با به باد دادن موها، نظام اسلامی بر باد می رود

وزیر کشور از ادامه فعالیت گشت ارشاد برای برخورد با شبکه‌های ابتذال خبر داد. وی نشست شورای اجتماعی را بحث عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: گزارش‌هایی از سوی سازمان تبلیغات، بسیج و نیروی انتظامی به همراه جمع‌بندی که وزارت کشور از سایر دستگاه‌های ذیربط داشته است، در این جلسه ارائه شد و همه به دنبال این هستند که بتوانند با تمهیدات اندیشیده شده در راستای حفظ ارزش‌های دینی، اخلاق عمومی جامعه و برقراری امنیت اجتماعی عمل کنند تا شاهد برخی مظاهر نامناسب ارزشی و اخلاقی در جامعه نباشیم.

وزیر کشور بی گمان در سطح گسترده ای گزارشات، ویدئوها و تصاویر برگرفتن حجابها توسط زنان شجاع را در میدیای اجتماعی دیده است به همین خاطر رنگ و روی خود را باخته و دچار سراسیمگی شده است. ایشان خوب می داند حجاب این سمبل بردگی که یکی از ستونهای اصلی نظام اسلامی است دارد ریزش می کند. ۳۵ سال هزینه کردند که زنان را در سلولهای انفرادی حجاب اسیر کنند. حرکت اخیر زنان در برداشتن حجابهایشان، زلزله بپا کرده است. تلاش بی وقفه زنان و حمایت مردان از مبارزات برابری طلبانه آنان و امروز هوا خوری موی زنان،عصر جدیدی از نبرد جامعه با بربریت اسلامی را به یکی از دشوارترین معظلات نظام اسلامی تبدیل کرده است.

از سوی دیگر و در همین رابطه خبرگزاری‌های ایران روز دوشنبه گزارش دادند که احمد‌رضا رادان از سمت جانشینی فرمانده نیروی انتظامی کنار گذاشته شده و حسین اشتری٬ رئیس پلیس اطلاعات امنیت کشور جایگزین او شده است.

تقلاهای نهادهای حکومت برای مقابله با بقول خودشان “امنیت اجتماعی”، آنان را سردرگم و دستپاچه کرده است. برکناری یکی و جایگزین کردن مهره دیگری نمی تواند درد بی درمان حکومت اسلامی را درمان کند. زنان و جوانان همچون سیلابی دارند راه خود را در به تمسخر گرفتن قوانین اسلامی بجلو می برند.

روز بروز ریش و پشم فتوا دهندگان علیه زنان دارد بیشتر می ریزد. از ولی فقیه گرفته تا احمدی مقدم، از وزیر کشور گرفته تا آیت الله های ریز و درشت، از نشست شورای اجتماعی گرفته تا سازمان تبلیغات بسیج و نیروی انتظامی، از تعویض مهره های سرکوب گرفته تا آماده باش گشت ارشاد، جلسه پشت جلسه، طرح پشت طرح و در وحشت از موهای افشان، همگی به تکاپو افتاده اند. این اقدامات قبل از هر چیز گویای زمین گیر شدن کاربدستان و سران حکومت اسلامی است. طرحها، انتصابها و برکناری مقامات، بازداشت و زندانی کردن جوانان و بالاخره تذکر خواهران سیاهپوش کماندو همه و همه در مقابل کوتاه نیامدن زنان برای دفاع از حقوق انسانی خود بشکست کشیده شده اند. اوضاع جدید رنسانس دیگری برای در سوراخ کردن و افسار زدن به مذهب است. یکی از ستونهای نظام اسلامی بدجوری ترک برداشته است. با به باد دادن تارهای مو نظام اسلامی دارد بر باد می رود.*
۲۷ مه ۲۰۱۴