در مورد بمب گذاری رتیلهای پشمالوی القاعده در کردستان عراق!

در دوران طولانی و گذر هزاران سال رتیلهای پشمالوی اسلامی تنوع شگفت‌‌انگیزی پیدا کرده‌اند، به طوری که در حال حاضر دهها نمونه این جانوران خونخوار تحت نامهای القاعده… الشباب… جبهه النصره.. قلامون….سلفی … طالبان.. تندروهای اسلامی… بنیادگراهای اسلامی و گونه های دیگری در سطح کره زمین بخصوص در کشورهای اسلام زده پراکنده اند…
این رتیلها ی پشمالو در طول زمان با فکر کردن و اندیشیدن دشمنی کامل دارند !مگر اینکه آن فکر و اندیشه در راستای تایید انسان کشتن و بمب و ویرانی باشد. آنها با احادیث و آیات منسوخ شده ارتجاعی و عقب افتاده هزاران سال پیش برای اثبات انسان کشی خود متوسل می‌‌شوند و در این رهگذر به هیچ جنبنده ای رحم نمی کنند!
به پندار آنها دلایل عقلی در مقابل دلایل آنها و رهبرانشان بی‌ارزش و پوچ هستند!با ابنحال گفتار و راه را بر عقل و اندیشه بسته اند و عملا دعوت به جمود و تحجر فکری و نابودی می کنند! در واقع آنها تمامی نمادها و مظاهر زندگی این عصر را نفی می‌‌کنند و مسلمانان را فرا می‌‌خوانند که تمامی روابط خود را با جهان واقعی قطع کنند و در تمامی امور با افکار ضد انسانی آنها همراه شوند…..
القاعده گروهی است که با حمایت مالی عربستان و قطر و حمایت نظامی امریکا برای جلوگیری از نفوذ شوروی و در راستای طرح مهار کمونیسم، در دهه چهل قرن بیستم تشکیل شد و تا زمان فروپاشی شوروی به حیات خود ادامه داد. به گفته برژینسکی القاعده فرزند تلاش‌های مشترک سازمان سیا و سازمان اطلاعات عربستان در دهه هشتاد میلادی است.
انواع اقدامات تروریستی از قتل عام کودکان و زنان و نیز مثله کردن اجساد متوسل می‌شوند، اما به نظر می‌رسد که مدتهاست دیگر چشم و گوش جامعه جهانی بسته شده است، و باز هم مردم باید توان وقربانی کبنه توزی آنها باشند.
خاورمیانه، شمال آفریقا، اروپا، آمریکای شمالی این‌ها جاهایی است که نیروهای تروریستی القاعده در آن مستقر هستند، بودجه این ارتش از کجا تامین می‌شود؟ کسی دقیق نمی‌داند ولی با نگاهی به اخبار تنها ارتشی در جهان است که هم زمان در حال جنگ در چندین کشور دنیا است و البته براساس برخی تحلیل‌ها قدرت ورود به جنگهای هم زمان جدید‌تر را نیز دارد، قدرتی که ایالات متحده، مدعی قوی‌ترین ارتش جهان نیز حتی فکر رقابت با آن را نیز نمی‌تواند به ذهن خود راه دهد،
میلیارد‌ها دلار صرف هزینه جاسوسی می‌کند حقوق شهروندی و تمامیت عرضی کلیه کشورهای جهان را نا‌دیده می‌گیرد تا به اعتراف خودش فقط نزدیک به ۳۰ حمله احتمالی القاعده در جهان را کشف کند.

عملکرد القاعده که در سوریه و کشورهای افریقایی براساس شواهد دارای توپ خانه بسیار قدرتمندی هم هستند، ، ارتشی که در ظاهر دشمن شماره یک ایالات متحده است !!اعضای این جریان ضد انسانی و تروریست با مدارک شناسایی کشورهای مختلف آزادانه از گذرگاههای مرزی به صورت روزانه در تمام دنیا در رفت و آمد هستند.

یک سوال تکراری و بی‌جواب، این ارتش بزرگ تروریستی و بی نهایت وحشی و ضد انسانی جهان که در اکثر نقاط دنیا در حال جنگ است، این بودجه میلیارد‌ها دلاری برای تجهیز نیرو‌هایش به سلاح‌های سبک و سنگین را از کجا تامین می‌کند؟؟، کدامین کارخانه اسلحه سازی جهان تامین کننده نیازهای این ارتش است؟
م شکیب
۲۰۱۳٫۰۹٫۳۰