موشک باران اپوزیسیون و شهر اشرف است جواب خامنه ای به درخواست جامعه بین الملل …

موشک باران اپوزیسیون و شهر اشرف است جواب خامنه ای به درخواست جامعه بین الملل  برای تعلیق غنی سازی و دست برداشتن از تروریزم در منطقه و جهان.

 

نوید اخگر

Nawid_Akhgar@hotmail.com

امروز جمعه ۴ جولای ۲۰۰۸ طبق گزارش سازمان مجاهدین خلق ایران در ساعت ۵٫۲۵ دقیقه صبح امروز شهر اشرف مورد حمله موشکی رزیم ولی فقیه قرار گرفت.

درخواست خاویر سولنا از ایران که این تنها خامنه ای است که باید به میدان بیاید و تعلیق غنی سازی را اعلام کند در محتوا از ولی فقیه ارتجاع میخواهد که به ترور در منطقه و تهدید  به حذف کشور های جهان از روی نقشه جغرافیا خاتمه دهد. این درخواست در مضامین دیپلماتیک خود تن دادن رژیم به پروسه دمکراتیزاسیون جامعه ایران را در دید استراتژیک بعنوان افق آینده در بر میگیرد.
زیرا جامعه جهانی نیز به این نتیجه رسیده است که ولی فقیه بدون اتم و مجهز به حرکات دمکراتیک و فاصله گرفته از ترور و تروریزم دیگر ولی فقیه نیست. اما جواب تمامی این درخواست های بین المللی که زنگ خطر حمله نظامی به پایگاه های اتمی و نظامی را برای  ولی فقیه به ارمغان آورده است ابتدا به صحنه فرستادن علی اکبر ولایتی سر تروریست شناخته شده و بد نام کشتار میکونوس است که در معنی دیپلماتیکش دهن کجی به خواست های صلح آمیز جامعه بین المللی است و سپس تهدیدات پاسداری تروریستی در پودر کردن سربازان دشمن و خوردن آنان توسط کوسه های خلیج و کندن ۳۰۰٫۰۰۰ قبر برای معدومین اظهارات پاسداران ولی فقیه بود که  با کشت و کشتار و دستگیری و زندان در داخل ایران و حمله موشکی به شهر اشرف  کامل شد.

بدین وسیله رژیم با گزیدگی مفرط از خارج شدن نام مجاهدین از لیست تروریستی و در هم ریختگی مفرط رژیمش و پیوستن روز افزون جامعه جهانی به سیاست با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید میرود تا سر فصلی جدید را در مرحله اضمحلال در ترور و سرکوب مردم ایران در دید جامعه جهانی قرار دهد.

بدین وسیله نظر مسئولین اروپائی و ایالات متحده را به خاتمه دادن به هر نوع دیالوگ و مذاکره و مماشات با این رژیم خونریز جلب کرده، برای به ثبوت رسیدن امنیت در خاور میانه و جهان و تثبیت دمکراسی و صلح میبایستی دست رد به سینه سر تروریست هائی نظیر علی اکبر ولایتی زد ، سیاست های ضد مردمی علی خامنه ای را افشا و طرد کرد و با برخورد قاطع با رژیم در کنار مردم و اپوزیسیون سرنگونی طلب ایران ایستاد.

با احترام

نوید اخگر

جمعه تاریخ ۴ جولای سال ۲۰۰۸ میلادی ساعت ۱۰٫۳۰ صبح