در معرفی یک لینک!

در معرفی یک لینک!

لنین به نقل از مارکس و انگلس  چنین روایتی را از دولت های سرمایه داری می دهد، این دولت ها از نظر شکل و فرم و حتی چگونگی قدرتگیری  و بوجود آمدن شان با هم متفاوت هستند، ممکن است سلطنتی، انتخابی، جمهوری ، دیکتاتوری باشند و با رأی مردم سر کار آمده باشند، با کودتا نظامی سر کار آمده باشند ، لیبرالی و دموکراسی و غیره باشند، اما همه شان وسیله سرکوب طبقاتی طبقه ی بورژوا برای سرکوب  طبقه ی کارگر و دیگر زحمتکشان هستند و در یک کلمه دیکتاتوری طبقاتی طبقه ی بورژوا می باشند.

 در عصر ما اشکال دیگری نیز به این دولت ها اضافه شده اند، بعنوان نمونه می توان به دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ” مدرن و دمکرات یهود در اسرائیل (جامعه اسرائیل مدرن تر و دموکراتیک تر شده است-  منصور حکمت در مصاحبه با صفا هائری- ۱۹۹۹، مندرج در سایت منصور حکمت)”، اشاره نمود، اما در  اینکه تمامی این دولت ها در عمل و پراکسیس روزمره ماشین قصابی سرمایه داری امپریالیستی می باشند که تا کنون میلیون ها و بلکه صدها میلیون انسان را قتل عام کرده اند، من که شکی ندارم و برایم و بسیاری از کارگران آگاه و کمونیست واضح و روشن است. اگر کسی شکی دارد به اعمال و اقدامات جنایت کارانه اش در سطح جهانی نظر کند و بعنوان یک انسان طبقاتی متعلق به  کارگران و زحمتکشان قضاوت نماید. مثلاٌ اعمال این ها را در همین چندساله  اخیر،  یعنی از ۱۹۹۰ و لشکر کشی  به عراق، افغانستان، یوگسلاوی، قتل عام روآندا، چچن، قتل عام کارگران خاتون آباد و کارگران اعتصابی معدن ماریکانا در آفریقای جنوبی  و اکنون جنایت در سوریه، باز هم عراق، شرق اوکراین، لیبی، مالی و بویژه غزه در فلسطین و… را ، ملاحظه کند که چه سان بی رحمانه، کودک و پیر و جوان، بیمار را قصابی می کنند، چگونه حتی پناهگاهها، بیمارستان ها، مدارسی که متعلق به سازمان جهانی شان هست که روزی برای فریب ما توده های کارگر و زحمتکش از حملات مصون بودند را، با هواپیما های مافوق مدرن بمباران می کنند و به توپ می بندند و با افتخازر هم اعلام می کنند و دیگران نیز بدون محکوم کردن فقط بیشترین کارشان اظهار تأسف کردن، یعنی اشک تمساح ریختن است و با هم جام شراب یعنی خون کودکان غزه و کوبانی و دونتسک و غیره می نوشند. این، البته بدون در نظر گرفتن مرگ و میر میلیونی ناشی از بیماری های قابل علاج، ازگرسنگی، کمبود آب آشامیدنی، غذا در دنیایِ وفورنعمت، مرگ در کارخانه ها و معادن، زندان، در زیر شکنجه، اعدام و تیرباران و…. حقیقتاٌ ناقص است.

این است چهره واقعی  نه ادعائی طبقه سرمایه دار امپریالیست و سردمداران دولتی و سازما ن های جهانی “انسان دوست شان” و غیره که مدعی انسان دوستی، دفاع از حقوق بشر، آوردن و هدیه نمودن دموکراسی و ضدیت با تروریسم اسلامی قومی، ارتجاع و دیکتاتوری را دارند. البته، بزرگان علم شناخت جوامع طبقاتی یعنی جوامع  دارای طبقات اجتماعی متضادالمنافع آشتی ناپذیر نوشته اند که سرمایه داری در خون و چرک انسان متولد شده و نشو و نما کرده است و باز هم شاگردان آنها(لنین، روزالوکزامبورگ، سلطازاده، گرامشی و…) تشریح کرده اند که سرمایه داری در عصر ما، یعنی امپریالیسم مدرن، متعفن ترین، پوسیده ترین  و لاشه گندیده ، مرتجع ترین، جنگ طلب ترین و در یک کلمه توحش متمدن بوده و هست.

ولی در این چند سال اخیر، بویژه  از(۱۹۹۰ ) یک عده  به نام کمونیسم وبویژه کمونیسم کارگری و غیره پیدا شده اند، امپریالیسم را اول از محتوای و ماهیئت اساسی  اقتصادی اش یعنی  عالی ترین و رشده یافته ترین مرحله سرمایه داری ، از محتوای اقتصادی و اجتماعی اش که خصلت استثمارگرانه و چپاولگرانه و غارتگرانه همان سیستم متولد شده در خون و چرک انسان در وحشانه ترین و عالی ترین مر حله است، اول کوشش کردند، خالی نمایند که مرتجعین قاتلی چون خمینی، بن لادن، ملاعمر، اکنون البغدادی مزدور شناخته شده  و دست ساز سیا یعنی رهبر داعش نیز بتوانند ضدیت با آن داشته باشند و شعار مرگ بر “شیطان بزرگ” سر دهند و سرانجام آنرا بعنوان سیستم اجتماعی موجود که جهان کنونی را تحت سیطره استثمارگرانه  و خونمکانه خویش دارد، از دایره لغات شان حذف نمودند و به جایش، پدیده هائی چون، “دولت های غربی، مدرن، متمدن، سکولار، ضد اسلام سیاسی و…” خلق کردند که می توانستند و می توانند یکی از ستون های پیروزی کمونیسمم با درک خودشان باشند و این را جزئی از در افزوده های خویش به مارکسیسم نامیدند و یا پیروان شان این کار را کرده و می کنند. باز هم رجوع کنید به سخنرانی منصور حکمت در انجمن مارکس- لندن ۲۰۰۱ به نام آیا پیروزى کمونیسم در ایران ممکن است؟ در سایت خوداش. او، کسی بود که به بهترین وجهی این وظایف را حداقل در باصطلاح چپ ایران به سرانجام رساند، به باورمن.

با این مقدمه  توجه شما را به عکس هائی در لینک زیر جلب می کنم که گوشه هائی از دو مقطع از حیات سرمایه داری امپریالیستی و دو دولت در ظاهر متفاوت و ضد یکدیگر یعنی نازیسم – فاشیسم هیتلری و صهیونیسم را با کمک گرفتن از تصویر نشان می دهد، جلب می کنم. در اینجا یک خواهش دارم و آن اینکه ، جداٌ کودکان و بیماران قلبی و روحی و روانی را از دیدن این تصاویر که نشان دهنده ی قصابی انسان و خوار کردن و از بین بردن کرامت انسانی انسان زنده و دارای خون و رگ و پی واحساس است، باز دارید.

سایت گلشن-نازی ها و صهیونیست ها بروایت تصویر

http://golshan.com/nemayeshgaah/nazi/a001.html

دوم آگوست دو هزار و چهارده میلادی