هفته اى که گذشت…از ۴٠ دزد بغداد تا اعتراف به برقرارى سیستم غارت و فروپاشی نظام

سعید ولدبیگی

حجاریان:فروپاشی احمدی نژاد!

سعید حجاریان در گفتگوئی با عباس عبدی اعلام کرده که دولت احمدی نژاد(جمهوری اسلامی) در حال فروپاشی است وباید کاری کرد.

سعید حجاریان عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت پس از عطاالله مهاجرانی دومین کسی است که اینروزها به فروپاشی دولت اشاره میکند.قبل از این مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی هم درپایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط نوشته بود که خورشید احمدی نژاد در حال غروب است.عباس عبدی با درج گفتگوی خود با حجاریان در وبسایتش چنین میگوید: "مردم از آینده خود هیچ تصویری ندارند و احساس نا امنی میکنند".

حجاریان به بمب گذاریهای اخیر اشاره میکند و اعتقاد دارد در حال حاضر "سیستم غارت " در ایران به وجود امده.و این شرایط را برای ظهور یک"مستبد فاشیست " مهیا کرده است.حجاریان در مورد این مستبد فاشیست توضیحات بیشتری نداد و در مقابل سوال عبدی مبنی بر پیش بینی آینده انتخابات گفت که: حزبش اجازه اظهار نظر نداده است!

سعید حجاریان در بخش دیگری از تحلیل خود از وضعیت کنونی و آتی ایران در دولت محمود احمدی‌نژاد، با تاریک توصیف کردن چشم‌انداز آتی کشور گفت:‌ «چشم‌انداز تاریک است. درآمدهای نفتی هم این مسأله را تشدید کرده است و دچار نوعی بی‌آیندگی شده‌ایم.»

اما در حال فروپاشی بودن دولت احمدی نژاد به چه معناست؟ چه تفاوتی بین دولت احمدی نژاد با کلیت نظام جمهوری اسلامی وجود دارد؟ سوال پاسخهای بالا بسیار روشن است.دولت احمدی نژاد واسلافش مجری مخلص و مطیع نهادهای اصلی حاکمیت بوده و هستند.دولت احمدی نژاد و اصولا هر دولت دیگری که در جمهوری سر کار میآید با هدفی مشابه اما با روشهائی متفاوت به جنگ مردم میرود.رقابت بین دولتها تنها بر سر این موضوع است که کدام یک میتواند بهتر مردم را غارت کند؟ کدام یک بهتر میتواند مردم را به بندگی و تحمیق بکشاند؟ حجاریان در حالی اعتراف به فروپاشی دولت میکند که همسنگرش جناب رمضانزاده سخنگوی دولت پیشین در یک مناظره مطبوعاتی با فضائلی ،دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان دست به گریبان میشوند تا ثابت شود کدام یک از دولتهای خاتمی یا احمدی نژادبهتر توانسته ایران را هسته ای کند و کدام یک سریعتر سرنوشت حاکمیت را به فروپاشی کشانده است.رمضانزاده در این مناظره تلاش کرد اثبات کند که در زمان خاتمی ،غرب و آمریکا بهتر گول خورده اند و در پس گفتگوی تمدنها ،سانترفیوژهای بیشتری وارد شده است.در سوی دیگر هم فضائلی تمام تلاش خود را کرد که به رمضانزاده بقبولاند اگر دیروز پرونده و بسته پیشتهادی را جلوی ما پرت میکردند؛حالا آن را دو دستی به ما تقدیم میکنند.از نظر وی تمامی این گرانی،فقر،استبداد،خشکسالی و … هم قیمتی است که مردم باید برای به دست آوردن انرژی هسته ای پرداخت کنند.اظهارات اصلاح طلبان و اصولگرایان همگی در حال توجیه فاجعه ای است که به بار آمده.هرکدام قصد دارند توپ فروپاشی را به زمین دیگری بیاندازد.مشکل حجاریان دراین موضوع است که دولت احمدی نژاد نتوانسته به خوبی گفتگو کند و چهره نظام را لخت تر جلوی جامعه تصویر کرده. دولت مهرورزی که با شعار رفع گرسنگی و فقر به میدان آمد نه سید خندان عبا شکلاتی دارد که به نیویورک بفرستد و نه کلامی خوش خط و خال برای تحمیق مردم.دولت احمدی نژاد ثمره شکست ناگزیر دوم خرداد در مقابل مردمی بود که نمی خواستند در اصلاحات آقای حجاریان ؛اطلاعات چی و قاتل سابق و "تحلیل گر"و"استراتژیست" امروز متوقف شوند.حالا هم فقط احمدی نژاد نیست که دارد "فرو میپاشد"،بلکه جمهوری اسلامی با تمام احمدی نژادها و حجاریانهایش است که به دره پرتاب میشود.

پالیزدار و ۴۰دزد بغداد!

اما پس از اعتراف فروپاشی از جانب عقل کل های نظام موضوع دیگری در هفته گذشته جای بحث داشت ؛ افشا شدن گوشه ای از چپاول مردم توسط حاکمان اسلامی بود.شاید بگوئید مشکل از اینجاسرچشمه میگیرد که احمدی نژاد و اطرافیانش در مافیای تقسیم ثروت به اندازه آخوندهای پروار شده بازی داده نشده اند.در ضمن این افتضاحی که از بی لیاقتی و بی تدبیری نظام بار آمده نیاز به توجیه و فرار به جلو دارد.این وسط آقایی که دو سال با مجلس کشور که در راس امور است، ارتباط اساسی و ‏زیربنایی داشته، و از همین طریق اسناد فساد اقتصادی را در اختیار داشته ، علیه قوه قضائیه و مسئولین نظام، افشاگری هایی کرده است. وی قبل از اعلام عمومی ‏آن، همه این موارد را در مجلس نیز گفته بود.عباس پالیزدار علاوه بر ارتباط ارگانیک با دو قوه ‏اصلی کشور، جزو حامیان رئیس جمهور بوده و توسط حزب رئیس جمهور نامزد انتخابات ‏شورای شهر تهران شده، بنابرایت صلاحیت هم داشته. آدمی با همه ‏این مقدمات و موخرات، رسما، جلوی صدها دانشجو و دوربین، به دعوت طرفداران حکومت، ‏به نفع رئیس جمهور سخنرانی کرده و گفته است که امام جمعه تهران، رئیس قوه قضائیه ‏سابق، رئیس مجلس سابق، راننده سابق امام خمینی، وزیر بازرگانی سابق، مهم ترین معلم ‏اخلاق مورد تائید امام خمینی و سایر رهبران کشور، نماینده امام خمینی در فلان جا، وزیر ‏سابق اطلاعات، معاون فرهنگی بیت رهبری، نماینده امام در چند جای مهم، امام جمعه مشهد، ‏چهار عضو شورای نگهبان در سالهای مختلف، مهم ترین روحانی دانشمند کشور، رئیس ‏جمهور اسبق و برخی دیگر از مقامات( من نمی دانم، مگر کسی دیگر هم باقی مانده است؟) ‏همه و همه فساد مالی داشتند.‏

اشخاصی همچون: آیت الله امامی کاشانی، آیت الله یزدی، آقای ناطق نوری، آقای رفیق دوست، آیت الله خزعلی، آیت الله ‏مکارم شیرازی، آ

نوشته شده در دسته‌بندی نشده توسط soran. افزودن پیوند یکتا به علاقمندی‌ها.