در باره موج اعدامها درایران ‎

چه بازاری را در خیابانهای ایران تزیین کرده اند , حلق آویز کردن در این چند ماه اخیردر اکثر شهرهای ایران بیشتر شده است . با طنابهای رنگی (گویا رقابت تزیین رنگ طنابها بین دو شرکت باعث ارزانی طناب حلق آویز شده است.

 برای بخش زیادی از مردم این بازار دیدنی به امری عادی و روز مره تبدیل شده است.گرفتن جان انسان در معابر عمومی.
,چه فاجعه ای دامنگیر این مملکت شده است .

در اکثر ممالک دنیا گرفتن جان حیواناتی که از گوشت آنها برای مصرف عمومی استفاده می شود  در ملع عام  ممنوع است .اما در ایران حلق آویز کردن . سنگسار .کشیدن جنازه مخالفین با سیم وتناب پشت ماشین در خیابانها تﺋاتر خیانابی است .
تقریبا هر روز در معابر عمومی در خیلی از شهرهای ایران(منهای کردستان) حلق آویز کردن جوانان  امری است عادی .

این درحالی است که جوانان گرفتار برای نجات از دست جلادان تلاش می کنند . فریاد می زنند ,کمک می طلبند ,آخرین لحظه دیدار بامادر یا فرزندانشان را آرزو دارند ,اما انتضار از جلادانی که آموزش دیده دست لاجوردیها , خامنه ای , خاتمی , رضایی , رفسنجانی, امحمدی نژاد  ,باهنر , پور محمدی, و  سایر جانیان از این قماش بیهوده است , اما انتضار از مردمی که دوربین بدست و ناظر جنایت هستند بیهوده نیست .
برای نمونه در کردستان وحشیگری حاکمیت بیشتر است اما در اثر اعتراضات مردم نمی توانند علنا مردم را بکشند نمیتوانند برای مثال  در خیابان ۶ بهمن سنندج   در انظار عام کسی را بدار آویزاندچون مردم نمی پذیرند .
حاکمیت در ایران در دست یک عده انسان مریض و روانی قرار دارد. بد تر از هر چیزی گرفتار دین هستند ,برای اینکه به حاکمیت ننگینشان ادامه بدهند از هیچ جنایتی پرهیزنمی کنند .

این حاکمیت باید به زیر کشیده شود . مردم شهرهای تهران , اصفهان , شیراز , تبریز . رشت و بابل . و ……….. انسانیت ,شجاعت . اراده  هر چه که اسمش می گذارید اما نگذارید از این بیشتر اراده شما را تهی کنند .

 نگذارید جوانان را به دلاﺋل واهی و پوچ به دار مرگ آویزان کنند .

 اگر جوانان مخالف حاکمیت هستند  و خواهان  آزادی و رفاه و امنیت می باشند   این حق بسیار طبیعی است که هر کسی باید داشته باشد  یکی از جرمهای بدار آویختن به بهانه امنیت نظام است  . اگر جوانان دچار اشتباهاتی شده اند خشونت به کار برده اند , دزدی کرده اند . مواد مخدر مصرف کرده یا فروخته اند . هر جرم دیگری که مرتکب شده اند. باید قبل از سزای مجرمین  علل بوجود آوردن جرم را دنبال کرد .

 چرا این همه جرم در ایران تحت حاکمیت این جانیان اتفاق می افتد  . دقت کرده اید که  چرا به جای گرفتن جان مجرمین مراکز بار آوری وآموزش بر پا  نمی کنند ? دقت کرده اید که در اکثر کشورهای جهان بویژه در اروپا باز آوری و  پرورش اصولی , آموزش و کنترل درمراکز های ویژه برای مجرمین جنایی و اجتماعی .وغیره فراهم است همین شیوه همزمان با فراهم کردن شرایط. زندگی جرمها کمتر می شود ,اما در ایران تحت حاکمیت خامنه ای و همراهانش خبری از بار آوری و آموزش نیست ,اعتقادی بدان ندارند گرفتن جان انسان ساده ترین راه برای آنها است چون فکر’شان بیشتر از این نمی کشد .

مردم ایران باید در جریان یکی ازاین  تﺋاترهای خیابانی ( حلق آویز کردن جوانان) شورش کنند کل نظام را زیر و رو کنند.  زنده باد شجاعت  و اراده , بر قرار باد جامعه ای که در آن کسی رنج نبیند ,کسی محتاج نباشد , کسی احساس نا امنی نکند .  توفیق پیرخضری ۲۰۱۴-۳-۱