به قتل شهین نصرالهی در مریوان باید وسیعا اعتراض کرد

صالح سرداری

 خبر به قتل رساندن شهین نصراللهی توسط برادرانش همه شما را متاثر کرده است. این البته یکی از موارد جنایاتی است که در طی سالهای گذشته  به کرات در مریوان اتفاق افتاده است. همه این قتل ها با تکیه به قوانین ضد زن موجود و فرهنگ و سنت های عفب افتاده ناموس پرستی اجرا شده است.

متاسف شدن و اظهار همدردی با قربانیان این جنایت دردی را دوا نمیکند باید دست بکار شد.  بهر طریق ممکن باید به این جنایات اعتراض کرد . باید در تشییع جناره شهین نصراللهی وسیعا شرکت کرد. نباید گذاشت که بی سر و صدا این جنایت هم فراموش شود.

 مراسم تشییع جناره شهین را به حکومت و مرتجعین محلی تحمیل کنید. در مراسم ودر میان جمع های متعدد به این جنایت اعتراض کنید. با نوشتن طومار و جمع آوری امضا به قوانین موجود باید اعتراض کرد. باید خواستار دستگیری و محاکمه فاتلین شد. به هر طریق ممکن باید به این جنایت اعتراض کرد.
همه این اقدامات  در گرو دخالت فعال فعالین جنبش های زنان و مدافعین حقوق انسان است. این وظیفه  هر انسان آزادیخواه و برابری طلب است که برای جلوگیری از جنایاتی دیگز آنچه را که در توان دارد بکار اندازد.
ما ضمن محکوم کردن این جنایت و اظهارعمیق ترین همدردی به خاطر مرگ شهین نصرالهی، در این مبارزه در کنار شما مردم آزادیخواه و فعالین این مبارزه هستیم.

۲۷ تیر ۱۳۸۷
 ۱۷ جولای ۲۰۰۸