باید از قلب این دشواریها گذرکرد!

باید از قلب این دشواریها گذرکرد!
اگر جامعه متمدن بشری در مقابل این اوضاع اسفناک متحد نشود. اگر در مقابل این توحش افسار گسیخته در اشکال مختلف صف آرایی ننمایند، کتاب سوزان راه می افتد و کشتن متفکرین به امر روز مره تبدیل می گردد. با این کار می توانند حداقل در گوشه ای از این کره ارض سایه بر شور شعله های روشنگری بیاندازند.
پس بشریت برای دفاع از موجودیت خود و دستآوردهای تا کنونیش ناچار به یک صف آرایی عظیم انسانی است. این توحش افسار گسیخته حاصل نظام سرمایه داری است و این بربریت یکی از عارضه های این نظام است. محمدامین کمانگر ۲۴٫۶٫۲۰۱۴

آنچه امروز ضعف است فردا باید پایگاه قدرت شود!
سر بریدن انسانها، به آتش کشیدن خانه و کاشانه مردم، تجاوز به زنان و کشتن آنها به بی رحمانه ترین شکل و شیوه. اینها نارساترین واژه هایی هستند که عمق جنایات و فاجعه نظام اسلامی ایران، القاعده، طالبان، الشباب، بوکوحرام و داعش را توضیح می دهد.

زندگی در آزادی و آزاد اندیشی انسانها را به مبارزه فرا می خواند. بشریت متمدن و آزادیخواه نباید بگذارند تا سپاه وحوش اسلامی به دستاوردهای چند صد ساله بشریت تعرض نمایند. این خفاشان شب پرست بر اثر سیاستهای ضد انسانی دول غرب به سرکردگی آمریکا از سوراخ زاغه هایشان بیرون آمده و به پرواز در آمده اند. بشریت متمدن بخصوص چپ جامعه نباید تأمل کند. باید خود را در مقابل این شرایط سیاه سازمان دهد به خاطر زندگی و آسایش و آرامش اجتماع بشری “باید” بال و پر این سپاه جهل و جنایت را قیچی نماید تا بشریت معنای اصیل خویش را باز یابد.
زنده باد انسانیت. محمدامین کمانگر ۲۵٫ ۶٫ ۲۰۱۴