ستاد کل نیروهاى مسلح رژیم هم وارد صحنه شد!

روز شنبه، ٢١ تیرماه “روز ملى عفاف و حجاب” جمهورى اسلامى بود که به همین مناسبت در تهران و چندین شهر دیگر ایران، گله هاى حزب الله به خیابانها ریختند و خواستار مقابله دولت با “بد”حجابی و نظارت بیشتر بر رعایت ضوابط حجاب اسلامی شدند.
البته فرارسیدن این روز هم بهانه‌ای شد تا بار دیگر دلقک هاى حکومت اسلامى از فسیل هاى حوزه علمیه گرفته تا مفتخوران مجلس و حرف مفت زن هاى ائمه جمعه، علیه “بد حجابى” فریاد وا مصیبتا سر دهند و دولت را بابت کوتاهی در مقابله با “بد”حجابی مورد انتقاد قرار بدهند و علیه زنان خط و نشان بکشند.
در آخرین موضع‌گیری‌های انجام شده در این رابطه، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هم وارد صحنه مى شود و برای مقابله با “هنجارشکنی‌های اخلاقی و فرهنگی” اعلام آمادگى مى کند. (ستاد کل نیروهای مسلح جمهورى اسلامى، نهادى است نظامی که وظیفه سیاست‌گذاری و فرماندهی کلیه نیروهای مسلح را بر عهده دارد و تحت نظر خامنه اى مى باشد.)
بسیج هم چند روز پیش اعلام کرده بود که اگر در زمینه مقابله با “بدحجابى ” اقدامى جدى صورت نگیرد گله هاى انصار و حزب الله را وارد عمل خواهد کرد.
صادق لاریجانی نیز روز چهارشنبه، ۱۸ تیر ماه طى سخنانى به اظهارات على جنتى، وزیر ارشاد رژیم که گفته بود “شما نگران ساپورت پوشیدن خانم‌ها در سطح شهر هستید ولی ما نگران وضع اقتصادی جوانان هستیم” اشاره مى کند و مى گوید: “از زبان مسئولان کشور نباید اظهارنظرهایی شنیده شود که برای برخی این تلقی را ایجاد کند که مسئولان جمهوری اسلامی به هنجارشکنی‌ها توجهی ندارند.” سپس جناب لاریجانى از قوه قضائیه و پلیس به طور جدی مى خواهد تا به وظیفه قانونی و شرعی خود برای رعایت حجاب و عفاف در جامعه عمل کنند.
وضعیت حکومت اسلامى واقعا تماشائى است، اینطور نیست؟ چندین سال است که رژیم بیش از ٢۶ دستگاه را از نیروهاى انتظامى گرفته تا وزارت ارشاد، وزارت آموزش عالی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات و حوزه ها، بسیج کرده و هزینه زیادى را متقبل شده است به این امید که بتواند حجاب را روى سر زنان نگه دارد، اما در مقابله با این مسئله، کاملا مستاصل و ناتوان است و همه طرح های عفاف و حجابشان تا به امروز دود شده و به هوا رفته است. این همه دستگاه هاى عریض و طویل سرکوب، این همه گشت ارشاد، این همه نیروى انتظامى، این همه گله انصار حزب الله، این همه خط و نشان و این همه بگیر و ببند و جریمه و بازداشت زنان “بد” حجاب و اعزام اینهمه گله آخوند به اطراف و اکناف کشور و باز عاجز از کنترل سیر رو به افزایش بى حجابى و “بد”حجابى در جامعه هستند. خوب حق دارند اینگونه آشفته شوند و علیه برخورد با زنان “بد حجاب” لشکر کشى کنند! مى بینند دختران جوان و زنان در حکومت اسلامى شان بجاى استفاده از چادر چاقچور و پوشش اسلامی، ارزشهاى اسلامى را هر روز با عقبتر بردن روسرى هایشان، با پوشیدن کلاه و شال هاى باریک به جای روسری، با پوشیدن لباسهاى رنگى و چسبان و کوتاه، با آرایش هاى تندشان، به سخره مى گیرند و به قانون حجاب جمهورى اسلامى دهن کجى مى کنند وهیچ تره اى براى ارزشهاى اسلامى آنها خرد نمى کنند!
اکنون هم شاهدیم، جناب خامنه اى براى حفظ “آبروى نظام اسلامى اش”، ستاد کل نیروهاى مسلح اش را به جلو صحنه فرستاده تا بلکه با ایجاد رعب و وحشت در جامعه، به زعم آنها جلو گسترش بى حجابى و بدحجابى را سد کند.
زهى خیال باطل! آندوره اى که این حضرات قدرت داشتند و بزور پونز روسرى را روى سر زنان نگاه داشته بودند به سر رسید. اگرامروز و در تمام این سالهاى اخیر، جمهورى اسلامى این قدرت را داشت و مى توانست حجاب را آنطور که اسلام عزیزشان مى خواهد، به زنان تحمیل کند، حتما کوتاهى نمى کرد و با تمام قدرت این کار را انجام مى داد. اما تمام داد و هوارى که رژیم سر مسئله بى ججابى و “بد” حجابى راه انداخته است وضجه هاى که در این رابطه سر مى دهد، فقط و فقط ضعف آنها را نشان مى دهد.
حجاب، پرچم و سمبل جمهورى اسلامى است که دیگر رنگ و رویش را باخته است و نیمه افراشته شده است. زنان و جوانان و کل مردم آزادیخواه براى پایین کشیدن این سمبل تبعیض و حقارت و سرکوب به میدان آمده اند. و این جنبش رهایى زن در ایران است که رژیم جمهورى اسلامى را در چنین مخمصه بزرگى قرار داده است. روزی که این پرچم تماما به زیر کشیده شود دور نیست. *
درج در نشریه زن آزاد شماره ۵١
http://www.fitnah.org/fitnah_farsi_page.html