خشونت علیه زن همزاد جامعه ی طبقاتی!

خشونت علیه زن همزاد جامعه ی طبقاتی!

چند کلمه در مورد روز جهانی خشونت علیه زنان!
این مطلب کوتاه را تقدیم می کنم به تمام زنانی که به خاطر ناچاری و به خاطر عدم انتخاب دیگری بین مردن از گرسنگی و تن دادن ﺑﻪ کثیف ترین و وحشیانه ترین شکل استثمار( جنسی )تن فروش شده اند!
این مطلب را تقدیم می کنم به تمام زنانی که به امید پیدا کردن یک کار مناسب و به امید نجات خانواده هایشان توسط اراذل و اوباش وابسته به مافیای فحشا به دام صعنت کثیف فحشا افتاده و زمانی که به هوش امده که برای انان بسیار دیر بوده است!
این مطلب را تقدیم می کنم به زنان خارجی از کشورهای اروپای شرقی،
کشورهای موسوم به جهان سوم و همچنین به مردانی، که برای رسیدن به دنیای ” بهتر!!! ” ( اروپای غربی و امریکای شمالی ) ، تن به ازدواج های مصلحتی، یعنی فحشای دائمی داده و ناچار شده اند با کسانی که کمترین شناختی از انان ندارند ازدواج کنند و به قول انگلس تن خود را یک بار برای همیشه ﺑﻪ ﻳﻚ ﻧﻔﺮ بفروشند!
این مطلب را تقدیم می کنم به زنانی که از کشورهای فقیر به اروپا امده و علیرغم اینکه در اروپا زندگی می کنند,
برای مردانشان تنها نقش یک اشپز را ایفا می کنند! مردانی که خود شب ها را تا صبح در فاحشه خانه ها با زنان روسپی به سر می برند و زنانشان را در ﻗﻔﺴﻲ به اسم خانه در قلب اروپا و امریکا اسیر می کنند.
این مطلب را همچنین به دختر همکلاسی ام تقدیم می کنم که به خاطر فشار های روحی زیاد ناشی از تن دادن به تن فروشی روانه ی تیمارستان بزرگ ویزلوخ شد!!
و اما خشنونت علیه زن!
هر گاه بحث از خشونت می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد، کتک کاری و ضرب و شتم و مسائلی از این قبیل است!! ، اما خشونت علیه زن تنها خشونت فیزیکی نیست، اگرچه خشونت فیزیکی در جامعه ی سرمایه داری به خصوص در کشورهای اسلامزده و مذهبی نهادینه شده است.
خشونت علیه زن از نوع برخورد مردسالارانه، ادبیات تحقیر امیز، شکل نگاه به باسن و استیل زنان گرفته تا متلک، ادبیات زن ستیز، رفتار و کردار زن ستیز در جامعه را شامل می شود.
خشونت علیه زن ، همچنین افتخار به مردانگی و فحاشی های مردسالارانه، فحش های جنسی و دهها نمونه ی دیگر از خشونت کلامی و رفتاری در
جامعه ی سرمایه داری را در بر می گیرد.
خشونت علیه زن همچنین کالا دانستن زن، همخوابگی با فاحشه ها، دفاع از تن فروشی به هر بهانه یی یا دلیلی و تلاش برای ادامه ی صنعت فحشا را شامل می شود.
خشونت علیه زن خرید زنان در مقابل مهریه و فروش زنان با جهیزیه، صیغه ی
زنان ( فحشای اسلامی ) و دهها کثافت کاری دیگر که سرمایه داری و سیستم وارونه ی موجود به زنان و بشریت. ﺗﺤﻤﻴﻞ. کرده است را ﻫﻢ در بر می گیرد.
روز ۲۵ نوامبر روز جهانی خشونت علیه زن است. من اگرچه به شکل مبارزات فرمالیه و بیانیه دادن در مناسبت های خاص کمترین اعتقاد و عادتی نداشته و ندارم، همچنین کار من بازخوانی ژورنالیستی تواریخ مختلف و مشخص نبوده و نیست، اما در این تاریخ رو به بشریت اعلام خواهم کرد
که خشونت موقوف!
به اخوندهای کثافت و جنایتکار، به کشیش ها و دم و دستگاه جنایتکار کلیسا که جملگی ﭘﺪﻭﻓﻴﻠﻲ هستند، به دولت های بورژوایی ایی که همیشه از زنان به عنوان ابزار استفاده کرده و می کنند. به سرمایه داران که از زنان به عنوان ارتش ذخیره ی کار استفاده می کنند. به لیبرال های جنایتکاری که از قوانین ضد بشری فحشا زیر نام ازاد بودن فرد برای فاحشه شدن و به هر مرتجع و ضد زن در سراسر جهان اعلام
کرده که به خشونت های کلامی و رفتاری، به ضرب و شتم زنان، به ختنه ی دختران، به تحقیر انسان به خاطر جنسیت و به این وضعیت کثیف و اصف بار که از هر لحاظ و ﻫﺮ ﺟﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩاﺭﺩو بر علیه زنان است, خاتمه دهید!
حسن معارفی پور
۲۳٫۱۱٫۲۰۱۳