فرستادن ولایتی به صحنه با پیام غیر مستیقم خامنه ای پادزهر حمله نظامی به ایران است

نوید اخگر

Nawid_Akhgar@hotmail.com

اخیرا و پس از اوج گرفتن تئوریهائی مینی بر حمله قریب الوقوع جامعه جهانی به سامانه های اتمی رژیم جمهوری اسلامی و مراکز نظامیش و اینکه پس از این حمله نه سپاه پاسداران و نه هیچ کدام از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی قادر به کوچکترین حرکتی نخواهند بود رژیم از چند جهت  به وارد ساختن پادزهر و جلوگیری از احتمال این حمله نظامی واکنش نشان داد.

 
 تئوری حمله نظامی به تاسیسات اتمی و مراکز نظامی مستمرا و پس از دیدار خاویر سولنا  و اینکه ایشان عنوان کرده بود که به حرف هیچ کسی در ایران جز آیت الله خامنه ای برای گرفتن یک جواب صریح برای به تعلیق کشاندن پروسه هسته ای توجه نخواهد کرد شدت بیشتری گرفت.

عکس العمل های ترس آلود رژیم برای خنثی کردن احتمال خطر حمله نظامی چگونه بود؟

الف:

ابتدا رژیم سران سپاه پاسداران را بمیدان فرستاد و آنان با پودر کردن سربازان دشمن در توی هوا و سرنگون کردن آنان در خلیج فارس و همکاری گسترده کوسه های خلیج با جمهوری اسلامی و خوردن سربازان دشمن و به ساحل نجات رساندن پاسداران اسلام و کندن ۳۰۰٫۰۰۰ قبر برای تعداد بقیه معدومین دشمن به تهدید های نظامی پاسخ گفت .

ب:

رژیم به بخش کردن سپاه پاسداران و بوجود آوردن انواع و اقسام نیروهای سرکوب گر در ترس از قیامهای مردمی اقدام نمود.

پ:
 
خامنه ای از ترس وزیر سابق  امور خارجه خود یعنی ولایتی را که از طرف اینتر پول نیز تحت تعقیب قانونی برای کشتار در میکونوس قرار دارد به میدان فرستاد و با پیام تعامل و مذاکره میخواهد دور جدیدی از وقت کشی و سنگ روی یخ کردن تئوری حمله نظامی را به اجرا بگذارد و به جامعه بین المللی بگوید که ببینید ما در حال آماده سازی حتی تعلیق هستیم ولی کشور هائی در حال طرح ریزی حمله نظامی به سامانه های اتمی ما هستند.

دال:

 خامنه ای وزیر خارجه خود منوچهر متکی را نیز برای جلسه ای که احتیاج به حضور ایشان در امریکا اساسا منطقی به نظر نمی رسد به آن کشور میفرستد تا ایشان با طرح گرفتاریهای امریکا در عراق و افغانستان و منطقه و گرفتاریهای داخلی اسرائیل جامعه جهانی را به چند دستگی و ضعف و شکست بکشاند.

ذال:

هر چند گویا فرمان ماشین بی دنده و ترمز مشتی ممد علی در خاور میانه و در ارتباط با گروههای ترور و مخصوصا در ترسی که سراپای سوریه را نیز در برخورد با جامعه جهانی در قبال ایران در بر گرفته نمی تواند از کارآئی لازم برخوردار باشد ولی به نظر کارشناسان بین المللی هم احمدی نژاد پس از ورود ولایتی به صحنه دیپلماتیک و هم دیگر گروههای ترور در منطقه میبایستی تا مدتی به فتیله پائین اکتفا کنند .

جامعه جهانی چه میخواهد؟

جامعه جهانی بدنبال جنگ نیست و این رژیم اسلامی است که موجودیتش به جنگ و بحران بسته است، جامعه جهانی رسما از علی خامنه ای میخواهد که راسا و بدون واسطه به میدان بیاید و یکبار دیگر جام زهر رهبر معظم انقلاب امام خمینی را نوش کند تن به تعلیق غنی سازی بدهد، دست از کمک به گروههای ترور در خاور میانه و جهان بردارد، کشور های جهان را به نابودی و حذف از روی کره زمین تهدید نکند، از سرکوب مردم و آزادیها در ایران دست بشوید و پروسه دمکراتیزاسیون کشور را برسمیت بشناسد یعنی عمامه فقاهت را بکناری بگذارد و از کرسی فقاهت به پائین سرازیر شود.
در غیر اینصورت جامعه جهانی که نمی تواند با تهدید اتمی و نابودی امنیت خود در بستر شبانه خواب راحتی داشته باشد و هر روز ضجه مردم اسرائیل و عراق و فلسظین و افغانستان و ایران را از کارکرد های نظام فقاهتی ببیند و ساکت بنشیند به میدان خواهد آمد چون راهی بجز برخورد با رژیم همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید و بایکوت روز افزون و سپس سرنگونی قهری نظام اسلامی بدست مردم ایران در شروع از هم پاشیدن تور اختناق و دیکتاتوری برجای نمی ماند.

پیام به جامعه جهانی

 

آیا به نظر جامعه جهانی رژیم ایران گنجایش و ظرفیت خواست های فوق را دارد؟ اگر نه وقت کشی های رژیم اسلامی و علی خامنه ای پروسه ایست بی حاصل و تجربه شده که جز به نابودی امنیت جامعه جهانی و رشد هر چه فزون تر نیروهای فوق ارتجاعی که حتی طالبان و القاعده را در مبارزه با کفار قبول ندارند با کمک های بیدریغ علی خامنه ای و رژیم اسلامی در منطقه رو به تزاید خواهند بود نمونه های این نوع اسلامیون تازه وارد صحنه شده را در غزه، لبنان ، عراق و افغانستان میتواند پیگیری کنید.

با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپاتهاید رفتار کنید!

تاریخ پنچشنبه سوم جولای سال ۲۰۰۸ میلادی   سوئد استکهلم
آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر
http://www.nawidakhgar.com/