحمتکش در نیویورک با شعار اصلی “دست بالا و نه به پائین” و شعارهای دیگری چون” نه عدالت ، نه صلح- سیستم مقصر است، خیاابان کیست؟ خیابان ماست و غیره ، پلیس سرکوبگر را آچماز کرده است. مردم نیویورک که از فشار و ستم و استثمار سرمایه داران امپریالیست حاکم که جهان را به خون انسان عادی و زحمتکش آلوده اند و از بودجه های عمومی آنها فقط یک فقره ۵ میلیارد دلار به لیبرال ها، ناسیونالیست ها، فاشیست ها و نازیست های اوکراین کمک کرده اند، تا بتوانند قدرت سیاسی را گرفته و کارگران را در آتش بسوزانند، به تنگ آمده اند و به خیابانها ریخته اند.
اما، جواب درد های بی شمار آنها مانند همه ی کارگران جهان یک انقلاب اجتماعی کارگران سازمان یافته و مسلح است که سیستم خونمک و جنایتکار سرمایه داری امپریالیستی را بروید و بر خرابه های آن جامعه ای بنیاد که نعم مادی آن به جای ریخته شدن به حساب های بانکی یک عده انگل و نالازم و زائد به نام سرمایه دار و دولتیان قاتل آنها، برای برطرف کردن نیازهای اولیه و اساسی خود کارگران و زحمتکشان مصرف گردد.

باید فریاد زد: که دیگر بس است! در مقابل بربریت سرمایه داری، کمونیسم کارگران و زحمتکشان جواب است. پیش بسوی سازماندهی توده ای و سیاسی طبقه ی کارگر، برای سرنگونی دولت سرمایه داران و ریشه کنی جامعه سرمایه داری یعنی لغو کارمزدی، لغو مالکیت خصوصی.

http://new.livestream.com/JamesFromTheInternet/events/3277196