دست تروریست ها و اعدام کنندگان از سر مردم کوتاه!

دست تروریست ها و اعدام کنندگان از سر مردم کوتاه!
اعدام مرزبان ایرانی از سوی جیش العدل ؛عملی جنایت کارانه است!
پدرام نواندیش
گروه سناریو سیاهی و تروریستی- اسلامی موسوم به جیش العدل یک نفر از پنج نفر ماموران مرزی را که به گروگان گرفته بود اعدام کرد. اعلام کرده است که در صورت آزاد نشدن زندانیان سیاسی “اهل سنت” آماده جنایت بیشتر و اعدام مابقی گروگانها خواهد بود . این گروه مزدور وپرورش یافته دست جنبش آدمکش اسلامیون، اعدام درجه دار وظیفه “جمشید دانایی فر را به تلافی کشته شدن “علی نارویی” یکی از اعضای خود در زندانهای جمهوری اسلامی اعلام کرده است. بدین ترتیب ما شاهد توحش جنایتکارانی هستیم که یکی اسیر را در بیابان اعدام میکند و دیگری در پشت میله های زندان. باید جلو این جنایتها را گرفت!
در سطوح پنهان این اقدام جنایت کارانه چه کسانی در کار خلق این چنین جنایت هولناکی دست دارند ؟ قرار است اعدام سربازان وظیفه به گروگان گرفته شده از سوی گروه تروریستی جیش العدل و یا اعدام زندانیان سیاسی درون زندانها به طور متقابل از سوی جمهوری اسلامی و این روند وحشیانه ترور و اعدام و اسیر کشتنها پاسخ به کدام نیاز ها را دنبال کند ؟ کارگران و مردم فقیر و زحمتکش خصوصا مردم سیستان و بلوچستان که این گروه تروریستی جنایتکار به نام آنها به کار ترور و اعدام و آدم کشی دست می زنند ، در کدام سوی این ماجرا قرار دارند و چه باید بکنند ؟
به دنبال اعلام اعدام درجه دار وظیفه جمشید دانایی فر از سوی گروه تروریستی جیش العدل، ظاهرا فرصت مناسبی برای جمهوری اسلامی و دولت “اعتدال و تدبیر” حسن روحانی فراهم آورده است. جواد ظریف وزیر خارجه رژیم اسلامی اقدام به ارسال نامه ای برای بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد کرده و خواهان انتشار آن به عنوان سندی در مجمع عمومی شورای امنیت و شورای حقوق بشر ملل شد! . در نامه ارسالی وزیر خارجه رژیم اسلامی سیاهه ای از تلفات عناصر رژیم که در تقابل ارتجاعی با تروریست های از جنس این رژیم کشته شده اند را به عنوان سندی دال بر حقانیت جمهوری اسلامی در سیاست تداوم ماشین اعدام و آدم کشی اسلامی اعلام کرد .
دولتهای غربی و آمریکا با ریاکاری و در جهت اهداف سیاسی دوره ای خود هریک با صدور بیانیه های وزارت خارجه شان بدون کمترین اشاره ای به جنایات هر روزه و آشکار این رژیم، اقدام کردند .در همین راستا لازم است این نکته را اشاره کنم که طی مدت سه ماه که از ابتدای سال میلادی ۲۰۱۴ می گذرد جمهوری اسلامی صدها تن از زندانیان را اعدام کرده اما از سوی محافل “حقوق بشری” این دولتها اعلام می شود که دولت بنفش حسن روحانی پیشرفت هایی در زمینه رعایت حقوق بشر داشته است .
تاکید بر این نکته ضروری است که اعدام قتل عمد است. این جنایت از طرف هر دولت و نیرویی که صورت بگیرد، محکوم است و بشریت آزادی خواه و مترقی به آن نه می گوید. باید هر چه سریعتر و به فوریت اجرای آن متوقف گردد. اعدام برای دولتها و نیروهایی تحت هر نامی که آن را بکار می بندند، یک پاسخ است . یک پاسخ سرکوبگرانه، مرعوب کننده و ضد انسانی از سوی دولتهای سرکوبگر و در اینجا رژیم اسلامی به مطالبات به حق جامعه و مردمی است که خواهان آزادی، برابری، امنیت و یک زندگی مرفه و انسانی هستند. اعدام آن سرباز و دیگر جنایتهای این نیروی تروریست اسلامی نیز هشداری است به جامعه و تکرار گوشه ای از ترور و اعدام و جنایت بی وقفه خود رژیم است. که باید جدی گرفت و علیه آن جنایت با قاطعیت مقابله کرد.
جمهوری اسلامی طی ۳۵ سال گذشته همواره تداوم و بقای خود را به اجرای چنین سیاستی گره زده است . این رژیم خود ماهیتا محصول سرکوب خونین و ترور و کشتن نسلی یک انقلاب اجتماعی درسال ۵۷ است وکارنامه آن به مراتب سیاه تر از آن است که وزیر خارجه آن اکنون در صدد حقانیت دادن به جنایات جمهوری به بهانه جنایت جیش العدل اسلامی طی سالهای گذشته است . ۳۵ سال تداوم حاکمیت جنایت کارانه جمهوری اسلامی خود موجد گروهای تروریستی از جنس و کپی رژیم اسلامی و دولتهای مرتجع منطقه نیز بوده است . در بسیاری مواقع خود وزارت اطلاعات و سپا پاسداران رژیم به طور مستقیم و غیر مستقیم در ساخت و تاسیس و حمایت حتی لجستیکی چنین گروههایی دست داشته اند. قطعا نگاهی به عملکرد برخی گروهای موجود در کردستان و مناطق شمالی و شرقی ایران و همچنین لبنان و سوریه و عراق و فلسطین و… این واقعیت را آشکار می سازد که هر جا رژیم اسلامی ضرورت حضور نظامی قوی تری را احساس کرده است، فعالیت نظامی و قلدری و آدمکشی این گروه ها نیز تشدید شده است. همزمان گروه های تروریستی ای هم با حمایت مالی و لجستیکی دولت های مرتجع منطقه با اهداف معین و تعریف شده ای نیز ایجاد گردیده اند . اهداف اعلام شده، جنس عملکرد و اقدامات این گروه ها نیز از جنس اقدامات و عملکرد های رژیم اسلامی طی ۳۵ سال گذشته است . رژیم اسلامی و این گروه های تروریستی به مثابه دو لبه قیچی ای عمل می کنند که یک هدف معین را نشانه گرفته اند . کافی است به خواست ها و اهداف و عملکرد این گروه ها نگاهی کوتاه انداخت تا به ضدیت آشکار و مشترک آنها به خواست و مطالبات اجتماعی مردمی که این گرو ها در آنجا تحرک از خود نشان می دهند، پی برد.
قتل و کشتار واعدام افرادی که از سوی گرو های تروریستی تحت نام جند الله و اخیرا جیش العدل صورت گرفته است به مثابه یکی از لبه های قیچی که لبه دیگرش حکومت جنایت کار اسلامی حاکم بر ایران است به واقع علیرغم هیاهوهای تبلغاتی این گروه ؛ پیشبرد اهداف رژیم اسلامی را دنبال می کند . به دنبال اقداماتی این چنینی است که جنایت کارانی که دستشان تا مفرغ به خون صد ها هزار انسان آغشته است در حالی که ماشین اعدام این رژیم همچنان قربانی می گیرد و در متن یک شرایط بین المللی جدید ؛بانگ تضرع بر آورده که گویا این جمهوری اسلامی است که قربانی تروریسم شده است و هر جنایتی را که از سوی رژیم صورت می گیرد ، اقدامی ضد تروریستی بوده و این همان اسم رمزی است که آمریکا و دولتهای غربی پس از واقعه یازدهم سپتامبر، با وجود ابعاد بزرگ آن جنایت، با دستاویز قرار دادن آن به جای جای جهان لشگر کشی کردند و تروریسم و انواع جریانات تروریستی از نوع جیش العدل را مسلح و بازتولید کردند.
اقدام جنایت کارانه جیش العدل در اعدام یک انسان که از سر اجبار لباس سربازی بر تن کرده است ، محصول سیاستها و اعمال فشار و تبعیض بر جامعه و رویکرد سرکوبگرانه، تروریستی و راه انداختن اعدام و ماشین آدمکشی خود جمهوری اسلامی از یکسو و از سوی دیگر محصول راه انداختن جنگ و جنایت و تقابل و تخاصم دولتها ی منطقه و مشخصا دو جنبش اسلامی، “سنی و شیعه”، و به یک اندازه وحشی و ضد انسانی میباشد. همچنان که گفته شد کشته شدن مرزبانان و اخیرا اعدام یک درجه دار وظیفه از سوی جیش العدل ابزاری در دست رژیم جنایت کار اسلامی برای نزدیکی هر چه بیشتر به غرب و آمریکا و نیز توجیه اقدامات سرکوبگرانه طی سالهای عمر این رژیم شده است و از سوی دیگر در عین حال که اقدامات این گروه به عنوان اهرم فشاری برای تداوم مذاکرات رژیم اسلامی با غرب و امریکا محسوب می گردد ، ادامه تسویه حساب دولتهای مرتجع درگیر در جنگ سوریه و کشاندن آن به داخل مرزهای جمهوری اسلامی نیز هست . اقدامات این گروه تروریستی ابزاری در دست دولتهای حامی آن و از جمله عربستان سعودی در سهم خواهی هر چه بیشتر در پی مذاکرات رژیم اسلامی با دول غربی و آمریکا می باشد .
نکته آخرو کلیدی مسئله، قطب سوم یعنی مردم آزادی خواه و برابری طلبی است که باید هوشیار باشد و علیه جریانات مذهبی و قومی تروریست گارد محکمی بگیرد. مردمی که هم از سوی رژیم اسلامی طی ۳۵ سال گذشته زندگی شان به گروگان گرفته شده است و هم از سوی چنین نیروهای ارتجای مورد تحدید و ارعاب قرار گرفته و در خطر تحمیل سناریویی سیاه به زندگی شان قرار دارند . هر یک از نیروهای تروریستی چه از نوع دولتی آن یعنی رژیم اسلامی و چه از نوع گروه های تروریستی همچون جیش العدل که از سوی دولتهای مرتجع منطقه پشتیبانی می شوند تحت نام حمایت از قوم و نژاد و ملیت و جغرافیا به زندگی مردم فقر و گرسنگی و خون می پاشند . گروه تروریستی جیش العدل به همان میزان بی ربطی رژیم اسلامی به منفعت کارگران و توده های کارکن جامعه ، به مردم آزادی خواه وبرابری طلب از جمله توده مردم آزادیخواه بلوچستان کاملا بی ربط هستند . تقابل رژیم اسلامی و گرو های تروریستی سازمان داده شده ، هیچ ربطی به منافع میلیونها انسان اسیر در چنگال رژیم اسلامی سرمایه داران و مردم منتسب به “سنی” و “شیعه” و “ملت” و “قوم” نداشته و ندارد. هر دو علیه مدنیت جامعه و صف طبقه کارگر و جنبش زنان و آزادیهای سیاسی و امنیت مردم هستند. خرافات مذهبی و قومی و میهن پرستی و.. همه بهانه و پوششی برای ایجاد تفرقه در صفوف مردم، آلوده کردن مبارزه بر حق مردم و به بیراه بردن منفعت و اهدافهای مشترک آزادیخوانه جامعه علیه دولت و اسلامی ها و ناسیونالیستها و به منظور باج گیری جنبشهای ارتجاعی از همدیگر و سر انجام چنانچه افشا و منزوی نگردند میتوانند آتش زیر خاکستر تحمیل سناریو سیاه به مردم ایران و تبدیل ایران به سوریه و عراق دیگری باشند.
قطعا با سرنگونی رژیم اسلامی یکی از مهم ترین عامل های ترور و آدم کشی و اعدام شنیع انسان از میان برداشته خواهد شد . برقراری یک جامعه آزاد و برابرو مرفه و انسانی بدون سرنگون کردن انقلابی رژیم جنایت کار اسلامی میسر نخواهد بود. یکی از ارگان این مبارزه ، مقابله مستقیم و فوری با جریانات کثیف و تروریست از نوع جیش العدل نیز است. مردم به همان اندازه ای که با قربانیان ترور و اعدام بدست جمهوری اسلامی ابراز همدردی میکنند لازم است با بازماندگان و خانواده آن سرباز و دیگر اعدام شدگان توسط این جنایتکاران ابراز همدردی کنند. طبقه کارگر و مردم آزادیخواه همراه با بشریت مترقی به اعدام ، به آدم کشی، به تحمیل سناریوی سیاه بر زندگی مردم نه می گویند . شعار و هدف مشترک طبقه کارگر ومردم آزادیخوا ایران “مرگ بر جیش العدل تروریست و سناریو سیاهی”! و “مرگ بر جمهوری اسلامی، سمبل تروریسم و اعدام و جنایت ضد بشری” و نیروهای سناریو سیاهی مشابه است!.
٢٧ مارس ٢٠١۴
منبع: کمونیست هفتگی شماره ٢٢۵
http://www.hekmatist.org