طنزمواد ۱۰ گانه رئیس جمهور….!!

طرح ۱۰ ماده ای رئیس جمهور برگزیده مسعود رجوی در اورسورواز برای ایران فردا : به خاطرکسانی که از عدالت خوششون میاد ولی هیچوقت محکوم به آن نیستند !

ـ۱-از نظر ما آرای مردم ، تنها ملاک سنجش می باشد و بر همین اساس، خواهان یک حکومت جمهوری اسلامی دموکراتیک مبتنی بر آرای خودمان هستیم . مردم که قدرت تشخیص ندارند یا صغارهستند ؛ رهبرعقیدتی این مهم را انجام میدهد و یک نفر به جای هشتاد میلیون رای میدهد….واین موضوع دراسلام دموکراتیک ما درنظر گرفته شده است .

۲ ـ ما خواهان یک نظام کثرت گرا و آزادی احزاب و اجتماعات هستیم . البته اجتماع و جماعت مخالف رهبرعقیدتی را سوسک میکنیم . در ایران فردا، ما به کلیه آزادیهای فردی وسوسکی احترام می گذاریم و بر آزادی بیان خودمان و آزادی کامل رسانه های خودمان و دسترسی بی قید و شرط همگان به فضای مجازی رهبر تأکید داریم . ازادی های فردی و سوسکی شامل خوردن و پوشیدن ونوشیدن و اینا میشود . نظرمخالف سیاسی جزو آزادیهای فردی نیست . با مخالف خودمان کاری بکنیم که همین امروزمیکنیم ! کاری که تا کهکشان زهره سینه خیز بروند….

۳ ـ ما در ایران آزاد شده فردا، از لغو حکم اعدام دفاع می کنیم و نسبت به آن متعهدیم . به جزمواردی که مردم بخواهند ۲ میلیون ضد انقلاب اعدام کنند ، به جز اعدام مخالفانِ خودمان و معاندان امروز و اضداد هرروز و حاکمان فعلی …و هرکسی که موافق بورژوازی ملی وجامعه بی طبقه توحیدی نباشد…

۴ ـ مقاومت ایران از جدایی دین و دولت ، دفاع خواهد کرد و هر گونه تبعیض در مورد پیروان کلیه ادیان و مذاهب، ممنوع خواهد بود. فقط با توجه به اینکه دینِ مسعود و دولت من فرق فوکوله …! پس درنشستهای طعمه وبا روشهای ساده کاری میکنیم که همه اشهد بگن ، حتی سنی ها و مسلمان شیعه شوند. این نمونه ای برای فردای ایران بود که دیروز دراشرف به تصویب رسید . ولی امروز دیگرازاین خبرها و حاکمییت سیاسی نیست پس ما مجموعا “روحانی زده” شد ه ایم ….

۵ ـ ما به برابری کامل زنان و مردان در کلیه حقوق سیاسی، اجتماعی و مشارکت برابر زنان در رهبری سیاسی ، معتقدیم و هر گونه اشکال تبعیض علیه زنان، ملغی خواهد شد و آنان از حق ازدواج، طلاق، تحصیل، اشتغال و انتخاب آزادانه پوشش برخوردار خواهند بود. منتها این اعتفاد به برابری زن و مرد ؛ دراسلام دموکراتیک ما شکلش فرق فوکولد . دراسلام دموکراتیک و قرآن ؛ حجاب یک اجبار است و زنها نمیتوانند بدون حجاب باشند رقصیدن زن هم باعث شیوع شهوت میشود، پس برای اینکه زن ومرد درجامعه بی طبقه توحیدمان برابر بشوند ؛ دراسلام دموکراتیک ما ، مردها هم باید حجاب داشته باشند و برای زنها هم گذاشتن ریش و سبیل آزاد است !

۶ ـ ایران فردا، کشور عدالت و قانون واسلام دموکراتیک است. ما خواهان ایجاد یک نظام اسلامی دموکراتیک و قضایی مدرن، مبتنی بر احترام به اصل برائت، حق دفاع، حق دادخواهی، حق برخورداری از محاکمه علنی و استقلال کامل قضات مسلمان دموکراتیک هستیم . همچنین قانون شریعت آخوندی، در ایران فردا جایی نخواهد داشت و شریعت رهبرعقیدتی با ذوالفقارِ برات جای آن را خواهد گرفت .

۷ ـ ایران فردا، کشور برابری همه ملیتهاست. ما بر خودمختاری کردستان ایران که طرح آن را شورای ملی مقاومت تصویب کرده، تأکید داریم. زبان و فرهنگ هموطنان ما از هر ملیتی که هستند، در زمره سرمایه های انسانی تمام مردم این کشور است که باید در ایران فردا ترویج شود و گسترش پیدا کند. همه ملیتها برابرند ، فقط میلتهایی که رهبرعقیدتی را قبول کنند برابرترند !

۸ ـ ما مالکیت شخصی، سرمایه گذاری خصوصی و بازار آزاد را به رسمیت می شناسیم . و این اصل را پیشاروی خود داریم که چه در اشتغال و چه در کسب و کار، تمام مردم ایران باید از فرصتهای برابر برخوردار باشند . از نظر ما، ایران فردا، کشور حفاظت از محیط زیست و احیای آن خواهد بود . اینکه زمانی میگفتیم بورژوازی غیرملی نداریم وبا آن تصفیه خونین میکنیم ؛ نظربه رسیدن به حاکمییت سیاسی در۶ ماه بود . حالا که رسما سابیدیم به الک ؛ همه چیز را قبول داریم !

۹ ـ سیاست خارجی ، مبتنی بر همزیستی مسالمت آمیز، صلح و همکاریهای بین المللی و منطقه یی و احترام به منشور ملل متحد خواهد بود. دراین سیاست خارجی رهبرعقیدتی مثل همیشه زیربار زورنمیرود مگر اینکه زورش خیلی زیاد باشد !

۱۰ ـ ایران آزاد فردا یک کشور غیراتمی و عاری از سلاحهای کشتار جمعی خواهد بود . فقط اگه به حاکمییت سیاسی در تهران میرسیدیم…ای ی ی ی ی ننه ؛ چقذه من باحالم !

تبصره : درایران آزاد فردا ؛ اعتصاب غذا برای حفظ لیبرتی و بازگشت به اشرف ادامه پیدا میکند ، مرز سرخها سرختر میشود ؛ باقی مانده های لیبرتی تا آن زمان به مقاومت ادامه میدهند تا آخرین نفس ! تمام ملت ایران باید به اعتصاب غذای آنها ملحق شود ؛ اصلا باید آنها را زنده زنده درهمانجا مومیایی کرد تا تاریخ کف کند وعبرت بگیرد ! درایران آزاد فردا با انقلاب درونی ایدئولوژیک ؛ بند از بند مخالف باز میکنیم ؛ اگرهم ریشه مخالف خشکید و تمام شدند ؛ بند از بند خودمان باز میکنیم . خلاصه همیشه باید مشغول بازکردن یک بندی باشیم .
مخارج و مصالح برای ساختن هزاراشرف از بودجه دولت خود تامین میشود ؛ درتمام شهرهای ایرانِ آزاد پس فردا هم ؛ اشرف میسازیم . کلا بسازوبفروش انقلابی دردستورکاردولت من است . نشست عملیات جاری وغسل هفتگی در جوادیه و نازی آباد تهران با حضور مردم و تماس تلفنی مسعود برگزارمیشود ! بودجه کنفرانسهای بین المللی در پاریس با حضورمریم رجوی و مزد مهمانان دوبله حساب میشود ؛ اجلاس ۲ روزه شورا شش روزه ویا هرروزه میشود و درهمان تهران برگزار میشود . این نشان می دهد که در رویش «یک، دو ، سه ، صد و هزار اشرف» برای پیشبرد آرمان سرنگونی جای تردید نیست . فقط معلوم دارنیست که منظور از سرنگونی درایران آزاد ؛ فردا چیست یا کیست!؟

اسماعیل هوشیار
۲۴٫۱۰٫۲۰۱۳

منبع : دنیای آزاد اینترنت وآگاهی . روبروی جامعه بی طبقه توحیدی . نبش جهنم