معضل رژیم اسلامی فیس بوک یا تشدید مبارزه سرنگونی طلبانه !

بلاخره پس از نرمش قهرمانانه رژیم اسلامی مقابل آمریکا و دولت های غربی و توافقات به عمل آمده ، سعی کاربدستان رژیم این است که در مقابل تکنولوژی ارتباطی این دولتها نیز کلماتی که بوی منشور شهروندی هم بدهد بکار برده و لااقل مخالفتی با تکنولوژی آنها نشان ندهند و اما برای مردم داخل کشور استفاده از فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی همچنان جرم باشد و خاطیان مورد مجازات قرار دهند . در تازه ترین اظهار نظر مقامات رژیم اسلامی حاکم بر ایران ، آخوند حمید شهریاری که معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمارو فن آوری اطلاعات قوه قضائیه رژیم اسلامی است میگوید که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ، استفاده از فیس بوک را محدود شمرده است ولی نگفته کعه عضویت در فیس بوک جرم است بلکه کاری که فیس بوک می کند جرم است .
این آخوند جانی اضافه می کند که با فیس بوک مخالف نبوده بلکه با ساماندهی اطلاعاتی که علیه کشور { رژیم اسلامی } انجام می گیرد مخالف است . در عالم واقع اگر عضویت در فیس بوک و شبکه های اجتماعی جرم باشد ، در وحله اول باید خود مقامات رژیم اسلامی را بازداشت کنند . درست مثل اینکه می بایست تمام مقامات رژیم اسلامی را به جرم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر بازداشت کنند و اگر داشتن مواد مخدر جرم است و مجازات آن اعدام است ، پس بنابراین در درجه اول خود سران رژیم اسلامی را باید به دار آویخته شوند . نگارنده همواره بر لغو مجازات اعدام باور داشته و برای لغو این مجازات ددمنشاتنه مبارزه می کند .
به هر حال در رژیم جمهوری اسلامی آنگاه که پای مزدوران بسیجی و جانیان امام زمانی وسط می آید ، وقتی پای ظریف و روحانی و خاتمی و رفسنجانی و خامنه ای در میان است و پای عناصر حکومتی به فیس بوک کشیده شده ، می بایست تناقضات آشکار را به نوعی رفع و رجو کنند و به همین دلیل آخوند حمید شهریاری می گوید که عضویت در فیس بوک جرم نیست .حالا که عضویت در شیکه اجتماعی فیس بوک جرم نیست هر چند تا کنون تعداد زیادی از کارگران ، داشنجویان ، جوانان ، به جرم عضویت در فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی و یا داشتن وبلاگ بازداشت و شکنجه شده و زیر شکنجه های مزدوران اسلامی رژیم جان باخته اند . ستار بهشتی کارگر جوان وبلاگ نویسی بود که به تازگی سالگرد جان باختن او را در زیر شکنجه مزدوران حکومت اسلامی ، پشت سر گذارده ایم . حسین رونقی ملکی دیگر دانشجوی وبلاگ نویسی است که از آذر ماه ۸۸ تا کنون در سیاه چال های رژیم اسلامی محبوس است .
کپی پیست نرمش قهرمانانه در مقابل دولتهای غربی و آمریکا و در عین حال تشدید سیاست سرکوب و اعدام علیه کارگران و مردم و جوانان آزادیخواه و برابری طلب از سوی آخوند حمید شهریاری در خصوص عضویت در فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی سیاست کمیته مصادیق محتوای مجرمانه اعلام شده و می گوید که کمیته اشاره شده استفاده از فیس بوک را محدود شمرده است و میگوید کاری که فیس بوک می کند جرم است .
هر چند رژیم اسلامی و یکی از مزدورانش آخوند شهریاری ، زورش به فیس بوک نچربیده ونمی تواند او را که کارش “مجرمانه ” است بازداشت کرده و شکنجه کند چرا که فیس بوک یک نرم افزار است و مالکان آن نیز در کشور هایی هستند که اخیرا رژیم اسلامی تحت شرایط بحران و استیصال در مقابل دولتهای آنها نرمش قهرمانانه انجام داده وبه توافقاتی نیز دست پیدا کرده است . سمت و سوی خط و نشان کشیدن های آخوند شهریاری و کمیته موسوم به مصادیق محتوای مجرمانه قوه قضائیه رژیم اسلامی ، نوجوانان ، جوانان و زنان آزادیخواه و برابری طلب داخل ایران است . بایستی به یک واقعیت دیگری نیز اشاره کرد و آن اینکه تمام دم و دستگاههای تکنولوژیکی اهدایی دولتهای غربی و چین و روسیه برای ایجاد مانع و فیلترینگ مردم آزادیخواه ایران نتوانسته است در بلند مدت ، مردم و جوانان و زنان را از دست یابی به اطلاعات و ارتباط با اپوزیسیون خارج کشور باز دارد . باید گفت این جوانان و مردم آزادخواه ایران هستند که پیروز واقعی این جدال بوده اند .
اکنون رژیم اسلامی ضعیف تر از هر دوره دیگری است . فیس بوک و یا هر شبکه اجتماعی دیگر تنها یکی از چندین ابزار ارتباطی است که مردم و جوانان آزادیخواه ایران برای تبادل اطلاعات و ارتباط با اپوزیسیون خارج کشور از آن استفاده می کنند . بدون شک در شرایط اختناق و سرکوب عریان حکومت سرمایه داران اسلامی علیه کارگران و توده های مردم ، راه های ارتباطی جدیدی برای ارتباط و امر سازماندهی کشف و گشوده می شود که رژیم اسلامی از غلبه بر کلیه آنها عاجز مانده است و در تائید آن می توان به اظهارات سران جمهوری اسلامی و اخیرا آخوند حمید شهریاری رجوع شود .