پیام مریم رجوی در پارلمان اروپا !

رئیس جمهور برگزیده مسعود در کنفرانس چپوندن به شیوه اروپایی ، تغییر رژیم ، تامین امنیت برای ساکنان لیبرتی در پاریس گفت : از دولتهای غربی می خواهیم که روابط خود با حکومت اسلامی را به مسأله حقوق ما مشروط کنند….و ازچائیدن مستمر من جلوگیری کنند !

مریم گفت : روحانی در کارنامه ۱۰ماهه خود نشان داده که بخشی از حاکمیت ملایان است و ماموریتی جز حفظ این رژیم ندارد . پس زندان لیبرتی را تا ظهور امام زمان باید سرپا نگه داریم…..

مریم رجوی روز شنبه ۱۲ آوریل ۲۰۱۴ از جامعه جهانی به ویژه دولتهای غربی خواست که روابط خود با رژیم ملایان را به مسأله حقوق مسعود و سهم من ، مشروط کنند.

مریم گفت : از دیدار مجدد با شما در این خانه دموکراسی ، بسیار خوشوقتم. من به پارلمان اروپا آمده‌ام تا پارلمانها و دولتها و نهادهای اتحادیه اروپا را به حمایت ازخودم ومسعود و بقیه قبیله مان فرا بخوانم .

برگزاری این کنفرانس، برای هزارمین بار و همزمان با بهار و تابستان موازین بین‌المللی را برای استمرار زندان لیبرتی منعکس می‌کند .

این حملات هیستریک و افسار گسیخته، در یک هفته گذشته علیه پارلمان اروپا به خاطر دعوت از من بوده است . ادامه مذاکرات هسته تا ظهورامام زمان به خاطر مسعود بوده است که الهی قربونش برم…..دعوت هزار باره شما مرا باز هم مشعوف کرد . جناب کارترالبته نباید اشگل رها کند و بگذارد به ‌خاطرامام زمان هم که شده بزنن ایران رو بسابن به الک ….به قول مسعود جونم دیگی که واسه من نجوشه میخوام سر سگ توش بجوشه….

دعوت این پارلمان از من پاشنه آشیل این رژیم است پس :

۱ ـ مرا هر روز بکنید دعوت و لیبرتی را تعطیل نکنید و ما کاری برایتان میکنیم کارستان….

۲ ـ با استفاده از رویکرد به غایت ضعیف دولتهای غرب ، آخوندها هم برای شل‌کردن تحریمها تلاش می‌کنند، و هم با وقت‌کشی و فریبکاری، به پروژه‌های اتمی خود ادامه می‌دهند تنها راه حل حفظ زندان لیبرتی است .

ممانعت از دسترسی آ‌نها به بمب هسته‌یی فقط یک راه دارد؛ واینکه تا ظهور امام زمان زندان لیبرتی بماند و بعد از ظهور و امضاء خود امام زمان برای توافق هسته تا دسته زندانیان لیبرتی برمیگردن ایران….

نمایندگان جیگرطلای اروپا ، بعد از دستگیری جیش المختار تعداد شهیدان ما کم شده و بازار ما داغ نیست درخواست من از غرب اینه که یک مختاری دیگه رو کنن تا بازار ما با شهید رونق بگیره و رونق بازارما برای سیاست شما هم خوب است !

فرمانده قرارگاه الانبار پایان مذاکرات هسته را به ظهور امام زمان مشروط کرده است من از همه شما میخوام که ظهور مسعود را فاکتور بگیرن . منظور طائب مسعود نبوده است . چون ظهور مسعود کل این دستگاه ما را چپه میکنه و این با سیاست خط موازی همخوان نیست .

دوستان عزیز!

اجازه بدهید در این جا ازشماها تقدیرتقدیر کنم. از دکتر آلخو ویدال کوادراس که این سیاست حفظ زندان لیبرتی را با شایستگی و مثل کیرخرهمیشه سر پا نگه داشته است، هم‌چنین آقایان استرون استیونسون که صدای من در پارلمان اروپا بود و آقای جیمز هیگینز، استفان هیوز، تونه کلام و خانم ادیت بائر، و سایر اعضای برجسته پارلمان اروپا….تردیدی ندارم که نام نیکتان در تاریخ دوستی خاله خرسه و این سیاست تخمی برای همیشه الهامبخش خواهد بود .

دوستان عزیز از همه شما متشکرم.

بعد از سخنرانی مریم جون پارلمان اروپا هم اعلام کرد :

۱: ﻧﻈﺎﻓﺖ ﺭﺑﻄﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ

.۲ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺑﻪ ۶ﻣﺎﻩ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﯾﺎﻓﺖ

.۳ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺩﺷﻤﻦ ﺧﺪﺍﺳﺖ

.۴ ﻭﺿﻮﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ حتی با گوز

.۵ ﺁﺏ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻣﺴﺎﻓﺮﺣﺮﺍﻣﻪ،ﻫمان ﺗﻒ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ

اسماعیل هوشیار
۱۳٫۰۴٫۲۰۱۴