این شروع کار ما است!

رضا کمانگر
پیام به شرکت کنندگان تجمع روز شنبه ۲۹ تیر ماه سنندج!
روز ۲۹ تیرماه به فراخوان مادر فرزاد کمانگر و فعالین حقوق بشر تجمع بزرگی در  اعتراض به تائید حکم اعدام فرزاد کمانگر و دیگر فعالین سیاسی در جلو دادگستری شهر سنندج سازمان داده شد که قابل ستایش است.

علیرغم فضای نظامی که گارد ویژه و لباس شخصی ها ایجاد کردند وعلیرغم تهدید های شماری از فرهنگیان شهر های کامیاران و سنندج، هزاران نفر با در دست داشتن عکسهای فرزاد و دیگر زندانیان محکوم به اعدام و شعار های در حمایت از لغو حکم اعدام، پیام مهمی را به گوش مقامات قضائی جمهوری اسلامی رساندند که دیگر تحمل اجرایی حکم اعدام عزیزانشان را ندارند.
 این تجمع که میرفت به چند برابری نیروی انسانی تبدیل بشود برای جلوگیری از بهانه تراشی نیروی های سرکوبگر بطور زود هنگام پایان یافت. حضور زنان و جوانان در این تجمع چشمگیر و شور انگیز بود. این حرکت نشان داد چه قدرت عظیمی در حرکت جمعی ما نهفته است که میتواند پیام مهم و قدرتمندی را بگوش حاکمان در قدرت برساند که ما در جبهه انسان دوستی قرار داریم و دیگر تحمل حکم وحشیانه اعدام را نداریم.
این شروع کار ما است! از سنندج و کامیاران، تهران تا لندن و سراسر دنیا حرکتهای گسترده تری برای عقب راندن رژیم ولغو حکم اعدام فرزاد کمانگر و دیگر فعالین سیاسی باید ادامه یابد. شرکت در این فعالیت ها بعنوان وظیفه ای انسانی و مهم افتخار آمیز هم هست. تجمع ۲۹ تیردر سنندج شروع مهمی برای این تلاش بزرگ بود که باید ادامه یابد. تنها با حضور قدرتمند انسانهای بی شماردر این کارزار است که به ماشین اعدام جمهوری اسلامی میتوان افسار زد و آن را از کار انداخت.
دوشنبه ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۸ – ۳۱ تیر ۱۳۸۷