شازده کوچولوی کره شمالی ، یک “کمتر از سگ” را اعدام کرد! در ادامه کمدی تراژدی مضحکه ای بنام حکومت کره شمالی!

شازده کوچولوی کره شمالی ، یک “کمتر از سگ” را اعدام کرد!

در ادامه کمدی تراژدی مضحکه ای بنام حکومت کره شمالی!

از: سعید صالحی نیا

salehinia@aol.com

۱۵ دسامبر ۲۰۱۳

مقدمه

این مهمل- کمدی که بنام حکومت کره شمالی روی دست دنیای متمدن سنگینی می کند ، تبدیل شده به یک نمایش تراژیک هر روزه برای دنیا. ازش باید درس گرفت.همانطور که از بررسی حکومتهائی مثل حکومت اسلامی یا حکومت هیتلر باید درس گرفت.

بشریت نسلها و نسلها باید این اراذلی که در دنیا آمدند و روی بلاهتها و ضعفهای انسانها برج و بارو ساختند و خون پاشیدند و رهبران بزرگ لقب گرفتند بررسی کند، بشناسد تا بهتر ، وجهی بسیار تلخ از خودش و ضعهفهایش را بشناسد. وجود این اراذل، علامت ضعف و ناتوانی انسانیت است.چیزی در انسانیت هنوز کم است که اینها هستند و نفس می کشند و خون می ریزند.

وسواس باید داشت و اینها را شب و روز دنبال کرد و افشایشان کرد.قلمها را بکار گرفت و علم را به خدمت گرفت تا این این لکه های ننگ بشریت که از درونش مثل آبسه متعفن بیرون می زند شناخت و شناساند.

امروز اعدام عموی شازده کوچولوی کره شمالی این فرصت را بما می دهد که یکبار دیگر این مهمل بیرون افتاده از تمدن را بشناسیم و بشناسانیم به امید که دیگر روزی برسد اینها نباشند و انسانیت فقط در تاریخ اینها را بخواند:

(۱)ماجرا ی اعدام عمو توسط برادر زاده (شازده کره شمالی)

 

در خبرها آمده بود که کمتر از یک هفته پیش طی یک محاکمه نظامی ، عموی شازده کوچلو را بردند دادگاه ، با دستبند در حالیکه با زور سرش را خم می کردند که به قضات “احترام بگذارد ” و بعد کشان کشان بردند تیربارانش کردند!

این عمو کی بود؟ اسمش “یانگ سانگ تایک” بود که تا همین چند وفت پیش “مرد دوم کره شمالی ” صدایش می زدند. دستش تو آخور حکومت بود.۳۰ ۴۰ سالی بود در “رکاب” ابوی همین شازده کوچولو خدمت کرده بود و معلوم نیست چند هزار نفر را سربنیست کرده بود حالا “معضوب” شده و با ردیف کردن اتهاماتی اول از حزب اخراجش گردند و بعد در دادگاه محکومش ! و بعد از اعدامش هم قرار گذاشتند شخصیتش را به تمامی به لجن بکشند تا همه حابیشان شود که با شازده کوچولو یعنی “کیم بزرگ” نمی شود شوخی کرد!

“.. یانگ سانگ تایک عموی شازده کیم به اتهام تلاش برای کودتا و سقوط اقتصاد کره به “فاجعه(؟)” اعدام شد! جالبست که این عمو تا همین چد وقت پیش “دومین مرد قدرتمند کره شمالی” نامیده می شد! در مدیاتی کره شمالی گفتند: “این خائن عقلش را از دست داد وبخاطر تشنه شدن به قدرت تلاش کرد در ارتش کودتا را سازمان دهد. او کمتر از سگ بود!”

 در تلویزیون او را در دادگاه نشان دادند در حالیکه دستبند بدست داشت و دو مامور امنیتی او را وا می داشتند که در برابر قاضی خم شود!ناظران معتقدند که این اعدام شازه کره شمالی بخشی از عملیات تروریستی اوست برای تجکیم قدرت لرزانش. مشخص است که حتی اطرافیان نزدیک او تلاش می کنند این شازده را از تخت و تاجش بکشند پائین!

این عموی اعدام شده از عوامل مهم تحکیم قدرت در طی ۴۰ سال گذشته بود. مدتی قبل، شازده کره شمالی این عمو را از “حزب ابویش ” هم اخراج کرده بود!

یانگ با خاله شازده کیم ازدواج کرده بود و بعنوان معاون نظامی اون شاه مفقود کره شمالی بمدت ۳۰ سال خدمت کرده بود!وقتی کیم یانگ دوم در سال ۲۰۱۱ ریق فانی را وداع گفت ، این “عمو” به تحکیم قدرت این کیم کوچولو همت گماشت!و نمی توانست حدث بزند که با یک دادگاه فرمایشی روانه میدان تیر می شود تا “خلق کره از شر یک کمتر از سگ رها شود”!

می گویند اون کیم دوم که الان مرده ، با ازدواج این یانگ با خاله این کیم مخالف بوده ولی بالاخره رضایت داده!همه شاهدان و ناظران این کمدی تراژدی متفق القول هستند که این شازده کوچولو با اعدام عمویش خواسته به بقیه اراذل اطراف حکومتش بفهماند که شوخی حالیش نمی شود و دمار از روزگار هر کس که بخواهد حضرتش را سرنگون کند در خواهد آورد!

 

در یک سخنرانی آتشین شازده کوچولوی کره شمالی مدعی شد که این عموی اعدام شده “رویاهای دیگه ای داشته و با رویهای تصویب شده نمی خوانده”. همانطور که همه فهمیده اند مالکیت رویاها در کره شمالی فقط در دست رهبر “کبیر” کره است و بس!گناه دیگر این عموی اعدام شده این بوده که “خواسته در حزب “کبیر” ایجاد فراکسیون بکند! ادمهائی را دور نظراتش جمع کند!در یک “افشاگری دیگر” از سوی دستگاه پروپاگاندای کره شمالی ، این عموی اعدام شده به انتشار پورونوگرافی و فروش آنها و در آمد حدود ۴ و نیم ملیون یورو، فقط در سال ۲۰۰۹ متهم شده است!

گزارشها حاکی است که قبل از عموی اعدام شده دو نفر دیگر از “همکاران او” بنامهای لی یونگ ها و یانگ سو کی به جوخه اعدام فرستاده شده بودند. همینطور ادعا شده که این عمو با “خارجیها”(چینی ها) در ارتباط بوده که الان اوضاع بین کره شمالی و چین هم کمی زخمی است که خوب می شود!”(۱)

(۲) متد “فکری ” حاکم بر کره شمالی چیست؟

لابلای مهملهای حاکمان کره شمالی ما باید روانشناسی این اراذل را بشناسیم! اینها خادم خود را با اتهام تلاش برای کودتا و فساد اقتصادی به دادگاه می کشند. او را “از حزب” اخراج می کنند.بعد مدعی می شوند که “پورونوگرافی” می فروخته آنهم ۴ سال پیش! بعد جلوتر می روند و حرف مرکزیشانرا می زنند ! می گویند “او رویاهای دیگری داشته”! ملاحظه بفرمائید حکومت کره شمالی فرهنگی ساخته که ادمها نباید “رویاهای دیگری” داشته باشند! اینها را با ایدئولوژی مارکسیزم لنینیزم مائوئیزم و کیک ایل ..ایزم بخورد مردم داده اند! از “دیکتاتوری پرولتاریا” و آزاد کردن حلق شروع کردند و رسیدند به این ممنوعیت رویا! به این خرکش کردن یک نوکر فرمانبر ۴۰  ساله که در همه جنایاتشان شریک بوده به میدان تیر!

ساختن یک برج و بارو از یک تفکر ، آرام آرام مردم را طی چند نسل از خود بیگانه کردن، مسخ کردن و تهی کردن انسانها و رسیدن به این نقطه که وقتی از بیرون نگاهش می کنی به طرز عجیبی غیر واقعی بنظر می رسد اما واقعی است!

سر آخر ، اون عموی اعدامی را بنام “کمتر از سگ”(؟) صدا می زنند تا بقیه کمتر از سگها هم بفهمند که چه در انتظارشان است اگر “رویاهای دیگری” داشته باشند!

اینست دستگاه فکری این حکومت و نظام تبلیغاتیش!

 

(۳) برای ما چه دارد این صحنه ها؟

متاسفانه برای ما هنوز خیلی درسها دارد این صحنه ها! هم در سطج جامعه ایران ما این بختک ذوب شدگی و تمایل به ذوب شدگی رهامان نکرده. از خمینیزم زور زده ایم به دامن رجویزم و سایر ایزمها افتاده ایم و باز زورتر زده ایم افتاده ایم دنبال منجلابی که مدیای غرب دارد جلوی ما پهن می کند و هم خصوصا برای چپ و فرهنگی که از لنینیزم هم نمی تواند بکند از توده ایزم و فدائیزم رها می کند خودش را و می افتد به دامن حکمتیزم! و این چرخه بی سرانجام ایزمهائی مهمل که هنوز در قدرت نیستند مخالفشانرا کافر می نامند و چنگ و دندان نشان می دهند و اگر به قدرت برسند همه یک “شازده کوچولو” خواهند شد و تردید هم نداشته باشید که خواهند شد!

بیمورد نیست که چپ ایران نسبت به این صحنه های کمدی تراژیک ساخته شازده کوچولو کمتر حساس است. سکوت می کند که مبادا کسی دم خروس مشترکی بین اون شازده و این چپ در ایران ببیند! تصمیم پنهانی ، اشتراکی ماهوی ، این چپ “کمونیست” را در اینسوی دنیا وا می دارد که اون جنایتها را ندیده بگیرند یا مدعی شوند “اون شازده کشته که کشته ، امپریالیزم بیشتر کشته ، اصلا که چی؟”!

بله متاسفانه برای ما شکافتن این ماجرا باید همچنان وسواس بماند تا تغییر فرهنگی لازمه را ببینیم و باور کنیم! سوسیالیزم خواهی و آزادیخواهی باید مدعی اول این جانیان دروغین سوسیالیزم  باشد!

منابع دیگر:

(۱) اخبار مربوط به قتل عموی شازده کره جنوبی

http://www.reuters.com/article/2013/12/15/us-korea-north-idUSBRE9BE01T20131215

http://www.cnn.com/2013/12/12/world/asia/north-korea-uncle-executed/

http://www.nytimes.com/2013/12/13/world/asia/north-korea-says-uncle-of-executed.html?_r=0

http://www.usatoday.com/story/news/world/2013/12/12/north-korea-kim-uncle-executed/4003013/

(۲)دعوای شازده کوچولوی کره شمالی با باند حکومتهای امریکا و کره جنوبی و تکلیف مردم(سعید صالحی نیا)

http://monazere-siasi.com/مقالات/مقالات-سال-٢٠١٣/۳۵۳-دعوای-شازده-کوچولوی-کره-شمالی-با-باند-حکومتهای-امریکا-و-کره-جنوبی-و-تکلیف-مردم

.