طنزهای ابراهیم نبوی پاسداریست از نظام اسلامی ایران

طنزهای ابراهیم نبوی پاسداریست از نظام اسلامی ایران
طنز و طنزپردازی از قدیم وایام رواج داشتە و بهترین روش برای مقابلە در برابر نابرابری ها و تبعیضات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی در بطن یک جامعە بودە است و خواهد بود. طنز روشی است کە نویسندە مشکلات و معضلات موجود در یک جامعە را از طریق گوشە و کنایە بە صورت شعر و نوشتاری در آوردە و مقصد و منظور سیاسی و اجتماعی و اقتصادی خود را در سطح جامعە انتشار میدهد.
طنزپردازان انسانهای والایی هستند کە ضریب هوشی آنها بسیار بالاست و بسیار استادانە رژیم ها را از طریق طنز بە زیر سۆال میبرند و طنز را جهت سوق جامعە بە سوی دمکراسی و آزادی بکار میبرند و همانا از محبوبیت خاص خود در جامعەها برخوردار هستند.
اما سۆال اینجاست طنزپرداز کیست و دارای چە افکاریست؟ آیا نژادپرست است یا انسان دوست؟ با حکومت هاست یا با مردم؟
طنزپرداز از طریق طنزهایش معرف خود در جامعە موجود میباشد و با دیدن طنزهای ایشان مردم پی خواهند برد کە مردمیست یا وابستە بە حکومت، اگر مردمی باشد کە دیگری نیاز بە تعریف نیست و کارهای ایشان نشان دهندە شخصیت واقعی وی میباشد و همانا در میان مرم محبوب و سرافراز باقی خواهند ماند و طرف مقابل این قضیە طنزپردازان نژادپرست و حکومتی میباشند کە مسائل ملی و نژادپرستانە آنها را بە خدمت رژیم های دیکتاتورمنش در میاورد و همانا هنر طنزپردازی خود را جهت حفظ تمامیت ارضی کشور در اختیار حکومتهای غالب و ظالم قرار میدهد.
ابراهیم نبوی، کە سالها از عمر خود را برای پاسداری از نظام مفلوک اسلامی ایران در ادارە اطلاعات جمهوری اسلامی مشغول بکار بودند و بعد از جنایت های بسیار زیاد در ادارە اطلاعات رژیم بە خارج سفری شدند و خواستند خود را بە شیوەای دیگر معرفی کنند و در نهایت کاسە داغ تر از آش شدند و خود را طنزپردازی سیاسی جلوە دادند و در نهایت مدعی آزادی برای جامعە ایران شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
طنزپرداز پان ایرانیست دو آتشە، در این چند روز پایش را فراتر نهادە و علنا توهین بە ملیتهای دیگر ایران را بر زبان راندە و هویت نامبارک و شخصیت واقعی خود را بیانگر شدە و نشان دادند کە هنوزم کە هنوزە پاسدار جمهوری اسلامی ایران میباشد.
آقای نبوی و همە کسانی کە مثل تو بیمارگونە فکر میکنند، باید این را بدانید کە آنزمان گذشت کە سرخود و بی پروا بە غرور مردم توهین بکنید، دیگر آن پدرتان مرد کە خواب تک قطبی بودن و تک هویتی داشتن را بە خورد مردم بدهید، امروز مردم جامعە ایران کە از ملیتهای مختلف تشکیل شدە است باید خودشان رأی بر حق تعیین سرنوشت خود بدهند و بە نبوی این پاسدار رژیم و همە مفتخوران دیگر کە همچون نبوی هستند اجازە هیچ نوع رجز خوانی نخواهند داد.
یک پیشنهاد برای ابراهیم نبوی این پاسدار رژیم اسلامی کە شاید درس بزرگی باشد برای کسانی دیگر کە همچون تو فکر میکنند، آقای نبوی قلم بسیار وسیلە مهم و کارسازیست کە میتواند سرنوشت جامعەها را تغییر دهد و واقعا تنها وسیلەایست کە همانا با غرور بر صفحە کاغذ رژە میرود، پس حرمت این وسیلە گرانبهاء را بدانید و برای همیشە آنرا زمین بگذارید چون بکاربرندە این سلاح گرانبها بە غرور و حیثیت و هویت میلیونها انسان توهین کردە است ، پس وسیلەای کە تو لیاقت آنرا نداری کە داشتە باشی بر زمین بگذار تا انسانهای شریف با حمل آن جامعەها را بە سوی آزادی و انسانمداری سوق بدهد.
بیشتر از این لازم ندانستم کە بنویسم چون لیاقت یک پاسدار نظام اسلامی همین قدر است و حیف دانستم کە وقت خود را بیشتر برایتان صرف کنم.
بە امید اینکە همە طنزپردازان واقعی کە مدافع مردم ستمدیدە ایران هستند در طوماری جهت سرکوب طنزپردازان وابستە بە رژیم وارد عمل شوند و بیشتر از این بە پاسداران رژیم اجازە رجزخوانی ندهند.
درود بر همە ملیتهای داخل ایران
درود بر آزادی و برابری
لقمان فاروقی(نروژ)

Loqman Faroghi
۲۷٫۱۰٫۲۰۱۳