آقای منصور اسانلو، جنبش کارگری را فاسد نکنید

شبکه ماهواره ای اندیشه در برنامه تلویزیونی “همصدایی ” به تاریخ ۰۲/۰۵/۲۰۱۴ با مدیریت آقای نادر دورمانی ، صاحب شبکه اندیشه و نقش آفرینی آقایان منصور اسانلو و فرامرز فروزنده ،صندوقی تحت عنوان ، صندوق مالی کارگران ایران را بنیاد نهادند.
بنا بر تشخیص سرمایه دار خیر!! آقای دورمانی ، آقای اسانلو بعنوان رهبر کارگران ایران و شخص مورد اعتماد معرفی و با یک تلفن مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار در اختیار آقای منصور اسانلو قرار داده شد . آقای اسانلو هم قول داد تا با شفافیت و شرافت کارگری ،این پول و دیگر امکانات مالی را در اختیار جنبش کارگری و فعالین سیاسی ایران بگذارد.
آقای منصور اسانلو؛
جنبش کارگری ایران یک دوران سخت و پر ماجرا را با مهدی کوهستانی نژاد و مرکز همبستگی آمریکایی ” سولیداریتی سنتر ” را پشت سر گذاشته است ، دورانی که شما هم به خوبی از کم و کیف آن آگاهید . امروز فعالین و نماینده گان کارگری در ایران دارای تجاربی گرانبها هستند اما قطعا اندک آدم های سُست عنصرو نا آگاهی در جنبش کارگری ایران وجود دارند که منافع شخصی خود را به منفعت طبقاتی ترجیح دهند ، که این افراد سُست عنصر نه تنها در جنبش کارگری بلکه در بین تحصیل کرده های به ظاهر روشنفکر و نویسنده گان و … و در دیگر جنبش های اعتراضی هم وجود دارند.
گرایش سوسیالیسم کارگری درون جنبش ، به صاحبان سرمایه و استثمارگران حکومتی و رانده شده از حکومت اجازه نخواهد داد که با این پول ها جنبش کارگری را به فساد بکشانند .
این انتخاب شماست که از این امکان به هر دلیلی استفاده کنید ، اما فعالین و پیشروان سوسیالیست جنبش کارگری ایران، این راه را به شما تنگ خواهند کرد واجازه نخواهند داد تا با امکانات مالی استثمارگران ، لخ والسای ایرانی در جنبش کارگری ساخته و پرداخته شود .
ما قبلا تاسف خود را بیان داشتیم که گرایش راست جنبش کارگری شما را از دست داد و همچنین از شما خواستیم که در عمل کرد و انتخاب خود تجدید نظر کنید ،اما متاسفانه انتخاب شما جهانشاهی ، نادر دورمانی ، فروزنده و… شد ؟!
قطعا سناریو تاسیس صندوق مالی، اتاق فکر و کارگردان اصلی خود را دارد . آقای دورمانی و فروزنده که تا یک سال پیش در شورای ملی رضا پهلوی ، نقش صندوقدار را داشتند امروز در نقش هوادار طبقه کارگر به بازیگرانی مثل شما نیاز دارند تا برنامه و سیاست های امپریالیستی و ضد کارگری رابه پیش ببرند. اما پیشروان کارگری و فعالین سوسیالیست این جنبش به احدی اجازه نخواهند داد تا سرنوشت طبقه کارگر و منافع طبقاتی آن به بیراهه کشیده شود.
شما همیشه در گفته های خود از “شرافت کارگری ” سخن می گویید ، اگر شما به شرافت کارگری پایبند هستید مبالغ اهدایی نهاد های سرمایه سالار را به حساب هایشان بازگردانید. رضا شهابی کارگر زندانی و خزانه دار سندیکای شرکت واحد به شما و دیگران ثابت کرد که کارگران حاضر هستند به همکاران دربند و اخراجی خود کمک کنند .
آقای اسانلو؛
کارگران ایران با چند رغازحقوق خود و در اتحاد و همبستگی طبقاتی ،گلیم پاره ی خود را از این طوفان بیرون خواهند کشید ، پس به استقلال مالی طبقه کارگر احترام بگذارید!
بهزاد سهرابی ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳