از چه زاویه ای باید با “ازدواج با فرزند خوانده” مخالفت کرد؟نقدی به متد خانم افسانه وحدت در مخالفت با قانون ازدواج با فرزند خوانده

از چه زاویه ای باید با “ازدواج با فرزند خوانده” مخالفت کرد؟

نقدی به متد خانم افسانه وحدت در مخالفت با قانون ازدواج با فرزند خوانده

مقدمه:

متعاقب تصویب قانون “ازدواج با فرزند خوانده” که حقا یکی از قوانین ارتجاعی رژیم اسلامیست، حزب کمونیست کارگری یک کمپین راه انداخته که خودش متسفانه دچار معضلاتی است.گردانندگان این کمپین از زبان مینا احدی اعلام کردند که قانون گذاران رژیم اسلامی “روانی هستند”! همانزمان من این متد را نقد کردم و توضیح دادم این “راونی خواندن” قانونگذاران رژیم اسلامی هم توهین است به بیماران روانی و هم اتفاقا تبرئه این قانونگذاران جنایتکار!(۱). متاسفانه قشریگری دارد از درون این احزاب کمونیست کارگری را می خورد.زمانی هیاهوی برهنگی راه انداختند و انرا “مبارزه با تابوها” نامیدند، زمانی در کنار فمنیتیستها ایستادند و مدعی شدند دارند از حقوق زن دفاع می کنند و حالا مثلا دارند منطق مخالفت با قانون رژیم اسلامی را ارائه می دهند!

اینکه چگونه از موضع منطقی وارد مبارزه فکری و اجتماعی با رژیم اسلامی شد خودش مسئله است و معضلی شده برای این اسیر شده ها در تابوی منصور حکمت! نمونه مقاله خانم افسانه وحدت(۲) یک نمونه دیگر برای اثبات معضلات این بازماندگان منصور حکمت است:

(۱)مخالفت با ازدواج کودکان؟

در هیاهوی خانم افسانه وحدت دو نکته جدا از هم قاطی است: اولا مخالفت با ازدواج با کودکان و دوما: مخالفت با ازدواج با فرزند خوانده. این دو مسئله جدا از هم است و در مقاله شلوغ خانم وحدت کنار بحثهای کاملا غیر مربوط دیگرش گم می شود.

ما یادمان هست که در برنامه دنیای بهتر این حزب ازدواج با کودک ۱۵ ساله قانونیست! فعلا این را می گذاریم کنار و فرض می گیریم اینها واقعا با ازدواج با کودکان مخالف هستند! فرض البته عیبی ندارد!

من فکر می کنم سن قانونی ازدواج باید ۲۱ سال باشد.در اکثر کشورهای غربی حداقل ۱۸ سالست. این موضوع مهمی است که می شد از زاویه اش هر قانون خانواده اسلامی را برد زیر سوال.

اما چرا موضوع مقاله خانم وحدت ، مخالفت با ازدواج کودمان نیست و ایشان بحث پدوفیلی اسلامی را مطرح کرده؟!

(۲) آیا فرزند با فرزند خوانده در اسلام فقط فرق دارد؟

خانم افسانه وحدت می فرماید:

قوانین اسلامی٬ فرزند خوانده را فرزند نمیداند. فرزند را از طریق “ولادت مشروع” به رسمیت میشناسد.”

آیا این جکم درست است؟ مثلا در کشورهای غربی اینطور نیست؟ در فرهنگ انگلوساسکون فرزند خوانده را

Step Son, Step daughter

می نامند.فکر نمی کنم در هیچ فرهنگی فرزندند بیولوژیک با فرزند غیر بیولوژیک یکسان نامیده شود.این امری تاریخی است و ربطی به اسلام و غیر اسلام ندارد.اگر باید طور دیگر باشد  امری جهانی است.چرا خانم افسانه وحدت نعل وارونه می زند و می خواهد ثابت کند که در اسلامست که فرزند خوانده با فرزند دو مقوله جدا بوده اند(کاری نداریم باید باشد یا نه؟!

(۳) آیا پدوفیلی بیماریست یا جرم است؟

مثل “رهبرش” خانم افسانه وحدت پایش را بیخودی می گذارد توی کفش علم و نظریه صادر می کند وقتی می گوید:

پدوفیلیا بعنوان مطرود‌ترین و زشت‌ترین جرائم در جامعه متمدن انسانی شناخته میشود.”

خیر! پدوفیلیا جرم نیست! یک بیماریست. جرم زمانیست که فردی چه پدوفیل و چه غیر پدوفیل با کودک رابطه جنسی برقرار کند.جرم شناسی بر اساس رفتار مشخص استوار است .پدوفیلی یک بیماری روانیست که می تواند به رفتار مشخص بینجامد یا نینجامد و در حد مشغولیت روانی در ارتباط جنسی با کودک بماند.

ادمها را در غرب بخاطر پدوفیلیا زندان نمی کنند.بخاطر رفتارشان البته به زندان می برند! لذا خانم وحدت اینجا یک توپوق بزرگ مرتکب می شود مثل رهبرش که قانونگذاران اسلامی را بیمار روانی نامیده بود!

(۴) آیا ازدواج با فرزند خوانده باید محکوم شود؟

احزاب کمونیست کارگری بدجوری مدعی هستند که فرهنگشان غربیست! اما یادشان می رود که ازدواج با فرزند خوانده بالغ در غرب جرم نیست! وودی آلن یک نمونه اش که راست راست می گردد و خانم وحدت هم براش کمپین راه نمی اندازد!

ادمها می توانند در هر کانتکسی با هر ادم بالغ دیگری ازدواج کنند یا رابطه داشته باشند.ربطی به سیاست ندارد.مسئله فرزند خواندگی مانع ازدواج نیست.انچه نادرست است و غیر انسانی ازدواج با کودک است.

خلاصه کنم:

فشریگری و هوچی بازی دارد از درون این احزاب کمونیست کارگری را می خورد.کنترل از دستشان در رفته و همینجوری “می تازند”! نمونه “کمپین مخالفت با ازدواج فرزند خوانده” نمونه دیگری از کمدی تراژیک این مدعیان ضد تابوست!

با ازدواج با کودکان باید سرسختانه مخالفت کرد.چه رژیم اسلامی بخواهد چه حزب کمونیست کارگری در برنامه اش “قانونی” بداند! بقیه اش ربطی به سیاست ندارد.ادمها باید محق باشند با هر ادم بالغ و عاقلی ازدواح کنند. این مرز سیاست است.

منابع بیشتر:

(۱)خانم مینا احدی به بیماران روانی لطفا توهین نکنید!پرنسیب سیاسی را نگه دارید!

http://monazere-siasi.com/مقالات/مقالات-سال-٢٠١٣/۴۷۹-خانم-مینا-احدی-به-بیماران-روانی-لطفا-توهین-نکنید-پرنسیب-سیاسی-را-نگه-دارید

(۲)افسانه وحدت: پدوفیلی اسلامی؛ تصویب قانون ازدواج با فرزند خوانده

http://www.azadi-b.com/G/2013/11/post_129.html