در باره مرگ”شکارچی” مخالفین جمهوری اسلامی در مریوان

هیوا تاب بوسیله خود رژیم اعدام شد. امروز جنازه اش را تحویل خانواده اش دادند.

چند روز گذشته شایعه اعدام هیوا تاب شهر مریوان را فرا گرفته بود. عجیب نبود که موضوعی این چنین مردم را در انتظار انفجار یک شادی نگاه داشته بود. خبر اعدام وی بسیاری را حتی به خیابانها کشید و بر علیه جمهوری اسلامی و مزدورانش شعار دادند. در حقیقت همین که حتی شایعه مرگ این چنین اشخاصی ده ها هزار نفر از مردم را خوشحال میکند، نشان از یک زخم عمیق است که بوسیله این گونه اشخاص که افسارشان در دست نظام و سیستم سرکوب است بر تن جامعه ای انسانی نقش بسته است. هیوا تاب و تیم همراهش سالهای زیادی را بعنوان عضوی از نیروهای انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی فعالیت کردند. هیوا تاب بعنوان شکارچی مخالفین رژیم شهرت یافته بود. این ادم منفور در برخورد به مخالفین و آزادیخواهان، بشدت قصی القلب بود. هیوا تاب نماینده و آیینه ای تمام قد از خود جمهوری اسلامی بود. اعدام وی به وسیله خود رژیم ذره ای از این واقعیت نمی کاهد. پایه های جمهوری اسلامی و بنیانگذاران و دست اندر کارانش از هر جناح و دسته ای که باشند، تا هم اکنون هم ، بر اعدام و سرکوب و استبداد کثیف اسلامی استوار است. هیوا تاب ها قطره ای از این دریای وحشیگری هستند که فقط باید آنرا خشکاند تا بشریت بتواند نفس راحتی بکشد! اعدام و زندانی کردن مامورین و حتی نزدیکترین افراد خود رژیم صرفا برای خاموش کردن اعتراض عمیق مردم است.

اختلاف، رقابت و مسابقه در آفریدن جنایت و افراط در وحشی گری نسبت به مردم، وی و تیم همراهش را چند سال قبل روانه زندان کرد.

اما وجود شایعه اعدام و دست آخر اعلام خبر اعدام هیوا تاب بوسیله اربابانش، قبل از هر چیز نفرت و بیزاری از جمهوری اسلامی و مسئولین و مامورین جنایت کارش را باز هم موجب شد. به این مناسبت و در این چند روزه اخیر این موج همه شهر را در بر گرفته بود و بحق مایه تسکین بیشتر آزار دیدگان، خانواده ها ، زندانیان و اعدام شدگان بوسیله این “سرهنگ” جمهوری اسلامی شد.
بعنوان کسی که در جنگ و گریز با وی و تیم همراهش، جان سالم بدر بردم ، و این را مدیون مردمی هستم که من را در این رابطه یاری دادند، عمیقا در شادی مردم شریکم!

۱۹ مهر ۱۳۹۲

۱۱ اکتبر ۲۰۱۳