اعتراض به شکل پخش گزارش اول ماه مه در سنندج از سوی تلویزیون کومه له

گزارش کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری در مورد برگزاری اول ماه مه، اخباری که از سوی اتحادیه آزاد کارگران دیروز پخش شده بود را تایید میکند.

امروز ۲م ماه مه، تلویزیون کومه له خبر اول ماه مه در سنندج را پخش کرد. تلویزیون کومه له گفت که تظاهرکنندگان شعارهای « نان،کار، آزادی» و «زندانیان سیاسی آزاد باید گردند» سر دادند و ….

اینجا من معترضانه نسبت به رفقایی تلویزیون کومه له که این اخبار را تنظیم میکنند، میگویم که با اتکاء به گزارشات کمیته هماهنگی و اتحادیه آزاد کارگران و کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری که همه اینرا میگویند که فعالین و کارگران در سنندج شعار «نان، مسکن، آزادی» یکی از شعارهای اول مه سنندج بوده است،

سوال من ازتلویزیون کومه له اینست که چرا این خبر را بر اساس میل سیاسی خودتان دستکاری میکنید؟ شما اگر مخالف شعار «نان، مسکن، آزادی» هستید، اختیار خودتان است و تمایل داشتید میتوانید آنرا نقد کنید ، اما شما حق ندارید واقعیات موجود را وارونه جلوه دهید. این روش نادرست و بحال جنبش طبقه کارگر مضر است زیرا صاف و ساده این سانسور است.

این اعتراض به نحوه برخورد رهبری حزب کمونیست ایران علنا لازم است زیرا پارسال هم همین کار را کردند. و طی اطلاعیه کوتاهی که گزارش اول مه را منعکس کرده بودند، ، بجای شعار «نان، مسکن، آزادی» این رفقا «کار، مسکن، آزادی« را جا زده بودند و وقتی ویدیوی آن آکسیون در یوتوب پخش شد، رفقا بسرعت آن اطلاعیه کوتاه را هم برداشتند.

پیداست که امسال هم میخواهند به شیوه برخورد کنند، و به همین دلیل هم است که میگویند جزییات این گزارش را بعدا به اطلاع میرسانیم. والا حزب که در داخل تشکیلات دارد، همان دیروز میدانست که چه اتفاقاتی در شهرهای ایران افتاده است. .

یکی از خواستهای مبارزاتی ما علیه وضع موحود علیه سانسور است.
بلاخره ما که مدافع”وسیع ترین ازادیهای سیاسی” هستیم، نباید سانسور کنیم.

ابتدائی ترین انتظار از رسانه های حزبی اینست که حرفه ای برخورد کنند و وقایع را بر اساس میل سیاسی خود تغییر نداده و دست کاری نکنند.

http://www.khamahangy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1741%3A1393-02-12-12-49-31&catid=10%3A1389-12-23-23-55-18&Itemid=26

برگزاری مراسم گرامی داشت اول ماه مه در سنندج
www.khamahangy.com
کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری