اعتراض شوینستها و عظمت طلبان ایرانی به دفاع از استقلال کردستان عراق بوی خون میدهد

در رابطه با استقلال کردستان عراق زیاد گفته شده است ،موافق یا مخالف میشود بحث کرد و درستی یا نادرستی آنرا به مردم نشان داد ،من موافق استقلال کردستان عراق هستم و از آن دفاع میکنم.و از این نظر منصور حکمت و حزب کمونیست کارگری ایران را نماینده فکری خود میدانم.
در این میان سازمان ها و نیروهای ایرانی زیادی از جمهوری اسلامی گرفته تا نیروهای دست راستی و فاشیست ،از چپولهای بیرون آمده از مکتب حزب توده و جبهه ملی گرفته تا هواداران دروغین منصور حکمت به مخالفت پرداخته اند و در یک جبهه قرار گرفته اند.
اما آنچه امروز مدافعین عظمت طلبی در ایران ،و نئو فاشیستهای ایران از خود بروز میدهند.لازم است که توجه هر انسان شریف و آزادیخواهی را به خود جلب کند.
نکته ای که مهم است در اینجا حرف از استقلال کردستان عراق است نه ایران .هیچ کس تا حالا از این موضوع رسما حرفی نزده است ،حتی احزاب ناسیونالیست کرد در کردستان ایران این هدف را برای خود نگذاشته اند.
دوما این مسئله یعنی جدای و تعین سرنوشت مردم کردستان را خود این مردم تعین میکنند.جدای یا بودن در یک چهارچوب با ایران را مردم که در این نقاط زندگی میکنند میتوانند و آزادند برای خود انتخاب کنند.
هنوز چیزی نشده هنوز هیچکس از جدای و استقلال از ایران نگفته صرفا در کشوری دیگر استقلال بخشی از آن کشور که زبان مشترک و فرهنگ مشترک با بخشی از کشور ایران را دارد، اینها دادشان به فلک رسیده است ،اعلام تظاهرات علیه “جدای طلبان ” میکنند .شمشیرهایشان را به هوا میکشند ،خط و نشان میکشند مردم کردستان ایران را به کشتن و بدار زدن تهدید میکنند.
وظیفه هر انسان شریف و آزادیخواهی است این طرفداران دروغین آزادی ،این عظمت طلبان دست راستی را افشا و طرد نمایند
مردم ایران و خصوصا کارگران کمونیست و فعالین کارگری همه آزادیخواهان و برابری طلبان باید متوجه نقش این دوستان دروغین مردم باشند .
اینها در فرصت مناسب ایران را تبدیل به عراق دوم خواهند کرد.از دهن و حرکات اینها خون و آدمکشی میبارد.
زنده باد انسانیت و هویت انسانی
طه حسینی