جاى قاضى و متهم را عوض کنید!

مظفر محمدى

صبحگاه روز یک شنبه ۶ مرداد ماه   ٣٠ انسان قربانی نظام کثیف سرمایه داری و اسلامی ، به طناب و چوبه های دار سپرده شدند. مرتضوی دادستان تهران اسم این عمل شنیع شان را اجرای حق و عدالت نامید! و چند نفری زن و مرد ناآگاه در خیابانهای تهران و در مقابل دوربین های وزارت اطلاعات گفتند این کار برای امنیت جامعه لازم و مفید است!

بیایید برای یک لحظه جای آن ٣٠ نفر متهم  را با ٣٠ نفر از سرمایه داران اطاق بازرگانی تهران، ژنرالهای سرمایه دار بسیج و پاسدار، رفسنجانی و خامنه ای و خاتمی، رییس مجلس به نمایندگی از کل وکلای مجلس اسلامی و احمدی نژاد نماینده و رییس وزرای جمهوری اسلامی،‌ شاهرودی و مرتضوی به نیابت از طرف قضات شرع و دادستانها و زندانبانهایشان را عوض کنیم  و ببینیم حق و عدالت کجا است. 

آقایان!

– اعدام های دستجمعی سالهای ۶٠ تا ٧٠ چند نفرند و چرا؟ چون کمونیست بودند و با نظام اسلامی مخالف، همین برای نابودی یک نسل کامل جوانان این مملکت کافی بود؟

– کشته هاى مردم کردستان در نتیجه  اعدام ها، بمباران شهرهاى و روستاهاى کردستان و تحمیل چند دهه جنگ، چند نفرند؟ و چرا؟ چون گفته بودند حکومت مذهبی نمیخواهیم!

– چه کسی مسوول محروم کردن زنان، نصف انسانهای جامعه از یک آزادی ابتدایی است؟ ممنوعیت پوشش آزاد، جداسازی جنسی، آپارتاید، تحقیر و اهانت به زن برای تحت انقیاد قرار دادن و حاکمیت مردسالاری و سوء استفاده جنسی و تجاوز به  زنان و دختران تحت نام صیغه و چند همسری و غیره کار کیست؟

– شبکه های قاچاق مواد مخدر دست کدام یک از شماها و وابستگانتان است؟

– شبکه های تن فروشی و خرید و فروش دختران دست چه کسانی است؟

– ترور و آدمکشی، ربودن انسان، قتل های زنجیره ای، حمله به کوی دانشگاه، حمله به کارگران خاتون آباد و شکنجه دانشجویان ازادیخواه و برابری طلب را چه کسانی سازمان دادند؟

– چه کسانی است که ماه ها بهای خون و عرق جبین ونیروی کار کارگررا که دستمزدی ناچیز است، پرداخت نمیکنند؟

– چه کسانی اند که به کارگران معترض ٧ تپه و شرکت واحد و لاستیک سازی البرز و عسلویه  که فقط دستمزدشان را میخواهند با گلوله و باتوم و دستگیری و زندان وشکنجه جواب میدهند؟ چرا اسالو در زندان است؟ کیها  فرزادها و  فرهاد ها را ماه ها شکنجه میکنند؟

– چه کسانی نان سفره مردم و دارو و مواد سوختی و بهداشتی میلیونها انسان این جامعه را گرو گرفته و احتکار کرده و با کار ارزان و بدون هیچ قرارداد و تعهدی خون کارگران را در شیشه کرده است؟ مسبب تورم و گرانی و فقر و گرسنگی و بی دارویی و زندگی فلاکتبار میلیونها خانواده کارگرو زحمتکش جامعه ایران کیست؟

آقایان!

– اخراج کارگرو پرت کردن او به خیابان حکم مرگ او و خانواده و فرزندانش است. ده ها هزار کارگر نساجی ها را شما  اخراج و بی نان و سرپناه کرده اید و اکنون از جنس همین انسانهای مستاصل شده است که  تحت عنوان ارازل و اوباش و دزد و مواد مخدر فروش سرشان را بالای دار میفرستید.

– ندادن دستمزد کار کارگر قتل نفس است.

– استثمار کارگر و انبوه کردن سود در نتیجه کار و زحمت رنج او، جرم ا ست.

– تقسیم جامعه به فقیر و غنی و برای این نابرابری قانون تعیین کردن جرم است.

– جمع شدن ثروت و داراییهای جامعه و مردم دست تعدادی سرمایه دار و حکام تفنگچی و حافظ منافع آن ها جرم و جنایت است.

– نان مردم را، حرمت و کرامت انسانیش را و آزادیش را گرو گرفتن و آنوقت در لباس قاضی و دادستان و بازجو و زندانبان و وزیر و وکیل و آخوند همین انسان ها را محاکمه کردن و جان شان را گرفتن، کلاشی و جرم است.

– محکوم کردن انسان به یک زندگی مشروط به قوانین شما، به قبول سرمایه و مالکیت محترم است، به قبول قوانین شرعی و مذهبی تان، به قبول حاکمیت زورتان و به قبول دخالت در زندگیشان و بی حرمتی و تهدید و تعقیب و زندان و شکنجه و اعدام تان…، جرمی به غایت نابخشودنی و کثیف است. نان تو دست من است و زندگیت دست من است و من نماینده خدا روی زمینم و قاضی و حاکم شرع و گرفتن زندگیت و جانت هستم…، این یک حقه بازی و جرمی به غایت کثیف است. . از شما ها ارازل و اوباش تر در دنیا وجود ندارد.

مجازات و سزای این جرایم و جنایاتتان چیست؟  طبقه کارگر که قدرت را گرفت همه شما را به چوبه های دار بسپارد؟ تنها در ایران یک گله تمام سرمایه دار و جنایتکار قانون گزار و حافظ قانون و دادستان و وزیر و وکیل و  زندانبان و شکنجه گر وجود دارد، یک گله تمام. همه اینها را باید اعدام کرد ؟ نه.

ما شما را اعدام نمیکنیم. سزای شما و مجازات شما بر انداختن نظام کثیف و ضد انسانیتان است. شاهرگ حیات شما سرمایه و پول و حاکمیت تان است. حکم مرگ شما سلب و لغو مالکیت خصوصی بر اموال و داراییهای مردم است. تضمین امنیت و آرامش جامعه ساقط کردن حاکمیت ننگین شما بر انسانهای جامعه است.

طبقه کارگر و مردم ستمدیده تنها با حذف شما و خلع حاکمیت و مالکیت شما میتواند به حق، عدالت، امنیت، حرمت و آزادی و برابری برسد. درجامعه انسانی ما ارازل و اوباشی وجود نخواهند داشت. چرا که شما مسببین و عاملین ناامنی و فقر و فاسد کردن انسانها کنار گذاشته شده اید. و آن روزی است که جای قاضی و متهم امروزی عوض میشود. 

مردم!

حاکمان و سرمایه داران و قاضیان و زندانبانها و جلادانشان به جرایم خود واقفند. اینها تنها با این روشها سر کار اند. راه پایین کشیدن این جانیان برای ما، مبارزه ای بی امان با این مجرمین است. باید طناب های دار را از دست این جنایتکاران گرفت. تا زمانی که این مجرمین و مخربین زندگی و آسایش و ر فاه و امنیت