فیلم نامه انقلاب زنان

فیلم نامه انقلاب زنان

بعد از فرمایشات علم الهدی که گفته بود: ” ریشه دین در جامعه ایران زده شده است و دهه فجر را نباید با جشنواره موسیقی و فیلم به نسل جوان معرفی کرد و به جای این برنامه‌ها باید جشنواره قرآنی در سراسر کشور برگزار کرد.” اینبار سرویس فرهنگی انقلاب نیوز در زیر تیتر “بی حیایی و بی عفتی بازیگران زن در جشنواه فجر!” نوشت: “متاسفانه این روزها به لطف برخی مسئولین که در خواب زمستانی به سر می برند و در بیداری شان فقط به فکر ژست گرفتن و سیاسی کاری هستند فرهنگ ایرانی و اسلامی مان بشدت مورد حمله بازیگران زن سینما و تلوزیون قرار گرفته است .” سرویس فرهنگی انقلاب نیوز ضمن انتشار عکس های هنرپیشگان به انتقاد از نوع ارایش و حجاب آنها پرداخته است.
جامعه ایران بخصوص زنان و جوان مدتهاست که از فرهنگ عقب افتاده سنتی و اسلامی منزجر شده اند و حجابی که شما از آن صحبت میکنید و دست آورد رژیم رعب و وحشت اسلامی شماست که به زور به جامعه تحمیل کردید. زنان بازیگر نیز تافته جدا بافته ای از زنان جامعه نیستند. زنانی هستند از جنس همه زنان. خواهان پوششی ازاد و راحت. آنان نیز چنان باقی اقشار جامعه از این فرهنگ اسلامی خسته اند و این انزجار را بارها بارها در عملکردشان نشان داده اند. در همین جشنواره فیلم های فرمایشی نیز دیدید که وقتی نام دو بازیگر غیر فرمایشی آمد همه کلاه از سر برداشتند.
علت ترس و وحشت علم الهدی و انقلاب نیوز دور از ذهن نیست، دستگاه رعب و وحشت اسلامی درک کرده که با تمام اعمال فشار هایی که تا به امروز انجام داده با تمام بگیر و ببند ها، هر روز شکاف میان نسل جوان و زنان با “سنت” و “مذهب” بیشتر میشود. هر روز عده زیادی دسته دسته به جمع متنفرین مذهبی و سنتی می پیوندند. و همه اینها حاصل تلاش زنان و جوانان رادیکال و سنت شکن جامعه است.
زنان و جوانان بارها و بارها در خواست ها و عملکردشان اعلام کرده اند که از فرهنگ ماتم زده و سراسر عزاداری شما خسته اند و زندگی شاد و مدرن و ازاد را خواستارند. از گوش دادن به موسیقی سنتی از دیدن فیلم ها فرمایشی از متحد الشکل شدن و به سر کردن چادر و حجاب خسته اند، و می خواهند مثل همه انسانهای آزاد و مدرن زندگی کنند، موسقی غربی گوش دهند و فیلم های غیر فرمایشی نگاه کنند و آزادانه و بدون حجاب در جامعه حاضر شوند.
این به دست و پا افتادن و استیصال شما تازه در ابتدای این روند است. فیلم نامه ایست از انقلاب در حال جریان که در سینمای واقعی جامعه به اکران گذاشته شده و چنان فیلمی ترسناک باعث ترس و وحشت شما شده. فیلم نامه ایست که پایان خوشش بر اساس به زیر کشیدن تمامیت رژیم اسلامی و برپایی جامعه آزاد و برابر نوشته شده است.
سهند مطلق