حکم اعدام واکنش مستأصلانۀ رژیم به اعتراضات پرشورمردم است!

محمدامین کمانگر

رژیم قرون وسطی اسلامی ایران، بعنوان رژیم یک عده اوباش و آدم کش از بدو سرکار آمدن مورد تنفر و انزجاربخشهایی از مردم آزادیخواه ایران قرارگرفت وهم اکنون مورد خشم و تنفر اکثریت مردم شده است. اکنون مردم در مقابل کل این نظام ایستاده اند.

و برای بزیرکشیدن و در هم کوبیدن آن از هرفرصتی استفاده می کنند و مداوماً اعلام میدارند که آخوند و پاسدار و اسلام نمی خواهند. امّا در این نظام فاسد چگونه است که پروندۀ شریف ترین انسانها توسط فاسد ترین وشرورترین و کثیف ترین موجودات که به زور قتل و کشتارو خون ریزی ازموجودیت خود دفاع می کنند مورد بررسی قرار میگیرد، نظامی که اعدام  واز بین بردن فیزیکی انسانها همواره یکی از ابزارهای اصلی برای بقایش بوده وهست. مجازات اعدام تحت هر نام و شرایطی بی شرمانه ترین وضد انسانی ترین شکل قتل عمد دولتی است. وخودِ رهبران حکومت بارها گفته اند که مجازات اعدام درس عبرتی برای صف میلیونی انسانهایی است که با اسلام و رژیم اسلامی نمی سازند. برای انسانهای است که عزم جزم کرده اند تا یکی از جنایتکار ترین رژیم های جهان موجود را بزیربکشند. این احکام را صادر می کنند تا بذعم خویش جامعه را مرعوب کنند، تا بگویند که هنوز هم فدرت دارند،هنوزهم می توانند سرکوب کنند و اعدام نمایند ، می خواهند مردم را وا دار به تمکین به قانون و مقررات حکومتی کثیفی کنند که جمعی آدم کش برای دزدی و چپاول مردم آنرا بپا داشته اند. اما نه تنها مردم ایران بلکه جهانیان می دانند که این احکام نه از سرقدرت بلکه نشانۀ ترس و زبونی رژیمی است که در مقابل طغیان وطوفان کوبندۀ اقشار مردمی قرار گرفته است،  که  تن به قضا و قدر نمیدهند و میخواهند سکان سرنوشت خویش را بدست گیرند. امروز بر هیچ ایرانی ای پوشیده نیست که این رژیم باند سیاهی، عامل ومسبب فقر و فلاکت و فسادی است که دامنگیر جامعه شده است  وهر یک ازرهبران آن خود پروندهای عظیمی ار جنایت و قتل و کشتار  و فساد و بزهکاری زیر بغل دارند که باید بعنوان عاملین جنایت علیه بشریت دستگیرو محاکمه شوند، پس اینها هیچگونه صلاحیتی ندارند که صد وچهارده تن از نوجوانان زیر هیجده ساله وصدها انسان شریف دیگر را در مکانهای که از شرافت وانسانیت و انصاف اثری نیست دادگاهی کنند و احکام ضد انسانی اعدام را علیه آنان صادرنمایند ،چگونه صلاحیت دارند که انسانهای شرافتمند ی مانند فرزادکمانگر ودها نفر ازفعالین کارگری ودانشجویی…را محاکمه کنند که تنها جرمشان دفاع از انسانیت  و فریاد از موجودیت انسان بوده است.صدور این احکام یعنی تصمیم به فروپاشی تمام ارزشهای انسانی.

آنها صلاحیت اینرا ندارند برای کسی پرونده  سازی کنند تا چه رسد به اینکه حکم اعدام را صادر نمایند. هیچکس نباید به خود اجازه دهد حق حیات را که مسلم ترین حق انسانی است از انسانها سلب نماید.

ایرانیان شرافتمند ، زنان و مردان آزادیخواه و جوانان پر شور :

این دوره دورۀ عقب نشینی رژیم اسلامی است ، امّا قصابان این رژیم تا آخرین روز حیاتشان دست از جنایت و قتل و کشتار بر نخواهند داشت. به قدرت شما باید این جنایتکاران را افسار زد، ونباید گذاشت قربانیان بیشتری بگیرند.

خشم و نفرت شما از رژیم باید به گسترش اعتراض وسیع علیه حکومت تبدیل شود و باید کمپین های سراسری  وسیعی را علیه حکم اعدام بپا داشت.بر اثر آمار وگزارشاتی که تا کنون رسیده در همین ساعتی که من این چند خط را نوشتم چندین نفررا اسیر کردند، چندین نفردر بی حرمتی ترین شرایط دارند شکنجه می شوند ،چند حکم دست و پابریدن و چند حکم اعدام راصادر نمودند، جنایت دیگر بس است. باید برای لغو حکم اعدام هر انسانی که حکم اعدامش صادر شده و می شود با تمام قدرت وقوا کوشید و برای لغومجازات این قتل عمد پافشاری کرد ، برایش نیرو جمع کرد وبه تعرض وسیعی علیه حکومت تبدیل کرد. نباید به این قاتلین وقصابان اجازه داد تا بساط قتل و اعدام را در جامعه ادامه دهند. در مورد هرحکم اعدامی باید هزارنفر جمع شوند، به این حکم اعتراض کنند، به مراجع  و سازمانهای انسان دوست بین لمللی نامه بنویسند طومارها امضا کنند و خواستار لغو حکم اعدام شوند، تا این بساط ضد انسانی را برچید و این قصابخانه را به تعطیلی کشاند. جامعۀ متمدن جهانی پشت شما و پشت این حرکت انسانی است.

               زنده باد انسانیّت