نرمش قهرمانانه ؟

نرمش قهرمانانه ؟

علی خامنه ای رهبر نظام اسلامی ایران جام زهری که مدتهاست در فکر این است که آیا مجبور می شود آنرا بنوشد یا نه؟! در سخنرانی امروز یکشنبه ۳نوامبر ۲۰۱۳ دستش را بسوی این جام دراز کرد؟! اما نوشیدن آنرا به بعد موکول کرده! باید بکوشد تا معنایی برای آن پیدا کند. او در دفاع از مذاکره و مذاکره کنندگان در این سخنرانی چنین می گوید. ” هیچکس نباید مذاکره کنندگان ایرانی را تضعیف کند و مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند. اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند، یک مأموریت سختی را به عهده دارند و هیچکس نباید مأموری را که مشغول کاری است تضعیف کند. او در این رابطه ادامه داد من هم قبلا گفته ام به این مذاکره خوشبین نیستم اما مخالفتی هم با آن ندارم”
مدتهاست که رهبر جنایتکاران اسلامی از چند طرف تحت فشار جدی قرار گرفته است که من اینجا تیتروار به گوشه هایی از اینها اشاره خواهم کرد.
اولین مسئله این است. حکو مت ضد انسانی اسلامی ایران در طی ۳۴ سال از عمر ننگین خود در ایران با شعارمرگ بر شیطان بزرگ. مرگ بر آمریکای جنایتکار و با مخالفتش علیه غرب بخصوص آمریکا چه در منطقه و چه در سطح جهان خود را رهبر جهان اسلام در یک قالب سازی من در آوردی جا داده است. درهمین رابطه برای اثبات این گزافه گویی گروه های تروریستی را در اقصی نقاط جهان سازماندهی کرده و مادی و معنوی به آنها کمک می کند. امروزه در ارتباط با مذاکره با آمریکا و احتمال نوشیدن این جام زهر باید جوابی برای این گروه ها ی ضد انسانی و تند رو بخصوص در ایران داشته باشد که این مسئله اختلافات جناحهای این حکومت را شدت می بخشد.
مسئله دوم: اساسی ترین مسئله این حکومت اعتراضات هفتاد میلیونی جامعه ایران است که هر روزه در اشکال مختلف دست به اعتراضات وسیع علیه سیاستهای ضد انسانی این حکومت می زنند.
مدتها ست که جناحی از حکومت به این کفتار پیر فشار می آورند که دیگر جامعه بشری این عقب گرایی را بر نمی تابد. دوران دوران دیگری است نسل جدید می خواهند با دنیای امروز در ارتباط باشند. هیچ فشاری یارای مقاومت در برابر این تعرض مردم را ندارد. این نیاز جامعه امروزی است. ما می توانیم این کشتار علنی از مردم را به داخل زندانها بر گردانیم. چون کشتی نظام در حالِ به گل نشستن است و همه ما با هم غرق می شویم واز بین می رویم. آنها می د انند وقتیکه رئیس جمهور منتخب آقای خامنه ای به دانشگاهها می رود دانشجویان با شعار علیه او مخالفت خود با کل نظام اسلامی را با تمام وجود اعلام می دارند یعنی جامعه علیه این حکومت فریاد می زند. در حضور احمدی نژاد در دانشگاه پلی تکنیک تهران در صحنه ای فراموش نشدنی دانشجویی پلاکارتی را با این مضمون روبرویش می گیرد. رئیس جمهور فاشیست، پلی تکنیک جای تونیست. این عمق کینه و نفرت مردم ایران از این حکومت و رهبران آن را نشان می دهد. انقلاب ۸۸ و اعتصابات بی وقفه کارگری بنیان این حکومت را به لرزه در آورده است. وحشت و دلهره حکومت اسلامی و آقای خامنه ای از این مسئله است.
سومین مسئله تحریمها است. بعد از اعتراضات مردم، مسئله تحریمها حکومت را به زانو در آورده است بخصوص تحریمهای سنگین علیه صنعت نفت و گاز و همچنین نظام بانکی ایران برای رها کردن بخشهای از برنامه های هسته ای ایران. البته زمانی که خامنه ای تحت این فشارها جام زهر را بنوشد دیگر حکومت ایران اسلامی نیست.
زنده باد انقلاب مردم. زنده باد انسانیت.
محمدامین کمانگر یکشنبه ۳ نوامبر ۲۰۱۳