تکرار تاریخ : چپ اسلام زده –”ضد امپریالیست” در کنار جنبش اسلامی

۳۶ سال قبل بود که چپ “ضد امپریالیست” از حکومت خمینی کاملا دفاع کرد.آنروزها میگفت خمینی ضد دیکتاتوری شاه است، ضد امپریالیست است، ضد آمریکایی است، خلقی است، خرده بورژوایی مترقی است،ضد صهونیست واسراییل است. تا اینکه این حکومت مترقی-اسلامی-ضد امپریالیست به سراغ خودش هم آمد و دیگر کسی نمانده بود که از او در مقابل این هیولای اسلامی-فاشیستی دفاع کند. اکثر هوادارانش زندان ،شکنجه، اعدام وفراری شدند واینان نوشتند وگفتند که ما اشتباه میکردیم. خمینی جلاد بود ماراهم گول زد وغیره.
توبه گرگ
در جریان حمله جنایتکارانه دولت اسراییل به مردم فلسطین و کشتار هزاران نفر،فلج کردن دهها هزار، بیخامانی ،گرسنگی وآوارگی میلیونی، این چپ اسلام زده دوباره از جنبش اسلامی حماس حمایت کرد. از دکتر محمد قره گوزلو تا دکتر مرتضی محیط از حزب دو سه نفره طوفان تا ناصر زرافشان ، بالاخره همان جنبش عقب افتاده-ضد آمریکایی رفتند پشت جنبش ” مقاومت” حماس در برابر حمله صهونیستها.
حماس یک جریان فوق ارتجاعی –اسلامی در نوار غزه است. حماس در سالهای ۸۰ میلادی توسط دولت اسراییل وموساد پر وبال گرفت تا جنبش چپ-سکولار و ناسیونالیستی فلسطینی را نابود کند وکرد.
همانطور که طالبان وبن لادن ساخته وپرداخته خود دولت آمریکا بودند وامروز مخالف آین دولت شده اند، حماس هم با بنیانگذار خود در تضاد افتاده و دارند بر روی هم شمشیر میکشند. جنگ حماس و دولت اسراییل هیچ ربطی به منافع مردم فلسطین وهیچ مردمی ندارد. این یک جنگ ارتجاعی است که هر طرف پیروز شود مردم باخته اند.
این چپ ضد آمریکایی-ضد اسراییلی مدعی است که حماس یک نیروی مقاومت مردمی در مقابل تجاوز اسراییل است. به دلیل اینکه حماس منتخب مردم فلسطین است. این حرف را این چپ قبلا هم تکرار کرده بود که میگفت: خمینی منتخب مردم است و ۹۹% به او رای دادند پس باید از او حمایت کرد.
حماس در نوار غزه دارد با قوانین قرون وسطایی –اسلامی حکومت میکند. حجاب اجباری-سنگسار-شکنجه واعدام وقوانین ضد بشری اسلامی در آنجا توسط حماس به مردم تحمیل شده هر نوع مخالفتی با حماس ،حکومتش و اوباشانش با دیکتاتوری، ترور،شکنجه واعدام پاسخ میگیرد. پیروزی حماس در این جنگ ارتجاعی شکست مردم است، همانطور که پیروزی دولت اسراییل شکست مردم است.
خوشبختانه جامعه ایران و چپ در ایران تکلیف خودرا با جنبشهای اسلامی-با حماس وخمینی روشن کرده،طرفدران چپ این جنبش اسلامی در ایران در ۳۶ سال اخیر همواره متعلق به همین جنبش اسلامی-ارتجاعی بوده اند. با سرنگونی انقلابی حکومت جهل وجنایت اسلامی در ایران عمر این جنبش اسلامی-چپ هم به پایان خواهد رسید.