چراغی که به خانه میلیونها خانواده فقیر ایرانی رواست به ۹۲ هزارمسجد حرام است !

حکومت اسلامی در شرایطی می خواهد ۹۲ هزار مسجد را بسازند که، فقر و بیکاری وبی آیندگی و فساد سراسر ایران را در بر گرفته و زندگی میلیونها خانواده را به تباهی کشانده است. در شرایطی که میلیونها دلار خرج مساجد می شود که بسیاری از مردم فقط برای زنده ماندن مجبوربه فروش اعضای بدن خودهستند! یا زیر بار فقر کمر شکن، دست به خود کشی می زنند.

قرار است که ۴۰۰ واحد آن در شهر تهران ساخته شود و به گفته محمد هادی ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران باید جز بهترین مسجدهای کشور باشند. رهبران حکومت می دانند که در کنار مناره های این مساجد زنان مجبور به تن فروشی اند و جوانان زانو بغل کرده واز کنار خانه های خدا از درد بی درمان اعتیاد بر خود می نالند. رهبران این نظام می دانند که میلیونها انسان هر روز با صدای الله و اکبر نمک برزخمهای عمیقشان پاشیده می شود و از مسجد و امام و خدا و پیغمبر بیزار و بیزار تر می گردند. چون در طول این سی و چند سال آنها با گوشت و استخوان حس کرده اند و به چشم خود دیده اند که مساجد فقط مراکزی برای رواج فساد است. نمایندگان امام زمان و اداره کنندگان این مساجد یعنی گله های آخوند جز رهبری کردن شبکه های دزدی و جاسوسی و جنایت شغلی ندارند.
مردم شریف ایران: این حرکت عین جنایت است. نباید اجازه داد این جنایات ادامه داشته باشد.
پولی که خرج این مساجد می شود متعلق به شما است. این حقوق کارگرانی است که ماهها حقوق نگرفته اند. حقوق کارگرنی است که از کار اخراج شده اند. این پول متعلق به هزاران کودک خیابانی است که در همان شهر تهران هیچ سر پناهی ندارند. این پول باید خرج مدرسه هایی شود که حتی از بخاری بی بهره هستند. مردم مسجد نمی خواهند. بهداشت و درمان می خواهند، آب آشامیدنی سالم می خواهند. مردم مسجد نمی خواهند سرپناهی برای زندگی کردن می خواهند. این پول کلان به انسانهای تعلق دارد که فقط برای زنده ماندن مجبور به فروش اعضای بدن خود هستند! این متعلق به میلیونها خانوادۀ فقیری است که از لحاظ اقتصادی نمی توانند بچه هایشان را به مدرسه بفرستند. این پول از سفره مردم دزدیده شده است باید خرج سر پناه و رفاه و آسایش مردم شود.
مسئله دیگر این است، که، حکومت اسلامی رسما به شکست قوانین اسلامی و شریعه در رابطه با اسلامی کردن مردم متمدن و مدرن ایران بخصوص جوانان اذعان دارد که حکومت امام زمان در طول ۳۴ سال از عمر ننگینش با تمام قدرت با مردم جنگید، به چهرۀ جامعه خون پاشید باز نتوانست جامعه ایران را اسلامیزه کند. هم اکنوبه فکر گسیل گله های آخوند مفتخور به این ۹۲ هزار مرکز جاسوسی برای تبلیغ و ترویج و مغز شویی کودکان به اراجیف ۱۴۰۰ ساله پیش پناه برده است. اینها بزعم خودشان می خواهند اینچنین جامعه را به عقب بر گردانند و جوانان ایران را وادار به پذیرش قوانین عصر حجری شریعه کنند. اما در این راه هم شکست خواهند خورد. این آخرین تقلاهای این حکومت است. باید این حکومت را ساقط کرد. حکم ما مردم رفتن این حکومت و بر پایی جامعه آزاد، برابر، مرفه و انسانی است. بهای هر روز عمر این حکومت را هزاران انسان بیگناه، گرسنه بویژه کودکان و زنان ایران بامرگ فیزیکی و تباهی معنوی خود می پردازند. هر روزی که این حکومت زود تر سرنگون شود تعداد کمتری می میرند و تعداد کمتری اذیت و آزار می بینند و بی حرمت می شوند.
به نظرات دو نفر از مسئولین حکومتی توجه کنید. و حتما کل نظرات آنان در این دو خبر گزاری را بخوانید.
به گزارش خبرگزاری فارس” فرمانده قرارگاه قرب کوثر سپاه سردار سید ضیاء الدین حزنی از ساخت ۹۲ هزار مسجد برای کاهش عقب‌ماندگی‌های فرهنگی کشور به‌زودی خبر داد.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، محمد هادی ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در سال آینده ۴۰۰ مسجد در شهر تهران ساخته خواهد شد، تاکید کرد: برای ما ساخت مسجد حسینی به بهترین شکل ممکن و طراحی عالی در اولویت قرار دارد تا این مسجد بتواند یکی از مساجد نمونه در شهر تهران شود.
محمدامین کمانگر ۱_۱_ ۲۰۱۴