حسن روحانی قهرمانی که مدت سی و اندی سال علیه خشونت می جنگد!؟

خبر گزاری جمهوری اسلامی ایران” حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در نشست شهریورماه مجمع عمومی سازمان ملل در پیشنهادی خواستار جهان عاری از خشونت شده بود.

مجمع عمومی سازمان ملل اواخر آذر ماه قطعنامه پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با افراط گرایی و خشونت را با رای مثبت اکثریت قاطع ۱۹۰ کشور عضو سازمان ملل به تصویب رساند.”
ایسنا. سمینار جهان عاری از خشونت و افراط‌گرایی با حضور اندیشمندان، محققان و فعالان ایرانی و مالزیایی در کوالالامپور برگزار شد. یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ –
.
تهران ایرنا – آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جهان عاری از خشونت را یک اصل انسانی خواند و گفت: از شخصیت های متنفذ و قابل احترام برای ملل مختلف همین انتظار می رود که از ظرفیت های شخصیتی خود برای کم کردن خشونت بین انسانها استفاده کنند.
رهبرانی که هم اکنون از خشونت و عدم آن برای صلح در جهان سخن می رانند که در عرض کمتر از یکسال ششصد اعدام رسمی را در کارنامه ننگین خود دارند. بخصوص این دو چهرۀ کریه رفسنجانی و روحانی.
خشونت فیزیکی ابزاری است در دست دولتها برای وادار کردن و به اطاعت در آوردن مردم. حکومتهای اسلامی مشروعیت آنرا از شریعه و کتب آسمانی می گیرند و دیکتاتورهای دیگر از بندهای قانون اساسی کشورهای خود.

آیا لخت کردن زندانیان و شکنجه کردن آنان خشونت است؟ آیا زندانی کردن، توهین و بی حرمتی خشونت است؟ آیا اعدام جز خشونت به حساب می آید؟ آیا حمله به کارخانه ها و دانشگاه هاو اعتراضات بحق مردم خشونت است؟ از نظر رهبران اسلامی ” نه ”
امَا خشونت ریشه در ذات اسلام و حکومتهای اسلامی دارد. نظام ضد بشری اسلامی ایران با خشونت سازمان یافته و به مراتب بسیار غیر انسانی تر از همۀ نظام های گذشته و با قتل عامهای آشکار و ترور های پنهان دمار از روزگار مردم ایران و منطقه در آورده است.
در ضمن سازمان ملل هم با ۱۹۰ رای سخنان این جنایتکار را تأیید کرد. اما فکر نکنید رای دهندگان سازمان ملل به اشکال دیگر کمتر از حسن روحانی در تخریب ویران کردن و کشتار در جامعه بشری کم آورده اند. زیر نظر همین آقایان سازمان ملل هردم به شیوه ای واز مکانی در کره زمین منازعه بر سر قدرت در جهان ادامه دارد. محمدامین کمانگر ۲۶٫۲٫۲۰۱۴