عراق در سالهای اخیر

عراق در سالهای اخیر
عراق سال هاست که مورد حملات قرار گرفته، چندین سالی است که مردم عراق در آرامش و امنیت زندگی نکرده اند، در ابتدا حکومت بعثی صدام و بعد از آن حمله ی آمریکا و مشکلات و نا امنی های جدیدی را برای مردم عراق بوجود آورد در حدی که آن ها در خانه های خود هم آرامش و آزادی نداشتند چه رسد به معابر و مکان های عمومی، همه جا زیر نظر سربازان آمریکایی بودند و هر لحظه امکان داشت از طرف آن ها مورد حمله قرار گیرند و جان خود یا عزیزان شان را از دست دهند.
اخیراً هم که گروه اسلامی “داعش” با عقاید ارتجاعی خویش زندگی مردم را ناامن تر از قبل کرده، داعش تروریست از قبل در سوریه جنایات خود را آغاز کرده بود و این ادامه داشت تا به عراق رسید و همچنان به جنایات وحشیانه خود ادامه می دهد. هر روز جان تعدادی از بی گناهان را می گیرد تا به خواسته های مرتجع خود برسد و اسلام واقعی را به نمایش بگذارد. آن ها زنان را تحت عنوان “جهاد نکاح” با توسل به زور و تهدید به مرگ در اختیار می گیرند و خانواده ی آن ها را می کشند تا بیشتر از پیش ثابت کنند که وحشی و تروریست هستند.
جمهوری اسلامی خود را مقابل داعش می داند و حملات داعش به شیعیان و مردم عراق را محکوم می کند اما نمیداند که خود سال هاست که داعشی برای ملت ایران است و فقط دم از آزادی می زند و هیچ آزادی و امنیتی برای ملت ایران نیاورده و روز به روز هم از آزادی کاسته شده و بر فشارها افزوده می شود. هر ماه و هر سال بر تعداد اعدام های جمهوری اسلامی افزوده می شود . همواره بر تعداد کارگران زندانی که فقط حق خود را میخواهند، افزوده می شود.
باید حرکتی صورت گیرد و این بر عهده ی طبقه ی کارگر و حزب کمونیست است که بشریت متمدن را علیه این بربریت و وحشی گری و نسل کشی، بسیج و سازمان دهی نماید و نسل این جانوران وحشی و از قفس رها شده را برای همیشه در هم بطند.
سوسیالیسم تنها آلترناتیو شرایط کنونی دنیا برای نجات از بربریت و ایجاد یک دنیای شاد، آزاد و برابر برای نجات انسانیت می باشد.
مرگ بر ارتجاع دینی – مذهبی – ناسیونالیستی
زنده باد آزادی و برابری
زنده باد سوسیالیسم
مژده اورنگ (رها)